SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Söylesem, tesiri yok; sussam gönül razı değil
Mei 2013. Nieuw ja.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Laatste post van topic moet nieuwe openen en mag nieuwe titel verzinnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:52 schreef Crip het volgende:
Wist ik veel of ik dat mocht. Ik ben nieuw bij al dat FOK! gebeuren.. ken de regels nog niet.
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Mi mang, rustig, vrouwen vandaag de dag zij het Turks, Koerdisch of Marokkaans zijn traag.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.bugun kafadan hastayim yaaaa
Ik ken het; is inderdaad mooi.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef Eagle_99 het volgende:
[..]![]()
Alim Qasimov(en zijn dochter) is fantastisch
Met dochter
En dit is fantastisch
of dit
![]()
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:54 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat ik allang een account heb betekend niet dat ik veel op heb gezeten.
Zet even je bitch mode uit ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Gun me dit man.....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zet even je bitch mode uit ofzo.
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:57 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ga lekker terug nr klb zeikwijf.
Een broeder die een chocoladereep nodig heeft om van frustraties af te komen. Je bent echt traagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Crip het volgende:
[..]
Meh, ik denk dat jij een flinke reep chocolade moet eten om van je frustratie's af te komen lieve broeder. Allah ej shafiek.
Kusje op je neusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:10 schreef Stimorol- het volgende:
Jidde is n jood. Maar ik zei het niet.
vadsig wijfquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:17 schreef Stimorol- het volgende:
Yuru git be.
Heb kipvleugels gemaakt ipv falafel bestellen.
Maar heb ook chips en een tompouce op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |