Gaat erom wat ik moet etenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef DonnieDarkno het volgende:
Kapsalons eet ik niet, ik vind Turken vies. :-)
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:16 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ga weg man, door jou wordt dit topic 125kg zwaarder
Denk dat het tomaat isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef HaywoodJablome het volgende:
Dat laatste, maar ik zou er wel absoluut op staan dat ze er zo'n tomatenroosje bij doen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef Spongeboss het volgende:
[..]jij eet vettige hap ik niet, ik kan er niets aan doen dat ik dik ben.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Poll: Wat zal koning BlauweTijger tjappen?
• Kapsalon ()
• Patat (het is geen friet)
• Pizza shoarma ()
• Etli pide
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Het ziet er uit of het van tomaat gemaakt isquote:
Ik doe schaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:18 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]__!!
En maar FOK!en...fleshlight-fappen, zeiken etc. GA SPORTEN MAN.
Plastic johquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:19 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Het ziet er uit of het van tomaat gemaakt is
quote:
Wat is dan hater....quote:
Ik zou lekker wat gezonds pakken. Goulash of een wokgroenten kopen en er noodles bij maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:20 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Help mij liever bij mijn struggle
Je bent helaas niet door voor de koelkast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zou lekker wat gezonds pakken. Goulash of een wokgroenten kopen en er noodles bij maken.
Goulashquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:22 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik zou lekker wat gezonds pakken. Goulash of een wokgroenten kopen en er noodles bij maken.
Klinkt als een SOA dat komt als je een nijlpaard in zijn kont vingert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goulashdie naam alleen al. Godverdomme wat een baas ben je als je ¡¡¡goulash!!! eet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Klinkt als een SOA dat komt als je een nijlpaard in zijn kont vingert.Waar heb je die nijlpaard gevonden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was de vrouw van je vaderquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Waar heb je die nijlpaard gevonden?
Al 3x gegeten vandaagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BozeHaas het volgende:
gewoon rijst met kip en tonijn en een eiwitshake voor die gains toch
Ik heb twee vaders. Dus je hebt een homoseksueel man in de kont gevingerd en daar een soa van ontvangen. hmmzquote:
Dit of maccie, bulken gquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:25 schreef BozeHaas het volgende:
gewoon rijst met kip en tonijn en een eiwitshake voor die gains toch
2 vaders hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:26 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Ik heb twee vaders. Dus je hebt een homoseksueel man in de kont gevingerd en daar een soa van ontvangen. hmmz
Zonet gehad!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:24 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Goulashdie naam alleen al. Godverdomme wat een baas ben je als je ¡¡¡goulash!!! eet.
Geen 5 vaders hebben.quote:
Pizza.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Goed.. maar wat moet ik nou eten?
Die 5 vaders van jequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:28 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]Goed.. maar wat moet ik nou eten?
Jouw advies opvolgenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Hou je bek dan als je mijn advies niet opvolgt.
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:32 schreef Peunage het volgende:
Maar even serieus, in kapsalon zit alles. Vlees, patat, kaas, groenten. Alleen geen deeg zoals bij pizza.
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.quote:
Pak die tweede maar dan, en ga het bestellen luie vlerk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...
HET WOORDJE DENK STAAT ER TOCH OF NIET?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.
Dit inderdaad, ik raak hier een beetje gefrustreerd van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Waarom vraag je het ons dan als je al bepaald hebt.
Doe gewoon kapsalon met stukje turks brood. Klaar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik twijfel tussen de kapsalon en etli pide...
Ja jij begrijpt het! Ga denk voor de kapsalonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie moeten even je kleppen houden, dit is een belangrijke keuze ja.
Neem nu en later dat andere.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja jij begrijpt het! Ga denk voor de kapsalon![]()
de fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:35 schreef BlauweTijger het volgende:
Zonder sambal trouwens.. die shit is te heet.
Ik zit rappend voor m'n pc yoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:34 schreef Peunage het volgende:
Jullie moeten even je kleppen houden, dit is een belangrijke keuze ja.
Mattie, je MOET keer etli pide hebben geklapt. Vult meer dan kapsalonquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
Kapsalon, sowieso. Patat is overgewaardeerd. Pizza is nice, maar niet zo nice als kapsalon. Van dat laatste heb ik nog nooit gehoord, maar ziet er niet zo bijzonder uit.
Ik ook hij weet wat hij niet wilt eten.. Dus hij kon dat gewoon testen door alles wat hij niet wilt door te strepen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:33 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit inderdaad, ik raak hier een beetje gefrustreerd van.
Pak dan die etli pledeequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:36 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mattie, je MOET keer etli pide hebben geklapt. Vult meer dan kapsalon
Of de voor- en nadelen opsommen en de afweging maken. Maar goed, ik ga nu een bruidsjurk kopen voor m'n 14-jarige dochter met wie ik over een maand ga trouwen. challasquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ik ook hij weet wat hij niet wilt eten.. Dus hij kon dat gewoon testen door alles wat hij niet wilt door te strepen.
Hoef geen hart en vaatziekte ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:37 schreef Hetbanaantje het volgende:
Serieus nog niemand?
Allemaal tegelijk eten jonge.
Ga je dochter neukenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:39 schreef DonnieDarkno het volgende:
De poll lijkt me een vrij duidelijk resultaat te geven.
pussy ik eet die shit elke dagquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Hoef geen hart en vaatziekte ofzo
Veel plezier man geniet ervan, zorg wel dat het maagdenvlies intact blijft.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:38 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Of de voor- en nadelen opsommen en de afweging maken. Maar goed, ik ga nu een bruidsjurk kopen voor m'n 14-jarige dochter met wie ik over een maand ga trouwen. challas
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is trouwens een tonijn pizza geworden die nog in de vriezer lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan het topic dicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is trouwens een tonijn pizza geworden die nog in de vriezer lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou even dichten wannabe pauper modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Had jij dan tonijn pizza gezegd?quote:
ja en ja heb ze allemaal geneukt behalve die dikkequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had jij dan tonijn pizza gezegd?
En heb jij mijn tuinkabouter weer lopen neuken? Hij heeft weer rare uitscheiding als hij moet plassen...
Bedankt man kan ik weer de hele dag bij de dokter zitten met al mijn kabouters. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is... En hoe ze me bij de apotheek aankijken als ik al die pillen moet gaan kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja en ja heb ze allemaal geneukt behalve die dikke
Die kabouters vragen er zelf om moeten ze zich maar niet als slet kleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt man kan ik weer de hele dag bij de dokter zitten met al mijn kabouters. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is... En hoe ze me bij de apotheek aankijken als ik al die pillen moet gaan kopen.
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die kabouters vragen er zelf om moeten ze zich maar niet als slet kleden.
Is je playsuit al retour en ingeruild voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weer
jij vraagt er ook om met je blauwe broekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weer
Blauwe spijkerbroeken, niet één broek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij vraagt er ook om met je blauwe broek
Ze heeft maar één broek aan lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Blauwe broeken, niet één broek.
Ja maar ze heeft er meerdere in de kast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze heeft maar één broek aan lijkt me.
boeit me geen fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft er meerdere in de kast.
Mattiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Sauslepel het volgende:
Wajo, geef mij die eten of ik klap je. Bovendien, het is friet.
[ afbeelding ]
Ja of shitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:15 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Jij eet elke dag pussy? Nice.
Of geen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze heeft maar één broek aan lijkt me.
Mooie poll.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:18 schreef DonnieDarkno het volgende:
Poll: Wat zal koning BlauweTijger tjappen?
• Kapsalon ()
• Patat (het is geen friet)
• Pizza shoarma ()
• Etli pide
• gewoon aan z'n vaders piemol suige
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Hihaho, wie weet hè?quote:
|
|
| Forum Opties | |