quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is trouwens een tonijn pizza geworden die nog in de vriezer lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dan kan het topic dicht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:55 schreef BlauweTijger het volgende:
Het is trouwens een tonijn pizza geworden die nog in de vriezer lag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zal jou even dichten wannabe pauper modquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En altijd het laatste woord.
Had jij dan tonijn pizza gezegd?quote:
ja en ja heb ze allemaal geneukt behalve die dikkequote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:59 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Had jij dan tonijn pizza gezegd?
En heb jij mijn tuinkabouter weer lopen neuken? Hij heeft weer rare uitscheiding als hij moet plassen...
Bedankt man kan ik weer de hele dag bij de dokter zitten met al mijn kabouters. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is... En hoe ze me bij de apotheek aankijken als ik al die pillen moet gaan kopen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:01 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
ja en ja heb ze allemaal geneukt behalve die dikke
Die kabouters vragen er zelf om moeten ze zich maar niet als slet kleden.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Bedankt man kan ik weer de hele dag bij de dokter zitten met al mijn kabouters. Je wilt niet weten hoeveel werk dat is... En hoe ze me bij de apotheek aankijken als ik al die pillen moet gaan kopen.
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:02 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Die kabouters vragen er zelf om moeten ze zich maar niet als slet kleden.
Is je playsuit al retour en ingeruild voor een nieuwe?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weer
jij vraagt er ook om met je blauwe broekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Waar gaat dit weer over? Echt FOK weer
Blauwe spijkerbroeken, niet één broek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
jij vraagt er ook om met je blauwe broek
Ze heeft maar één broek aan lijkt me.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Blauwe broeken, niet één broek.
Ja maar ze heeft er meerdere in de kast.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:09 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Ze heeft maar één broek aan lijkt me.
boeit me geen fuckquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Ja maar ze heeft er meerdere in de kast.
Mattiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:05 schreef Sauslepel het volgende:
Wajo, geef mij die eten of ik klap je. Bovendien, het is friet.
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |