Ik snap ook wel dat op schaal (troepenmacht dus) nederland geen kans maakt maar we hebben ons ook lange tijd goed verweerd tegen duitsland en daarvoor tegen belgië.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:57 schreef BredeBroeder het volgende:
Ja, we winnen sowieso. We hebben parakikkercommando's, VeVa milities, NatRes commando's... Ga zo maar door
Ik kom alleen in dit topic om even te lachen. Bij deze: hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
we hebben ons ook lange tijd goed verweerd tegen duitsland en daarvoor tegen belgië.
Lol..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef Kiniwa het volgende:
Kansloos. Geen leger van betekenis en alleen criminelen hebben verder wapens.
Lees je geschiedenisboeken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik kom alleen in dit topic om even te lachen. Bij deze: hahaha![]()
Laat maar komen gaan we verder onder hun vlag, beter als wat het nu is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat op schaal (troepenmacht dus) nederland geen kans maakt maar we hebben ons ook lange tijd goed verweerd tegen duitsland en daarvoor tegen belgië.
Amerika heeft in decennia al geen oorlog meer gewonnen, nederland is dan wel klein maar daarom juist tactisch compact/overzichtelijk voor haar bevel.
Daarom vroeg ik me af hoeveel kans we maakten.
4 dagen, zo lang heeft het Nederlandse leger zich verzet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik snap ook wel dat op schaal (troepenmacht dus) nederland geen kans maakt maar we hebben ons ook lange tijd goed verweerd tegen duitsland en daarvoor tegen belgië.
Amerika heeft in decennia al geen oorlog meer gewonnen, nederland is dan wel klein maar daarom juist tactisch compact/overzichtelijk voor haar bevel.
Daarom vroeg ik me af hoeveel kans we maakten.
grapjurk, amerika beter vinden dan wat dan ook.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef hoas het volgende:
[..]
Laat maar komen gaan we verder onder hun vlag, beter als wat het nu is.
Ja over zoiets heb ik wel eens meer gelezen, was er toen niet een dreiging wbt een haven ergens?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef __Saviour__ het volgende:
Volkomen kansloos. Dat wordt prijsschieten voor de Amerikanen.
En wie weet zien we het ooit nog gebeuren, met dank aan de "American Service-Members' Protection Act"
Die geeft de VS het recht tot 'all means necessary and appropriate to bring about the release of any US or allied personnel being detained or imprisoned by, on behalf of, or at the request of the International Criminal Court'
Een gevecht stopt niet bij de handtekening op een verdrag vriend. Anders had het verzet ook niet bestaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
4 dagen, zo lang heeft het Nederlandse leger zich verzet.
Jij had het specifiek over leger, eenheden, leiding, etc. toch? Dat is iets anders dan het verzet waar jij het over hebt. Jij bedoelt iets a la Afghanistan, guerrillas, etc.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Een gevecht stopt niet bij de handtekening op een verdrag vriend. Anders had het verzet ook niet bestaan.
Ja, Amerika heeft alles wat NL niet heeftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
grapjurk, amerika beter vinden dan wat dan ook.
Dit en daarbij mensen die het Nederlandse verzet overschatten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:10 schreef Peunage het volgende:
[..]
Jij had het specifiek over leger, eenheden, leiding, etc. toch? Dat is iets anders dan het verzet waar jij het over hebt. Jij bedoelt iets a la Afghanistan, guerrillas, etc.
Kom op zeg, een vlak land beschermen? Kansloos. We kunnen de helft onder water zetten, misschien zinken ze dan in weg in de modder.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
Kan ons leger dan een fatsoenlijke weerstand bieden? Hebben wij daar de juiste legereenheden voor? Afgezien van carpet, ik bedoel dus grondoorlog, en enigzins op zee (dat laatste zouden we toch mee uit de voeten moeten kunnen)
??? Volgens mij was het 3 dagen gebeurd. Noem jij 3 dagen 'lange ' tijd??!??!!?!?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:59 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Als het een beetje meezit nog met de kernwapens van die Amerikanen zelf ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:17 schreef AgLarrr het volgende:
Misschien dat onze onderzeeërs nog een ravage kunnen aanrichten voordat ze glorieus ten onder gaan..
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |