quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoezo dit dan opeens?
[ afbeelding ]
U mirin' ?
U jelly?quote:
Ik dacht eerst serieus dat je het over Flappy Bird had, net voor ik m'n antwoord in het vorige topic invoerde realiseerde ik me pas dat je het over dit geneuzel had, maar besloot het toch te posten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:23 schreef Dimachaerus het volgende:
krio ik kan niet quoten
[youtube]
[youtube]
ik ga nu downloadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:37 schreef krioro het volgende:
[..]
Ik dacht eerst serieus dat je het over Flappy Bird had, net voor ik m'n antwoord in het vorige topic invoerde realiseerde ik me pas dat je het over dit geneuzel had, maar besloot het toch te posten.
En ik blijf bij mijn antwoord; speel Flappy Bird, acquire vingerskills, bishes be flockin'.
quote:
Stylin' on u.quote:lol
Ik heb gestuurd naar 2 meisjes op whatsapp.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:40 schreef Murdera het volgende:
DIMA
ff namen opzetten en opsturen naar lekkere chicka, zeker dat je gaat scoren brah.
[ afbeelding ]
Ja ik vond die grappiger.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zag de pic change, what dat Freddy Mercury 'stash do doe.
quote:steez
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 43% gewijzigd door #ANONIEM op 07-02-2014 17:52:16 ]
Het ziet er bijzonder onsmakelijk uit, sorry.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pasta van ui, knoflook en gember in de blender, 5 spices powder, zoute ketjap + dit. Als 'ie straks in de oven ligt een paar keer besmeren met residu van marinade en honing.
[ afbeelding ]
Beetje weinigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:29 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Pasta van ui, knoflook en gember in de blender, 5 spices powder, zoute ketjap + dit. Als 'ie straks in de oven ligt een paar keer besmeren met residu van marinade en honing.
[ afbeelding ]
Hier ziet het er beter uit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik vond die grappiger.
Maar still stylin' on the both of u:
[..]
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Jammer Dima.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
How you be damn near 40 and duckfacin'quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef krioro het volgende:
[..]
Ja ik vond die grappiger.
Maar still stylin' on the both of u:
[..]
Wacht maar tot ze klaar zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Het ziet er bijzonder onsmakelijk uit, sorry.
Gewoon zo'n bakje van AH, ga er ook pomme duchesses bij bakken en een rucola/mozzarella/cherrytomaatjes salade bij etenquote:
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:52 schreef Dimachaerus het volgende:
Kop op bradda.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MV NS FR DS MD
Geen last van, hele middag al in echte vrijdagmodus doorbracht.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
Vandaag al 3x vergeten dat het alweer vrijdag is!
Dat is toch geen duckface man.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How you be damn near 40 and duckfacin'.
In bed dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:19 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Geen last van, hele middag al in echte vrijdagmodus doorbracht.
Rucola en mozzarellaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
How you be damn near 40 and duckfacin'.
[..]
Wacht maar tot ze klaar zijn.
[..]
Gewoon zo'n bakje van AH, ga er ook pomme duchesses bij bakken en een rucola/mozzarella/cherrytomaatjes salade bij eten. Is wel genoeg voor 1 persoon voor 1 dag
.
[..]
[ afbeelding ]
Ik hoef niks op zolder te doenquote:
Ik moet wel een beetje de schijn ophouden ook nog iets uit te voeren.quote:
Ik ga zo ook kapsalon eten.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:02 schreef BlauweTijger het volgende:
ik twijfel tussen kapsalon, pizza, patat of een etli pide
KLB / Eet dilemma helpquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:30 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Ik ga zo ook kapsalon eten.
Word je niet moe van jezelf?quote:
Mooi, de volgende stap is suïcidaal.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jawel ben al manisch despressief
durf ik niet helaaschquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:04 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mooi, de volgende stap is suïcidaal.
neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:15 schreef Germano het volgende:
[..]
Je durft geen zelfmoordneigingen te hebben?
Wordt Islamiet, sterf als martelaar en 70 maagden wachten je op.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:20 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
nee
dan ga ik tot in het oneindige branden in de hel
kan je beter t/m 85 jaar miserabel leven op aarde
die paar jaartjes tov oneindig....
Ik ga er 2 bewaren zodat ik vannacht met m'n lamme hoofd mezelf op m'n blote voeten dank dat ik dit heb gedaan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |