nachtmod?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:02 schreef deadprez het volgende:
ik wil ook gewijzigde posts kunnen lezen waneer word ik eens een keer mod hier
Is dat zo, ja?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Bier schijnt vrouwelijke hormonen aan te maken dus rond dit uur moet je het Deadprez vergeven, vermoed ik.
Dat is nu alleen nog maar vrouwelijk allemaal.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:01 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]welke topic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.N A P O L I
C A M P A N I A
Heb ook zo'n gerucht gehoord, maar geloof er niks van. Of dat het die extra vrouwelijke hormonen zo miniem zijn dat je amper iets van merkt.quote:
best lekker op z'n tijd ;squote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:01 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn af en toe witte boterhamspel spelen niks gays aan
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef BlauweTijger het volgende:
ik ben ook wel benieuwd hoe deadprezz eruit ziet eigenlijk
Jesse uit BBquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef BlauweTijger het volgende:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Ik zou geven. Alleen nog face keuren
Nee nee, ik ben van de vrouwenliefdequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ga maar vast gebukt staan jongeman
Hoi.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:07 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee nee, ik ben van de vrouwenliefde
Zoiets gok ik altijd eigenlijk.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:05 schreef BlauweTijger het volgende:
Wat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:08 schreef Niet_toegestaan_ het volgende:
[..]
Heb je je anus al gebleekt?
Hmm.. ja alleen dan 40 jaar jongerquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoiets gok ik altijd eigenlijk.
[ afbeelding ]
Zo oud?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:08 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zoiets gok ik altijd eigenlijk.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |