Donderdag heen. Zondag terug. Voor een schaatswedstrijdjequote:
Oke tof. Moet jij niet naar Rusland ofzo ^^ daar gaat ook genoeg geschaatst worden haha.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:17 schreef Uncle het volgende:
[..]
Donderdag heen. Zondag terug. Voor een schaatswedstrijdjeAls die doorgaat tenminstevwant de temperaturen zijn niet geweldig momenteel...
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oke tof. Moet jij niet naar Rusland ofzo ^^ daar gaat ook genoeg geschaatst worden haha.
Haha, tja goed voor de portfolioquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoor
Moet je wel een paar lensjes bij je hebben:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:38 schreef Uncle het volgende:
[..]
Als jij een afnemer regelt dan ga ik zo fotootjes maken in sochi hoor
En dat is voor jou nette kleding?quote:
Ik heb er ook nog een pantalon bij maar dat was vandaag overdonequote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:53 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
En dat is voor jou nette kleding?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou dit meer casual noemen
Dit. Naar school kleed ik me nog netter eerlijk gezegdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik zou dit meer casual noemen
Meeste die ik ken lopen er altijd netjes bij.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Je weet toch hoe fotografen en cameramannen gekleed gaan doorgaans, dan is dit niet casual
Als ze al gekleed gaanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:08 schreef SunChaser het volgende:
Je weet toch hoe fotografen en cameramannen gekleed gaan doorgaans, dan is dit niet casual
Zal het geen grapje zijn?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:04 schreef Wiebeldak het volgende:
Laat dit niet waar zijn. Ik kom weer eens een gesprek tegen op Facebook waarbij ik m'n twijfels heb of diegenen dat echt meent te zeggen want het komt zo dom over.
[ afbeelding ]
Dat hoop ik wel maar zo nu en dan zitten er een paar tussen die het niet altijd even goed snappen allemaal.quote:
Ik heb zo iemand die bij mij in de straat woonde vroeger. Die is zo stom dat het gewoon grappig is. ook helemaal pro Wilders enzo. Nu is dat niet mijn pakkie an maar de manier hoe ze dat naar buiten draagt is wel weer typerend zeg maar ^^quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:14 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel maar zo nu en dan zitten er een paar tussen die het niet altijd even goed snappen allemaal.
Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand alles niet zo goed snapt maar vaak hebben die mensen ook de eigenschap dat zij toch alles beter denken te weten en vooral geen oren hebben naar hoe het echt in elkaar steekt want dat is niet waar.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:23 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb zo iemand die bij mij in de straat woonde vroeger. Die is zo stom dat het gewoon grappig is. ook helemaal pro Wilders enzo. Nu is dat niet mijn pakkie an maar de manier hoe ze dat naar buiten draagt is wel weer typerend zeg maar ^^
Reli freaks?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:27 schreef Wiebeldak het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen moeite mee als iemand alles niet zo goed snapt maar vaak hebben die mensen ook de eigenschap dat zij toch alles beter denken te weten en vooral geen oren hebben naar hoe het echt in elkaar steekt want dat is niet waar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |