gammaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Kijk naar de situatie rond het bed. Dit is Ruud.
is dat niet krelis van de aarsmaden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:56 schreef Mokum020 het volgende:
[ afbeelding ]
Tarzan, vernoemd naar de vibo van zijn moeder
Wie geen idee, ze komen voor de biomarkt dat weet ik dan wel weerquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Chanel5 het volgende:
Je bent te populair zegt Andrea tegen Bil
het gaat ook om een stukje exposure denk ik.quote:
en interactiequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
het gaat ook om een stukje exposure denk ik.
En eiwittransitiequote:
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Persefoneia het volgende:
Ik ben misschien onnozel hiermee maar waarom is minder vlees eten duurzaam?
Jij zegt 't, "we zijn geen cateraar, maar daar werken we mee samen" "innovatieve produkten" "adviezen" "bewustzijn in de experience" Jazeker, gebakken luchtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:58 schreef hugecooll het volgende:
Klinkt alsof ze gebakken lucht verkopen
quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:00 schreef Sodeknetters het volgende:
Die doos kan mooi lullen, maar minstens de helft van wat op mijn bord terecht komt moet ooit een hartslag gehad hebben.
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vlees
Is toch juist goed, boer blij, die verkoopt graan, slager blij die verkoopt vleesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:59 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
omdat je 25 kg graan nodig hebt voor 1 kilo vlees
Hebben ze eigenlijk ook al mensen afgewezen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Jian het volgende:
Aike is helemaal in haar element, gebakken luchtverkopers op een andere terrein, leuke kretologie, niet vies van het whiteboard zo te zien, ja, die is verkocht
laat ik het zo zeggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorry
Of 200 euro chinees of een kilo vlees,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.
we pleuren je in een loods met 14 andere mafkezen. je neemt mee óf 1 kilo vlees óf 25 kg graan. en waar doe je langer mee? ja? precies. dat dus.
Volgens mij niet, ze zijn veel te blij met de aanmeldingen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Hebben ze eigenlijk ook al mensen afgewezen?
Dank je,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:02 schreef Pocher-a-gogo het volgende:
[..]
laat ik het zo zeggen.
we pleuren je in een loods met 14 andere mafkezen. je neemt me óf 1 kilo vlees óf 25 kg graan. en waar doe je langer mee? ja? precies. dat dus.
Dit heeft wel een hoog Rambamgehalte namelijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef Jian het volgende:
[..]
Volgens mij niet, ze zijn veel te blij met de aanmeldingen.
Goed gecast he, die gozert.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:03 schreef Burner82 het volgende:
Ik vind Tarzan wel best leuk eigenlijk
Meer van zulksquote:
Het graan wat dus voor die koeien verbouwd wordt, zou anders voor mensen verbouwd kunnen worden of helemaal niet. Zou dus minder belastend voor landbouwgrond zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:01 schreef Persefoneia het volgende:
[..]
Ja.... dus??? snap het nog steeds niet..... sorry
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |