SPOILER: MAL-lijstOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! Anime aanradersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom zijn (sommige) fansubs illegaal?
Anime worden steeds populairder in andere landen, waardoor er vaker licenties opgekocht worden. Dit betekent dat de afleveringen officieel niet verspreid mogen worden (zonder toestemming).
Dit gebeurt niet bij alle series, maar meestal bij series die bekendheid verkrijgen in het westen waardoor een westerse uitgever de licentie koopt om hieraan te verdienen.
Ik kan de fansubs niet afspelen, wat moet ik doen?
Waarschijnlijk heb je niet de goede codes die nodig zijn om de formaten af te spelen.
Er zijn Drie verschillende ''Populaire'' codecs waar je anime mee kunt kijken.
Je hebt KCP- Kawaii Codec Pack deze codec pack bevat de meest essentiële codecs die nodig zijn voor het bekijken van anime. Bij KCP is ook de media speler MPC-HC aanwezig. Dit is een mediaspeler die uitermatend geschikt is voor het bekijken van anime.
Het CCCP-Project is een pakket speciaal ontwikkeld voor anime. Het voordeel van CCCP is dat het al een lang lopend project is. Het biedt ongeveer dezelfde mogelijkheden als KCP. Enig nadeel bij CCCP is wel dat het niet constant wordt geüpdatet en er dus lange intervals zijn.
En als laatst heb je ook nog K-lite Codec pack
K-lite kun je het beste gebruiken in combinatie met MPC-HC het biedt vergelijkbare functies aan zoals KCP, en CCCP hebben.
De beste Media speler die wordt aangeraden voor het kijken van anime is MPC-HC Deze speler is geschikt voor het kijken van anime en geeft ook nog eens een betere beeldkwaliteit.
Kan ik downloaden via IRC?
Een guide om via IRC downloaden is gemaakt door Robin007bond en kun je hier vinden.
Help! Mijn plaatjes doen het niet. Wat nu?
Je bent aan het hotlinken, en dit mag niet. Upload het plaatje via Imgur of Photobucket en plaats hem opnieuw.
Degene die het topic sluit (door middel van de 301e post), opent het volgende deel! Er worden ook statistieken bijgehouden.
Aziatische tekenfilms zijn goed. Persepolis gezien?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aziatische tekenfilmpjes.
De hoer.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hij verkoopt zichzelf voor 5 euro/dollar per 30seconden.
Noh, de moeite dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aziatische tekenfilms zijn goed. Persepolis gezien?
Ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Aziatische tekenfilmpjes.
Is Persepolis wat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:52 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Aziatische tekenfilms zijn goed. Persepolis gezien?
[..]
De hoer.![]()
![]()
Japan's nieuwe obessie??quote:
quote:
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet antwoorden. Ik ben zo gewend aan tekenfilms gemarket op vijftienjarige sjinezen dat ik geen idee heb hoe ik een postoorlogsdrama dat de onderdrukking in en de recente geschiedenis van Iran door de ogen van een klein meisje vertoont moet beoordelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:54 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Noh, de moeite dan?
Ikzelf zou voor iets als "Girls can't love girls" gegaan zijn, maar de TT toon aan dat OP een heer van stand is, met uw welnemen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
Teveel naar 4chan /a/ gewest,TS?
AKG K701 en Sony MDR masterrace reporting inquote:
Geen Beyerdynamic T1 maar wel een DT990 en DT1350 reporting in.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Stage gehaald
[..]
AKG K701 en Sony MDR masterrace reporting in
Beide.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:41 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Nice, wintersport of werk?
Je zag de bomen erachter niet eens meer zo hardquote:
Sneeuw sneeuw kom hier sneeuwquote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:45 schreef wdn het volgende:
[..]
Beide.
Baas betaald. Collega's mee.
Abondange is de plaats.
Ik heb vandaag meer sneeuw zien neerkomen dan ooit in mijn 45 jaar dat ik leef (en ik ben best wel eens in Zwitserland en Oostenrijk geweest).
Een meter of zo in 6 uur.
Snorkel nodig tijdens het skiën.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 19:53 schreef wdn het volgende:
[..]
Je zag de bomen erachter niet eens meer zo hard
Irritant met ski-en maar wel mooi om te zien.
Nee. Reddit heeft/had dit ook trouwens...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
TT![]()
Teveel naar 4chan /a/ gewest,TS?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
maar de TT toon aan dat OP een heer van stand is, met uw welnemen.
SPOILER: Clover => Slover => She Lover => She's a Lover _O-Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: God is WatchingOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'If you choose to read this manga, you argree that you are over 18 and Shoujomagic is NOT responsible for your actions'
Staat woord voor woord bij elk hoofdstuk van het eerste boekdeel.“An interesting thing is a good thing.”
duidelijk dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:34 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet eens hoe ik hier op moet antwoorden. Ik ben zo gewend aan tekenfilms gemarket op vijftienjarige sjinezen dat ik geen idee heb hoe ik een postoorlogsdrama dat de onderdrukking in en de recente geschiedenis van Iran door de ogen van een klein meisje vertoont moet beoordelen.
[..]
Ikzelf zou voor iets als "Girls can't love girls" gegaan zijn, maar de TT toon aan dat OP een heer van stand is, met uw welnemen.
[ afbeelding ]
ahaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:39 schreef Qunix het volgende:
[..]
Nee. Reddit heeft/had dit ook trouwens...
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:33 schreef De_Dakgoot het volgende:
Nagi no Asukara AOTY
ben benieuwd wat het volgende project van PA word
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:08 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
FOK!meetquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat ik niet vergeten Tsunacon kaartjes te kopen. Het is uitverkocht. Nog nooit naar zo'n ding geweest, ben benieuwd.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:22 schreef Kyubey het volgende:
[..]
FOK!meet
We hebben nu:
Arasu
EugeneKrabs
DeZwabber
Kyubey
fuuuckquote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:05 schreef DeZwabber het volgende:
Blij dat ik niet vergeten Tsunacon kaartjes te kopen. Het is uitverkocht. Nog nooit naar zo'n ding geweest, ben benieuwd.
Ik ben ook met een vriendenclub, maar het is toch leuk om "Meet the Fok!ers" te doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:26 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil best wel even hoi zeggen maar ik ben daar met iemand dus het ligt er een beetje aan of ze dat trekt
Yes.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 13:30 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Ik ben ook met een vriendenclub, maar het is toch leuk om "Meet the Fok!ers" te doen.
kloptquote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
another zuigt hard
wou ik effe zeggen
Ik vond Another wel oké op zich.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 16:21 schreef .Masturbatron. het volgende:
another zuigt hard
wou ik effe zeggen
Wist ik helemaal nietquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:53 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Kom op je had het in november al kunnen kopen
Qft!quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:02 schreef .Masturbatron. het volgende:
corpse party aan de andere kantdaar mogen ze wel meer van maken
iddquote:
Ik kan de eps pas morgen zienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]LELOUCHE LEEFT!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
Kill la Killquote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:44 schreef De_Dakgoot het volgende:
Vandaag even 11 episodes Kill la kill gegekeken
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 20:41 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh nee hequote:![]()
Gaan we deze volgende week zien?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:15 schreef DeZwabber het volgende:
Vandaag was een zeer onproductieve dag, ik had gehoopt hem al uitgezaagd te hebben
[ afbeelding ]
Weet ik niet, ik ga niet 'verkleed als' of zoquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:17 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Gaan we deze volgende week zien?
SPOILER: Based RundelhausOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Dus geen Ryuuko cosplay?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:18 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Weet ik niet, ik ga niet 'verkleed als' of zoMisschien neem ik hem mee voor de lol als hij dan al af is.
Nee. Oh mijn god neequote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Oh mijn god nee
Het lastige van een lange bos krullen is wel dat er geen enkel anime character is dat dat heeft. Misschien een keer No Face, gewoon onder een zwarte doek achter een masker.
Do you even black pete?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:36 schreef DeZwabber het volgende:
Blackface make-up is een faux pas waar ik me niet aan wil wagen.
Doe dan tenminste nog Vriend cosplay. No Face is een non-entiteit.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 22:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nee. Oh mijn god nee
Het lastige van een lange bos krullen is wel dat er geen enkel anime character is dat dat heeft. Misschien een keer No Face, gewoon onder een zwarte doek achter een masker.
Nice. Ik wil echt nog eens een keer zo'n koto proberenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:08 schreef De_Dakgoot het volgende:
Dit is wel vet gedaan met de instrumenten![]()
![]()
Vocaloid kunnen coveren als een baas
Koto lijkt mij echt moeilijk om te bespelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:23 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nice. Ik wil echt nog eens een keer zo'n koto proberen
Niet voorbij zien komen nee.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:29 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Koto lijkt mij echt moeilijk om te bespelen.
Als ik het goed zag gebruiken ze geen biwa toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: ik zocht op yuki (sneeuw)
https://twitter.com/search?q=%E9%9B%AA&mode=photos
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:26 schreef Qunix het volgende:
In Tokyo is een half meter sneeuw gevallen en ergens anders 2 meter... Dit is wat ze doen:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: ik zocht op yuki (sneeuw)
🐙
In Tokyo is een half meter sneeuw gevallen en ergens anders 2 meter... Dit is wat ze doen:Tenminste beter dan hier in NL, hier loopt men namelijk al te kankeren bij de kleinste vlok sneeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: ik zocht op yuki (sneeuw)
https://twitter.com/search?q=%E9%9B%AA&mode=photos/A/non's with his waifu, all's right in the world.
Yuno ja. Maar, ehh...quote:Op zondag 9 februari 2014 12:34 schreef Qunix het volgende:
[..]
Da's yuna (toch?)
Yuki was die jongen toch?
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Yuno ja. Maar, ehh...
Ze zegt het nogal vaak.
In Tokyo is een half meter sneeuw gevallen en ergens anders 2 meter... Dit is wat ze doen:Waarom niet hier.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bron: ik zocht op yuki (sneeuw)
en men is ook te lui om even hun stoepje te vegen waardoor dit vloeken ontstaat, als iedereen even zijn stoepje veegt en een beetje strooit dan heb je er als voetganger geen last of zeer weinig last meer vanquote:Op zondag 9 februari 2014 12:32 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Tenminste beter dan hier in NL, hier loopt men namelijk al te kankeren bij de kleinste vlok sneeuw
Stoepje vegen in de straat is makkelijk geld verdienenquote:Op zondag 9 februari 2014 12:46 schreef mschol het volgende:
[..]
en men is ook te lui om even hun stoepje te vegen waardoor dit vloeken ontstaat, als iedereen even zijn stoepje veegt en een beetje strooit dan heb je er als voetganger geen last of zeer weinig last meer van
het is makkelijk als je er vroeg bij bent (dan is het nog niet ingelopen...) als het enigsinds is ingelopen is het vrij klote..quote:Op zondag 9 februari 2014 12:52 schreef De_Dakgoot het volgende:
[..]
Stoepje vegen in de straat is makkelijk geld verdienen
Loli's Wereldoverheersing: Het Zvezda Planquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door Kyubey op 09-02-2014 13:24:01 ]Helemaal super.
quote:Op zondag 9 februari 2014 13:30 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik snap die staart nog steeds niet overigens.
quote:Kate: Did you ever hear the Tragedy of Ancient Udogawans?
Renge: No.
Kate: I thought not. It's not a story White Light would tell you. It's a Zvezda legend. Ancient Udogawans were a civilization so powerful and so wise, they could use the udo force to influence everything around them and conquer it. They had such a knowledge of persuasion, they could even conquer all evil.
Renge: They could actually...eliminate all evil?
Kate: The udo side of the force is a pathway to many abilities some consider to be unnatural.
Renge: What happened to them?
Kate: They became so powerful, the only thing they were afraid of was smoke. Unfortunately, it rendered their abilities useless. Then the ancient aliens invaded and conquered them. Ironic. They could conquer everything except smoke fairies.
Renge: Is it possible to learn this power?
Kate: Not from White Light.
Ik hoop dat White Robin zich gaat aansluiten bij Zvezda, gewoon omdat het kan. White Light zuigt.quote:
WAITO RAITOquote:Op zondag 9 februari 2014 13:39 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ik hoop dat White Robin zich gaat aansluiten bij Zvezda, gewoon omdat het kan. White Light zuigt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 9 februari 2014 14:02 schreef De_Dakgoot het volgende:
Seizoen 3 ?Dem outfitsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
College hequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./A/non's with his waifu, all's right in the world.
kloptquote:Op zondag 9 februari 2014 15:09 schreef Kyubey het volgende:
http://www.foodlog.nl/sho(...)mogelijk-schadelijk/
Het schijnt dat je er ook zombies mee kunt conserveren.
Ah, laat maarquote:Op zondag 9 februari 2014 15:56 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Hoe spookachtig kun je het krijgenquote:
Zvezdaquote:Op zondag 9 februari 2014 17:49 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Fuck, ik herken dit maar geen idee waarvan.
Binbougami?
5 > 4 > 6 > de rest.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:50 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Oh nieuwe Space Dandy uit.
SPOILER: Space DandyOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Wat is deze?quote:Dakgoot met vette gifjes
Jormungandquote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Knoflook het volgende:
Ik kan geen spoilers meer openen en quoten... Maar goed.
[..]
Wat is deze?
ad blocker uit zettenquote:Op zondag 9 februari 2014 19:06 schreef Knoflook het volgende:
Ik kan geen spoilers meer openen en quoten... Maar goed.
[..]
Wat is deze?
twitter:_namori_ twitterde op zondag 09-02-2014 om 14:58:09ということで… ゆるゆり新作アニメーション制作決定!!!みなさま本当に本当に応援ありがとうございます(*'▽'*)これからも一緒にゆるゆるゆりゆりしましょー!♪♪ #yuruyuri http://t.co/a7AT0AGgRr reageer retweet
FUCK YEAH DAIJIKENquote:Op zondag 9 februari 2014 21:00 schreef De_Dakgoot het volgende:
YURU YURI SEASON 3 OWAFHOAWHFOEAHFIEABGEIPGNEOBEPFEW![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]twitter:_namori_ twitterde op zondag 09-02-2014 om 14:58:09ということで… ゆるゆり新作アニメーション制作決定!!!みなさま本当に本当に応援ありがとうございます(*'▽'*)これからも一緒にゆるゆるゆりゆりしましょー!♪♪ #yuruyuri http://t.co/a7AT0AGgRr reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 februari 2014 21:20 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
FUCK YEAH DAIJIKENNeem nou niet mijn enige hoop wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/A/non's with his waifu, all's right in the world.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:15 schreef De_Dakgoot het volgende:
Tweede panel, waar zit Mio met haar hand?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet veel beter dacht ik zo.
Yahare Ore no Seishun Love Come wa blablabla. Aka Oregairu.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Iemand aanraders voor een simpele feelgood-serie?
Niks moeilijks, beetje grappig, happy ending. Iets waar je stoned van kunt genieten.
K-Onquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niks moeilijks, beetje grappig, happy ending. Iets waar je stoned van kunt genieten.
Oh ja, die is best grappig jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Yahare Ore no Seishun Love Come wa blablabla. Aka Oregairu.
K-On heb ik gezien, Free is die homo-serie toch? Kan best een goede serie zijn maar jongens in speedo's checken is niet mijn ding moet ik zeggen.quote:
Nope. Ooglapjes zijn een ding.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Huh, is Chuunibyou niet gewoon die chick van another?
quote:
Zo keek ik er eerst ook tegenaan, maar met Adventure Time ben ik klaar en dan is het wel lekker om iets makkelijks te kijken tijdens het baken.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]!
Maar het genre 'slice of life' vind ik eigenlijk nooit de moeite waard..
Volg op dit moment eigenlijk niks, alleen hxh en mirai nikki probeer ik af te ronden
Ik hou er gewoon niet van als er nagenoeg niks gebeurtquote:Op zondag 9 februari 2014 23:37 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Zo keek ik er eerst ook tegenaan, maar met Adventure Time ben ik klaar en dan is het wel lekker om iets makkelijks te kijken tijdens het baken.
Er zijn wel een paar hele leuke in het genre, zeker Lovely Complex kan ik in dat opzicht absoluut aanraden.
Ah ja, dan houdt het opquote:Op zondag 9 februari 2014 23:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik hou er gewoon niet van als er nagenoeg niks gebeurtHeb clannad geprobeerd bijvoorbeeld maar ik val in slaap
Volgens mij is die alien-kat echt autistischer dan heel Eindhoven bij elkaar.quote:Op maandag 10 februari 2014 00:34 schreef DeZwabber het volgende:
Dat Kyubey-ding is tegelijkertijd schattig en behoorlijk creepy
ditquote:Op maandag 10 februari 2014 00:58 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Nieuwe magi is weer sterk.
Dit is het belangrijkste.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:51 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Ah ja, dan houdt het op
Ik ben in dat opzicht tegenwoordig al gauw tevreden, elke vorm van conflict is al goed als het maar grappig is.
Bespaar je de moeite.quote:Op maandag 10 februari 2014 15:40 schreef mschol het volgende:
Tonari no Kaibutsu; even snel de eerste Ep gecheckt, is wel een geinig begin
quote:Op zondag 9 februari 2014 23:10 schreef De_Dakgoot het volgende:
Blijf het nice vinden dat Sunrise ook de Mecha's tekent ipv CG te gebruiken
SASUGE SUNRISUUUEcht heel veel CGI dit seizoenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Log Horizon met de goblinlegers, Kuroko met de basket, Kill la Kill met de vliegende vechtscenes, Space Dandy en Zvezda af en toe, Witch Craft Works met bijna alles.
Echt een slechte trend, het ziet er niet uit.Free is echt onverwacht leuk, de fanservice is maar een klein gedeelte (al draagt het bij aan de lachwekkendheid). In feite is het genderswapped K-ON met iets meer plot.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
K-On heb ik gezien, Free is die homo-serie toch? Kan best een goede serie zijn maar jongens in speedo's checken is niet mijn ding moet ik zeggen.
Chuunibyou is met die aparte meid met dat ooglapje toch? Had drie eps gekeken maar kon niet verder kijken vanwege plaatsvervangende schaamte, toch maar eens oppikken dan
Chuunibyou is ook leuk, maar als je hem uit plaatsvervangende schaamte hebt gedropt wordt het er niet beter op...
Heb je trouwens Hanasaku Iroha gezien? Feelgood slice of life, zeker een aanrader.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:03 schreef Arashimashou het volgende:
CGI of niet boeit me eigenlijk vrij weinig, voor objecten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:06 schreef Kyubey het volgende:
[..]Maar dat ziet er gewoon expres belachelijk uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Deconstructie van de slechte CGI?quote:Op maandag 10 februari 2014 19:08 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Maar dat ziet er gewoon expres belachelijk uit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Helemaal super.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:09 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Deconstructie van de slechte CGI?kan wel kloppen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Godver die EDquote:Op maandag 10 februari 2014 19:14 schreef Kyubey het volgende:
Hier een goed voorbeeld van CGI bagger.
De ED is weer een ander verhaal
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:38 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
This isn't even my final form!quote:Op maandag 10 februari 2014 19:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Om vervolgens alsnog geowned te worden.
Freeza was wel een geweldige bad guy.quote:Op maandag 10 februari 2014 19:55 schreef Kyubey het volgende:
[..]
This isn't even my final form!
Oh no, I guess we have to use THAT!
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Freeza was wel een geweldige bad guy.Niet ''Fries A'' schrijvenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
quote:Op maandag 10 februari 2014 19:57 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Freeza was wel een geweldige bad guy.Tja, Frieza is geen Majin Buu ofzo, maar wel een prima schurk. Terugkijkend vind ik de maffe Ginyu Force leuker dan de meeste serieuze schurken. Maar de geschiftere schurken gaan leuker met hun superkrachten om.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“An interesting thing is a good thing.”
Hoe ver ben je?quote:Op maandag 10 februari 2014 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Valt zeker niet op dat ik Madoka Magica ben gaan kijken [ afbeelding ]
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:02 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Nog niet heel ver, 4. Gisteravond begonnen, zo verder.
quote:Op maandag 10 februari 2014 21:04 schreef Kyubey het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Marathon zul je!Tot 02:00 doorgaan terwijl je er om 06:00 uit moet leek me wel erg genoegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
Kijk je ook Kill la Kill?quote:Op maandag 10 februari 2014 21:31 schreef DeZwabber het volgende:
Soundtrack is wel awesome trouwens.
Èèèèèn kak, da's waar ik moet even wachten tot de volgende binnen is. 10 bit, het ziet er kek uit maar het duurt wel royaal lang.![]()
Ikzelf volg van dit seizoen alleen:quote:Op maandag 10 februari 2014 22:07 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zijn er nog leuke nieuwe animes(1ste aflevering) om te downloaden met Supernews Newsgroup?
topquote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Ikzelf volg van dit seizoen alleen:
Nisekoi,
Nobunagun,
Noragami &
Space Dandy.
En overweeg
Hozuki no Reitetsu,
Super Sonico &
Zvezda
te laten vallen. Dus in totaal nog 7 series die ik redelijk kan aanbevelen.
Bravo!quote:Op maandag 10 februari 2014 22:22 schreef DeZwabber het volgende:
Als ik dan toch op m'n download moet wachten...
Rara, wie wordt dit?
[ afbeelding ]
Creatieve FOK!ersquote:Op maandag 10 februari 2014 22:31 schreef DeZwabber het volgende:
Die kan ik niet vinden, dezelfde gast heeft wel Papi. En Ryuuko en Satsuki, misschien maak ik die ook nog wel.
Zvezda kun je niet laten vallen beste neger.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nisekoi,
Nobunagun,
Noragami &
Space Dandy.
En overweeg
Hozuki no Reitetsu,
Super Sonico &
Zvezda
Pupa is op dit moment meer ramptoerisme inderdaadquote:Op maandag 10 februari 2014 22:50 schreef Qunix het volgende:
Ik volg van dit seizoen:
pupipo (leuk)
pupa (doe maar niet volgen...)
Chuuni2
SYD2![]()
Space Dandy![]()
SYD2 en Space Dandy AOTS
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 | 01 9.8/10 Nichijou 02* 9.6/10 Hajime no Ippo (series) 03 9.4/10 Fullmetal Alchemist: Brotherhood 04 9.2/10 Samurai Champloo 05 9.1/10 Tokyo Magnitude 8.0 06 9.0/10 Kids on the Slope (Sakamichi no Apollon) 07 8.9/10 Cowboy Bebop (series) 08 8.8/10 Berserk (series) 08 8.8/10 Hellsing Ultimate 09 8.7/10 Arakawa Under the Bridge (series) 10 8.5/10 Great Teacher Onizuka 10* 8.5/10 One Piece (series) 10 8.5/10 Steins;Gate 11 7.9/10 Detroit Metal City 12 7.8/10 Attack on Titans (Shingeki no Kyojin) 12* 7.8/10 Space Dandy 13 7.7/10 Death Note 14* 7.6/10 Hunter x Hunter (2011) 15 7.3/10 K-ON! (series) 16 7.2/10 Michiko & Hatchin 16 7.2/10 Mobile Suit Gundam 00 (series) 16* 7.2/10 Seitokai Yakuindomo (series) 17 7.1/10 Kyoukai no Kanata 18 7.0/10 Corpse Party: Tortured Souls - Bougyakusareta Tamashii no Jukyou 18* 7.0/10 Kill La Kill 19 6.9/10 Afro Samurai (series) 19 6.9/10 Bakuman (series) 20 6.8/10 Pokémon: The Origin 21 6.7/10 Black & White (Tekkon Kinkreet) 21 6.7/10 Grave Of The Fireflies 21 6.7/10 Psychic School Wars (Nerawareta Gakuen) 22* 6.6/10 Space Brothers (Uchuu Kyoudai) 22 6.6/10 Kaiji (series) 22 6.6/10 Shinsekai Yori 23 6.4/10 Free! 23 6.4/10 Watashi ga Motenai no wa Dou Kangaetemo Omaera ga Warui! (Watamote) 24 6.3/10 Anne no Niki (The Diary of Anne Frank) 24 6.3/10 Toaru Kagaku no Railgun (series) 25 6.2/10 Aiura 26 6.0/10 Saint Young Men * zijn series die nog lopen (series) zijn alle seizoenen en/of delen en/of films/specials/ova's/ona's etc... |
TOKYO MAGNITUDE 8.0quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
> happy endingquote:Op maandag 10 februari 2014 22:58 schreef Qunix het volgende:
[..]
TOKYO MAGNITUDE 8.0
Achteraf dus soort van waargebeurd...
Zeer puike anime!
quote:
Hoe dan ook. Mensen die de machtige Zvezda niet volgen zijn onjuist bezig.quote:
Ik heb net 1ste ep. van Sailor Seifuku aka Zvezda,loli dictator!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
[..]
Hoe dan ook. Mensen die de machtige Zvezda niet volgen zijn onjuist bezig.
Het is D-Frag tijd.
Eigenlijk haat ik kleine meisjes.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:04 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Hoe dan ook. Mensen die de machtige Zvezda niet volgen zijn onjuist bezig.
Ik vraag me af over in Japan een woord bestaat voor gewelddadige onderwerping, kolonisatie of verovering. Seifuku als in uniformering klinkt zo vredig en verbloemt een beetje dat een klein meisje allerlei mensen met een gigantische handschoen in elkaar wil beuken.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
[..]
Ik heb net 1ste ep. van Sailor Seifuku aka Zvezda,loli dictator!!![]()
![]()
Jij.. Jij.. Jij hebt superior taste. Jij mag mijn rechterhand zijn in mijn toekomstige rijk.quote:Op maandag 10 februari 2014 22:13 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Nisekoi,
Nobunagun,
Noragami &
Space Dandy.
En overweeg
Hozuki no Reitetsu,
Super Sonico &
Zvezda
Heeft waarschijnlijk te maken dat Japan hun gruwelijke oorlogsmisdaden wil verbloemenquote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik kleine meisjes.
[..]
Ik vraag me af over in Japan een woord bestaat voor gewelddadige onderwerping, kolonisatie of verovering. Seifuku als in uniformering klinkt zo vredig en verbloemt een beetje dat een klein meisje allerlei mensen met een gigantische handschoen in elkaar wil beuken.
Ziet er chic uit.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:18 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Net een e-mail gekegen,volgende week dinsdag(18e)kan een paar dagen meelopen bij Grand Winston hotel.
[..]
Ik heb net 1ste ep. van Sailor Seifuku aka Zvezda,loli dictator!![]()
![]()
Kijkt nu naar YuGi-Oh Zexal
8ste of 9e anime in de Yu-Gi Oh franchise![]()
Kleine meisjes zijn op hun best als ze kwaadaardig en gewelddadig zijn.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Eigenlijk haat ik kleine meisjes.
[..]
Ik vraag me af over in Japan een woord bestaat voor gewelddadige onderwerping, kolonisatie of verovering. Seifuku als in uniformering klinkt zo vredig en verbloemt een beetje dat een klein meisje allerlei mensen met een gigantische handschoen in elkaar wil beuken.
quote:Op maandag 10 februari 2014 23:32 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Jij.. Jij.. Jij hebt superior taste. Jij mag mijn rechterhand zijn in mijn toekomstige rijk.
Is vaker bekendquote:Op maandag 10 februari 2014 23:36 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Ziet er chic uit.
[..]
Kleine meisjes zijn op hun best als ze kwaadaardig en gewelddadig zijn.
Ginga Eiyuu Densetsu, shiiiit.quote:Op maandag 10 februari 2014 23:46 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yes, Leinharto-sama.
Shinryaku! Shinryaku! Shinryaku! Shinryaku! Shinryaku! Shinryaku! Ika musume whoooooooooo!quote:Op maandag 10 februari 2014 23:26 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
oh guttekequote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
Niet m'n beste werk. Soit.
[ afbeelding ]
quote:
Best leukquote:Op dinsdag 11 februari 2014 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
Niet m'n beste werk. Soit.
[ afbeelding ]
Ja ach. Het papier is eigenlijk een beetje te dun voor fatsoenlijke papercraft. Volgende keer beter.quote:
Waarom KlK laten vallen?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 12:01 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Late to the party maar ik volg nu:
Magi
Zvezda
Gin no Saji
Space Dandy
D-Frag
Sakura Trick (nieuwe ep. is weer madnessss)
HxH
OP
Eerste ep gekeken van Buddy Complex, nog twee eps kijken om te weten of ik het wil volgen.
Gedropped:
Nobunaga the fool
Kill la Kill
Verder ben ik een stuk of drie series aan het checken die al klaar zijn.
Dat komt omdat het exact hetzelfde deuntje is.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:43 schreef Kyubey het volgende:
Vinden jullie ook niet dat het deuntje van de winterspelen heel veel weg heeft van de Log Horizon OST?
SPOILER: KLK dus NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 34% gewijzigd door Kyubey op 11-02-2014 16:26:18 ]Helemaal super.
Still malequote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:51 schreef Arashimashou het volgende:
[..]
Geen twijfel meer nu over het geslacht
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 14:50 schreef Kyubey het volgende:
[ afbeelding ] DT arruwuwuwoh mySPOILER: KLK dus NSFWOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Preutsheid.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou KLK NSFW zijn? Je ziet geen geslachtsdelen of boobies of whatever...!?
Kyubey woont in de bijbelgordel.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:06 schreef Yi-Long het volgende:
Waarom zou KLK NSFW zijn? Je ziet geen geslachtsdelen of boobies of whatever...!?
Waarom maak je er eigenlijk geen XML van? Kun je de series en films makkelijker onderscheiden.quote:
LOLquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:09 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Kyubey woont in de bijbelgordel.
[ afbeelding ]
Euh geen idee eigenlijk, was tot ep. 8 enorme fan maar het bleef niet boeiend ofzo.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 13:25 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Waarom KlK laten vallen?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:22 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
[..]
Yaoi__________!
Yuri![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mjaquote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:11 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom maak je er eigenlijk geen XML van? Kun je de series en films makkelijker onderscheiden.
JSON is wel beter. Makkelijk in Javascript mee te werken.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:46 schreef Qunix het volgende:
[..]
Mja
Tis nu plain text.
JSON > XML
Edit: eigenlijk is het csv. Tabs als scheidingskarakter en enter als entry.
Echt waar!?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:14 schreef robin007bond het volgende:
XML vind ik wel prettiger lezen, maar dat kan ook gewenning zijn.
Wat hij zegt.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 19:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Preutsheid.
Tsja. Kan me alsnog voorstellen dat werkgevers het liever niet zien, dat maakt het NSFW.![]()
Net alsof de rest van Nederland zo crimineel is. In Nederland heb je het qua criminaliteit sowieso goed getroffen.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 21:47 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Wat hij zegt.
En ja, ik woon in de bijbelgordel. Maar dat betekent ook lage criminaliteit
Alles is wel lekker in de buurt hier andersquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niks mis met de bijbelgordel zeker bij de veluwe heb je het top qua natuur. Altijd beter dan de randstad.
Als ik mijn tuin uitloop zit ik al bij het bosquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:14 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Niks mis met de bijbelgordel zeker bij de veluwe heb je het top qua natuur. Altijd beter dan de randstad.
Wandelen. Lopen zonder bestemming. Waarom doen mensen dit?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik mijn tuin uitloop zit ik al bij het bosaltijd ideaal voor wandelingen.
Lopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:43 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Wandelen. Lopen zonder bestemming. Waarom doen mensen dit?
Op vakanties, zomerkampen en schoolreisjes een paar keer gedaan. Het enige wat me motiveerde om door te gaan was de wetenschap dat de wandeling zou eindigen. Daarna ben je moe en heb je blaren en waarschijnlijk niets interessants gezien omdat elk half interessant dier dat niet kreupel is al die slome logge wandelaars met hun miserere ontwijkt.quote:
Blijdorpquote:Op woensdag 12 februari 2014 00:27 schreef Repelsteeltju het volgende:
Artis. Jullie hebben geen idee hoe verzot ik op het geologisch museum dat ze daar hadden geweest ben.
droppedquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Baka to Test to Shoukanjuu
Hideyoshiquote:Op woensdag 12 februari 2014 01:42 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Baka to Test to Shoukanjuu
Hmmm, ik ook...quote:Op dinsdag 11 februari 2014 23:24 schreef Kyubey het volgende:
[..]
Als ik mijn tuin uitloop zit ik al bij het bosaltijd ideaal voor wandelingen.
SPOILER: Perfume! *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 10:19 schreef Knoflook het volgende:
Toch maar eens Kill la Kill ep 1 geprobeerd... duurde niet lang voordat ik de overige 16 eps er bij heb gehaald.
quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:50 schreef Qunix het volgende:
SPOILER: Perfume! *O*Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal super.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |