Ging toch wel uit. Dit wat jij zegt maakt helemaal niks uit daarvoor. Gewoon een reden extra om te kunnen verantwoorden waarom ze het doet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je maakt haar niet meer gelukkig want ze wil immers geen relatie meer. Zoals ik het lees is dat je eigen schuld. Spuien over sms...meteen uitmaken etc.
Om het de volgende keer beter te doen / om de mening te horen van anderenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Elke keer weer van dit soort topicsje weet het antwoord toch zelf wel? waarom altijd zo'n bord voor de kop?
Oh de TT en je inhoudelijke berichten gaan juist over het terugwinnen van je ex toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef Fherm het volgende:
[..]
Om het de volgende keer beter te doen / om de mening te horen van anderen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Staal het volgende:
Jullie zijn al niet eens meer verliefd. Doe hetzelfde als zij en zet je er overheen.
nee dat is mijn mening over het gedrag dat je beschrijftquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:59 schreef Fherm het volgende:
Jah, het is mijn eigen schuld. Had ik toen maar beter geweten he
Maar ze heeft zelf ook heel veel dingen fout gedaan, maar die heb ik vergeven.
Blijkbaar kwam de liefde dan toch maar van 1 kant.
Afwachten dan maar? Door gaan met mijn leven? Zien wat ik nog tegenkom?
En wat is dat altijd met "je bent nog te jong". Is dit dan een mening over mijn leeftijd? Of over ervaring? Of beiden?
Dit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent niet klaar voor een serieuze relatie als je zo omgaat met een ander (driftbuien via sms, meteen uitmaken als de ander een twijfel uit, zelf niet communiceren over dingen die je dwars zitten)
Word eerst maar even een beetje meer volwassen
Jah, ik snap je wel.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee dat is mijn mening over het gedrag dat je beschrijft
iemand van 28 kan ook zo doen, maar die moet dan ook maar niet aan een relatie beginnen
Dat klopt, ik zit zelf een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik haar terug, anderzijds weet ik dat ik het verkeerd heb aangepakt en nu met deze reactie dat er eigenlijk geen hoop meer is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh de TT en je inhoudelijke berichten gaan juist over het terugwinnen van je ex toch?
Ik denk dat dat laatste een goed idee is. Sowieso ga wat meer met je zelf bezig dan de rest te willen pleasen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Fherm het volgende:
[..]
Dat klopt, ik zit zelf een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik haar terug, anderzijds weet ik dat ik het verkeerd heb aangepakt en nu met deze reactie dat er eigenlijk geen hoop meer is.
Denk dat het eens tijd wordt om meer aan mezelf te werken....
dat heeft niks met ervaring te makenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:18 schreef Fherm het volgende:
[..]
Jah, ik snap je wel.
Het komt ook omdat ik er nog niet heel veel ervaring mee heb, wist niet goed wat ik moest doen. Dus verzon ik toch maar iets om te sturen. Achteraf gezien had ik beter niets gestuurd.
Daar zit wel waarheid in, nadenken en liefde gaat meestal niet goed samen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat heeft niks met ervaring te maken
Als je zelf beter na kon denken had je dat al nooit gedaan
Zoals ik ernaar kijk denk je zelfs verkeerd over alle zaken waarvan je denkt dat je er al goed over na hebt gedacht. Het is heus niet uit omdat je haar tijd niet respecteerde en blabla. Ze wou al tijd en dat is al een teken dat het uitgaat. De rest is allemaal gewoon extra snoepjes voor haar om de overgang gemakkelijker te laten gaan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef Fherm het volgende:
[..]
Daar zit wel waarheid in, nadenken en liefde gaat meestal niet goed samen.
Dat was ook de reden dat ik het uiteindelijk heb uitgemaakt toen, omdat ik al vaker had horen zeggen dat als je pauze wilt dat het dan toch niet meer goedkomt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
[..]
Zoals ik ernaar kijk denk je zelfs verkeerd over alle zaken waarvan je denkt dat je er al goed over na hebt gedacht. Het is heus niet uit omdat je haar tijd niet respecteerde en blabla. Ze wou al tijd en dat is al een teken dat het uitgaat. De rest is allemaal gewoon extra snoepjes voor haar om de overgang gemakkelijker te laten gaan.
Als een meid tijd wou om na te denken maakte ik het ook uit. Alleen dan moet je daarna niet spijt hebben maar beseffen dat het toch wel bagger ging aflopen. Jij gaat van de ene fout in de andere met je gedachtes.
en dat is ook al bullshitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef Fherm het volgende:
[..]
Daar zit wel waarheid in, nadenken en liefde gaat meestal niet goed samen.
Wel, in mijn geval, als je iets heel graag wilt of iemand heel graag wilt lijkt het logischer om er meer aandacht aan te geven toch? Dat is dus wat ik niet moest doen. Op dat moment zelf wist ik dat niet.quote:
Mijn vriend en ik hebben ook een 'pauze' gehad en het gaat nu beter dan ooit. Nooit uitgaan van relaties van andere, iedereen is anders. Gewoon afwachtenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:33 schreef Fherm het volgende:
[..]
Dat was ook de reden dat ik het uiteindelijk heb uitgemaakt toen, omdat ik al vaker had horen zeggen dat als je pauze wilt dat het dan toch niet meer goedkomt.
Aan de andere kant heb ik daarna weer veel mensen horen zeggen van, dat je dat nooit weet en dat je die persoon gewoon haar tijd moet gunnen.
Ik was dus in het begin meegegaan met pauze betekent uit. En ben daardoor ergens ook die dingen gaan sturen via sms omdat het toch uit was. Heb natuurlijk niet alleen slechte dingen gestuurd, ook goede etc. Maar nu ben ik er nog altijd niet uit.
Als iemand een "pauze" wilt, dan betekent dit volgens jou dat het zo en zo bergafwaarts gaat? Iemand vertelde me ook dat er zo veel mensen zijn die even een pauze nemen voor te kijken of dit het wel is wat ze willen in hun leven.
Hier was ik dus benieuwd naar, zou ik ook mogen weten hoelang etc? Maar mijn hoop is wel beetje gaan varen. Het is nu serieus tijd dat ik wat meer met mezelf bezig ga zijn en ik zie wel wat ik tegenkom. Beetje meer genieten van het leven, doelen stellen, ..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:44 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Mijn vriend en ik hebben ook een 'pauze' gehad en het gaat nu beter dan ooit. Nooit uitgaan van relaties van andere, iedereen is anders. Gewoon afwachten.
Het hoofd van heel veel vrouwen werkt zo:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:46 schreef Fherm het volgende:
[..]
Hier was ik dus benieuwd naar, zou ik ook mogen weten hoelang etc? Maar mijn hoop is wel beetje gaan varen. Het is nu serieus tijd dat ik wat meer met mezelf bezig ga zijn en ik zie wel wat ik tegenkom. Beetje meer genieten van het leven, doelen stellen, ..
Allebij eerste/tweede relatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:45 schreef Latert het volgende:
Wat zijn dan de fouten die jullie hebben gemaakt? #opzoeknaarsensatie
De kans dat ze dat ziet van mij is heel klein, zeker omdat we niet met dezelfde mensen uitgaan, niet in dezelfde buurt. Denk ook niet echt dat ze nog contact gaat opnemen, sinds dat we hebben besloten dat het zo beter is. Heel misschien in de zomer een x je. Maar daar pin ik me niet op vast. We zien dan wel hoe ver ik sta in mijn ontwikkeling.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:49 schreef Montgomery het volgende:
[..]
Het hoofd van heel veel vrouwen werkt zo:
Zodra ze zien dat hun ex weer een eigen leven lijd en het leuk heeft, dan worden ze jaloers en vragen ze zich af waarom hij het leuk heeft zonder haar. Vanaf dat moment gaan ze dan ook weer contact zoeken. En als het vanaf dat moment goed gaat tussen jullie, dan zou het zo weer een relatie kunnen worden.
(Zo is het overigens bij mij niet gegaan, wij waren te veel bij elkaar en hadden geen tijd meer voor onze vrienden, hij wilde toen een pauze en vanaf toen is het goed gegaan)
Jullie zagen elkaar 1x per week, en ze vond dat je te veel aan haar vastklampte...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:57 schreef Fherm het volgende:
[..]
De kans dat ze dat ziet van mij is heel klein, zeker omdat we niet met dezelfde mensen uitgaan, niet in dezelfde buurt. Denk ook niet echt dat ze nog contact gaat opnemen, sinds dat we hebben besloten dat het zo beter is. Heel misschien in de zomer een x je. Maar daar pin ik me niet op vast. We zien dan wel hoe ver ik sta in mijn ontwikkeling.
Jah, tijd maken voor je vrienden, anderen blijft nog steeds heel belangrijk, mijn vriendin had soms het gevoel dat ik me te hard vastklampte aan haar. Terwijl ik dat zelf niet echt zo vond.
Ergens denk ik dat ook, alleen door met haar te praten heeft ze die gedachte bij mij veranderd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:06 schreef Latert het volgende:
[..]
Jullie zagen elkaar 1x per week, en ze vond dat je te veel aan haar vastklampte...
Misschien zijn jullie gewoon uit elkaar gegroeid. Het klinkt een beetje alsof ze een reden aan het zoeken was om 'van jou af te komen', zodat ze daarna lekker van haar vrijheden kan genieten en los kan gaan.
Ik zou geen hoop koesteren als ik jou was. Wees blij met de leuke herinneringen die je hebt en probeer het vanaf nu te accepteren. Het ligt ook niet zo zeer aan jou, ik geloof dat er maar weinig relaties zijn die begonnen zijn op de middelbare school, en die standhouden als de studententijd eenmaal begint en je elkaar slechts in het weekend ziet.quote:
Dat klopt, maar over de restricties die je hebt heb ik nooit super veel behoefte aan gehadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:56 schreef Latert het volgende:
[..]
Ik zou geen hoop koesteren als ik jou was. Wees blij met de leuke herinneringen die je hebt en probeer het vanaf nu te accepteren. Het ligt ook niet zo zeer aan jou, ik geloof dat er maar weinig relaties zijn die begonnen zijn op de middelbare school, en die standhouden als de studententijd eenmaal begint en je elkaar slechts in het weekend ziet.
Een voordeel is dat je nu zelf ook lekker veel uit kunt gaan zonder restricties
Neem daar dan eerst de tijd voor!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:57 schreef Fherm het volgende:
Volwassen worden komt met de tijd en evaring.
Dat probeer ik ookquote:Op zaterdag 8 februari 2014 21:48 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Neem daar dan eerst de tijd voor!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |