abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136438505
Ook maar eens een account aangemaakt om mijn verhaal te doen:

Heb pas (3weken) een relatie van 2 jaar achter de rug.
Alles voelde heel goed aan, we zagen elkaar niet veel (1x per week) omdat we beiden studeren en dus ver weg van elkaar leven.
Mijn vriendin kwam echter 3 weken geleden op de proppen dat ze het niet meer goed wist en dat heb ik gezien als "ik wil het uitmaken" (dom van me).
Ze wou het eigelijk nog niet zeggen want ze twijfelde nog maar een kleine week en wou nog langer nadenken maar ik voelde gewoon dat er iets niet klopte..
Een echte duidelijke reden was er dus ook niet; ze wist gewoon niet goed wat ze wou.
Ik heb toen gezegd dat het het beste is dat we elkaar niet meer spreken voor een lange tijd maar dit kon ik nagenoeg niet laten na een paar dagen.
Ik ergerde me ook wel aan een paar dingen van haar maar heb deze nooit echt durven zeggen omdat ik bang was haar kwijt te geraken (nogmaals dom van me).
Nu heb ik deze in driftbuien gestuurd via sms (Guess what, weer dom :D).
Daarom wou ze me ook geen 2de kans meer geven en heeft ze zich erover gezet.

Ik denk echter nog heel veel aan haar en denk nog altijd dat ze super goed bij mij past.
We hebben gisteren samen nog gepraat en ik heb al de dingen die ik nog kwijt wou gezegt en we zien beiden onze fouten in. Dus we weten ook wat we beiden mis hebben gedaan.
Ik heb ergens ook om een 2de kans gevraagd omdat ik nu ook alles beter snap omdat we nu "echt" met elkaar hebben gepraat. Wat we eigelijk nog nooit echt serieus hebben gedaan.
Nu twijfelt ze ergens nog steeds maar ze zei ineens dat ze denkt dat ik niet bij haar pas. Terwijl daar niet echt een duidelijke reden voor is en we beiden tot op de laatste week gelukkig zijn geweest. Ook kan ik haar nog steeds gelukkig maken en aan het lachen brengen,...
Ik voel ook nog erg veel voor haar maar haar "verliefdheid" is over (mijne ook) maar ik accepteer haar nu zoals ze is en wil ergens gewoon met haar verder.

Maar dus, na het gesprek wou ze dat dus blijkbaar niet meer of niet zeker en hebben we besloten dat het beter is dat we elkaar niet meer zien.

Ook zegt ze erbij dat als ik haar toen gewoon een week of 2 tijd had gegeven dat het dan wel goed had gekomen. Ik weet niet of ik dit moet geloven. Maar ik denk dat het beste is dat ik verder probeer te gaan met mijn leven? Ook al wil ik haar nog graag in mijn leven..
Ik heb ergens echt spijt dat ik haar niet gewoon die tijd had gegeven want ik heb het voor mijn eigen een beetje *****.

Is er nog enige hoop hier? Vriendin is 18, ik 19.
pi_136438754
Je bent niet klaar voor een serieuze relatie als je zo omgaat met een ander (driftbuien via sms, meteen uitmaken als de ander een twijfel uit, zelf niet communiceren over dingen die je dwars zitten)
Word eerst maar even een beetje meer volwassen
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136438768
Laat haar maar gewoon en werk eerst aan jezelf. Bovendien ben je nog te jong voor een echte serieuze relatie.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:55:01 #4
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136438802
Nee geen hoop.
we dan
pi_136438901
Jah driftbuien is mss het verkeerde woord. Bedoel eerder dat ik mijn frustratie zo heb uitgesproken. Communiceren over dingen die ik dwars zit hebben we gedaan, maar nooit echt "serieus" ofja. Ik heb het ergens geprobeerd, maar heb nooit echt duidelijk gezegd wat ik dan wel verwacht van der.
En van die twijfel -> uitmaken komt door het "advies" van mijn directe omgeving. Dat was dus slecht advies.

Volwassen worden komt met de tijd en evaring.
pi_136438903
Je maakt haar niet meer gelukkig want ze wil immers geen relatie meer. Zoals ik het lees is dat je eigen schuld. Spuien over sms...meteen uitmaken etc.
pi_136438905
Ik weet niet wat je moet doen jongen, gewoon afwachten. Echte liefde komt terug.
'Hardstyle lover 'til the day that I die'
pi_136438950
Jah, het is mijn eigen schuld. Had ik toen maar beter geweten he ;)

Maar ze heeft zelf ook heel veel dingen fout gedaan, maar die heb ik vergeven.

Blijkbaar kwam de liefde dan toch maar van 1 kant.

Afwachten dan maar? Door gaan met mijn leven? Zien wat ik nog tegenkom?
En wat is dat altijd met "je bent nog te jong". Is dit dan een mening over mijn leeftijd? Of over ervaring? Of beiden?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:03:28 #9
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136439066
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:57 schreef AlwaysHappy het volgende:
Je maakt haar niet meer gelukkig want ze wil immers geen relatie meer. Zoals ik het lees is dat je eigen schuld. Spuien over sms...meteen uitmaken etc.
Ging toch wel uit. Dit wat jij zegt maakt helemaal niks uit daarvoor. Gewoon een reden extra om te kunnen verantwoorden waarom ze het doet.
we dan
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:05:58 #10
217128 Gummibeer79
Woordenbroekenlol
pi_136439145
De manier waarop je haar de deur hebt laten dichtgooien: nope, gaat 'm niet meer worden.
Driftbuien over sms: garantie voor verkloten.
Ik ben een eckte rapnegert
pi_136439225
Jah mijn reden om de deur dicht te gooien was omdat ze bezig was met andere jongens voor geen duidelijke reden. Dit zal waarschijnlijk ook de leeftijd zijn maar nu snapt ze wel wat ze heeft mis gedaan. Dat zei ze mij toch.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:09:16 #12
64831 2NutZ
Non-profit paardenstylist.
pi_136439252
Elke keer weer van dit soort topics :') je weet het antwoord toch zelf wel? waarom altijd zo'n bord voor de kop?
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
pi_136439284
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:09 schreef 2NutZ het volgende:
Elke keer weer van dit soort topics :') je weet het antwoord toch zelf wel? waarom altijd zo'n bord voor de kop?
Om het de volgende keer beter te doen / om de mening te horen van anderen
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:10:57 #14
64831 2NutZ
pi_136439305
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef Fherm het volgende:

[..]

Om het de volgende keer beter te doen / om de mening te horen van anderen
Oh de TT en je inhoudelijke berichten gaan juist over het terugwinnen van je ex toch? :o
* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:11:08 #15
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_136439312
Jullie zijn al niet eens meer verliefd. Doe hetzelfde als zij en zet je er overheen.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
pi_136439358
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:11 schreef Staal het volgende:
Jullie zijn al niet eens meer verliefd. Doe hetzelfde als zij en zet je er overheen.
pi_136439373
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:59 schreef Fherm het volgende:
Jah, het is mijn eigen schuld. Had ik toen maar beter geweten he ;)

Maar ze heeft zelf ook heel veel dingen fout gedaan, maar die heb ik vergeven.

Blijkbaar kwam de liefde dan toch maar van 1 kant.

Afwachten dan maar? Door gaan met mijn leven? Zien wat ik nog tegenkom?
En wat is dat altijd met "je bent nog te jong". Is dit dan een mening over mijn leeftijd? Of over ervaring? Of beiden?
nee dat is mijn mening over het gedrag dat je beschrijft
iemand van 28 kan ook zo doen, maar die moet dan ook maar niet aan een relatie beginnen
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:16:40 #18
421128 RonnieGardocki
Only pain is real
pi_136439461
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:53 schreef rhubarbje het volgende:
Je bent niet klaar voor een serieuze relatie als je zo omgaat met een ander (driftbuien via sms, meteen uitmaken als de ander een twijfel uit, zelf niet communiceren over dingen die je dwars zitten)
Word eerst maar even een beetje meer volwassen
Dit.

Daarnaast hoor ik vaak uit mijn omgeving dat relaties niet goed werken als beiden uitwonend studeren (zal niet voor iedereen gelden). Ik heb geluk dat ik thuiswonend studeer en mijn vriendin niet studeert. Het is niet voor iedereen weggelegd om zowel in een relatie als bij je studie te presteren.
pi_136439521
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

nee dat is mijn mening over het gedrag dat je beschrijft
iemand van 28 kan ook zo doen, maar die moet dan ook maar niet aan een relatie beginnen
Jah, ik snap je wel.
Het komt ook omdat ik er nog niet heel veel ervaring mee heb, wist niet goed wat ik moest doen. Dus verzon ik toch maar iets om te sturen. Achteraf gezien had ik beter niets gestuurd.
pi_136439567
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:

[..]

Oh de TT en je inhoudelijke berichten gaan juist over het terugwinnen van je ex toch? :o
Dat klopt, ik zit zelf een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik haar terug, anderzijds weet ik dat ik het verkeerd heb aangepakt en nu met deze reactie dat er eigenlijk geen hoop meer is.
Denk dat het eens tijd wordt om meer aan mezelf te werken....
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:21:40 #21
64831 2NutZ
pi_136439608
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:19 schreef Fherm het volgende:

[..]

Dat klopt, ik zit zelf een beetje in de knoop. Enerzijds wil ik haar terug, anderzijds weet ik dat ik het verkeerd heb aangepakt en nu met deze reactie dat er eigenlijk geen hoop meer is.
Denk dat het eens tijd wordt om meer aan mezelf te werken....
Ik denk dat dat laatste een goed idee is. Sowieso ga wat meer met je zelf bezig dan de rest te willen pleasen.
pi_136439661
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:18 schreef Fherm het volgende:

[..]

Jah, ik snap je wel.
Het komt ook omdat ik er nog niet heel veel ervaring mee heb, wist niet goed wat ik moest doen. Dus verzon ik toch maar iets om te sturen. Achteraf gezien had ik beter niets gestuurd.
dat heeft niks met ervaring te maken
Als je zelf beter na kon denken had je dat al nooit gedaan
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136439675
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:23 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat heeft niks met ervaring te maken
Als je zelf beter na kon denken had je dat al nooit gedaan
Daar zit wel waarheid in, nadenken en liefde gaat meestal niet goed samen.
  vrijdag 7 februari 2014 @ 15:28:30 #24
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136439774
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:24 schreef Fherm het volgende:

[..]

Daar zit wel waarheid in, nadenken en liefde gaat meestal niet goed samen.
Zoals ik ernaar kijk denk je zelfs verkeerd over alle zaken waarvan je denkt dat je er al goed over na hebt gedacht. Het is heus niet uit omdat je haar tijd niet respecteerde en blabla. Ze wou al tijd en dat is al een teken dat het uitgaat. De rest is allemaal gewoon extra snoepjes voor haar om de overgang gemakkelijker te laten gaan.

Als een meid tijd wou om na te denken maakte ik het ook uit. Alleen dan moet je daarna niet spijt hebben maar beseffen dat het toch wel bagger ging aflopen. Jij gaat van de ene fout in de andere met je gedachtes.
we dan
pi_136439923
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 15:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:

[..]

Zoals ik ernaar kijk denk je zelfs verkeerd over alle zaken waarvan je denkt dat je er al goed over na hebt gedacht. Het is heus niet uit omdat je haar tijd niet respecteerde en blabla. Ze wou al tijd en dat is al een teken dat het uitgaat. De rest is allemaal gewoon extra snoepjes voor haar om de overgang gemakkelijker te laten gaan.

Als een meid tijd wou om na te denken maakte ik het ook uit. Alleen dan moet je daarna niet spijt hebben maar beseffen dat het toch wel bagger ging aflopen. Jij gaat van de ene fout in de andere met je gedachtes.
Dat was ook de reden dat ik het uiteindelijk heb uitgemaakt toen, omdat ik al vaker had horen zeggen dat als je pauze wilt dat het dan toch niet meer goedkomt.

Aan de andere kant heb ik daarna weer veel mensen horen zeggen van, dat je dat nooit weet en dat je die persoon gewoon haar tijd moet gunnen.

Ik was dus in het begin meegegaan met pauze betekent uit. En ben daardoor ergens ook die dingen gaan sturen via sms omdat het toch uit was. Heb natuurlijk niet alleen slechte dingen gestuurd, ook goede etc. Maar nu ben ik er nog altijd niet uit.

Als iemand een "pauze" wilt, dan betekent dit volgens jou dat het zo en zo bergafwaarts gaat? Iemand vertelde me ook dat er zo veel mensen zijn die even een pauze nemen voor te kijken of dit het wel is wat ze willen in hun leven.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')