gvd dan al?quote:Op zondag 9 februari 2014 15:10 schreef Jimbo het volgende:
Gaat iemand van hier thief nog halen over 1/2 weekjes ?
ja, binnenkortquote:
Was wel op het nippertje zo te zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Jimbo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17851&type=2&theater
eindelijk eens een keer raak
Wauw die is fucking sick hahaquote:Op zondag 9 februari 2014 20:42 schreef Jimbo het volgende:
https://www.facebook.com/(...)17851&type=2&theater
eindelijk eens een keer raak
Waarbij iedereen zijn/haar aids op youtube neer kwakt, het is nu al erg, moet niet gekker worden.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:12 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Ze mogen nu wel eens een update uitbrengen waarbij je meteen naar Youtube kunt uploaden.
Of er nu al niet troep op Youtube te vinden is je bent niet verplicht om er naar te kijken. Het is nu omslachtig dat het via Facebook moet.quote:Op zondag 9 februari 2014 23:42 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Waarbij iedereen zijn/haar aids op youtube neer kwakt, het is nu al erg, moet niet gekker worden.
Kun je even kijken wanneer je het hebt of je ook net zoals mij een made in Japan PS4 gekregen hebt van de Bart Smit.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef sonnyspek het volgende:
Gebeld met de Bart smit! Ik krijg hem morgen en het was geen fout bij mij.![]()
Er was een klein groepje, ik weet niet of iedereen er bij zat!
Tuurlijk, zal ik doen. Maar waarom?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je even kijken wanneer je het hebt of je ook net zoals mij een made in Japan PS4 gekregen hebt van de Bart Smit.
Benieuwd of ze deze nog leveren.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:44 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Tuurlijk, zal ik doen. Maar waarom?
Zijn die van betere kwaliteit of niet?quote:Op maandag 10 februari 2014 09:45 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Benieuwd of ze deze nog leveren.
Zijn identiek maar hebben vaak een strengere "quality control". De mijne maakt bijvoorbeeld veel minder geluid dan de Chinese PS4 (gaat de verkoop in) die ik hier heb liggen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:51 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Zijn die van betere kwaliteit of niet?
Ah oke, duidelijk! Ik zal het even checken morgen.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Zijn identiek maar hebben vaak een strengere "quality control". De mijne maakt bijvoorbeeld veel minder geluid dan de Chinese PS4 (gaat de verkoop in) die ik hier heb liggen.
quote:Op maandag 10 februari 2014 09:32 schreef sonnyspek het volgende:
Gebeld met de Bart smit! Ik krijg hem morgen en het was geen fout bij mij.![]()
Er was een klein groepje, ik weet niet of iedereen er bij zat!
Ik ben wel erg benieuwd wat je er van vindt! Ik zat er namelijk zelf ook aan te denken om die te kopen.quote:Op maandag 10 februari 2014 10:13 schreef rene90 het volgende:
Iemand van jullie morgen ochtend/begin van de middag op BF4? Ik ga zo even een headsetje kopen (gioteck ex-03r) dus kan dan eindelijk een beetje meekomen.
2.50 kortings coupon gebruiktquote:Op maandag 10 februari 2014 11:01 schreef Keltie het volgende:
Sony Playstation Wireless Stereo Gaming Headset
Ik zal het je even laten wetenquote:Op maandag 10 februari 2014 11:36 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik ben wel erg benieuwd wat je er van vindt! Ik zat er namelijk zelf ook aan te denken om die te kopen.
En jij?quote:Op maandag 10 februari 2014 10:58 schreef Maraca het volgende:
[..]. En ik had hem voor jou besteld! Ben benieuwd.
Niet weer dit gezeur he.. maakt helemaal geen reet uit, en btw ze zijn vrijwel allemaal chinees.quote:Op maandag 10 februari 2014 09:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Kun je even kijken wanneer je het hebt of je ook net zoals mij een made in Japan PS4 gekregen hebt van de Bart Smit.
Heb je track and trace al gekregen? Ik heb hem vrijdag avond besteld en nog niets.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:16 schreef sonnyspek het volgende:
Mijn Playstation is verzonden.
[..]
En jij?
Idd. Sony gaf al aan dat de "quality control" en procedure exact hetzelfde is en blijft.quote:Op maandag 10 februari 2014 12:17 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Niet weer dit gezeur he.. maakt helemaal geen reet uit, en btw ze zijn vrijwel allemaal chinees.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |