Had de TT dan aangepast naar iets vrolijkersquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef ArtistA het volgende:
Mensen toch, iedere keer als ik in dit topic kijk lees ik alleen maar negativiteit en pessimisme. Ja, seizoen 9 heeft z'n mindere afleveringen, maar samengevat is hij toch wel leuk vind ik. De voorlaatste heb ik twee keer gekeken vandaag, echt leuk.
True story, zag 't pas toen ik in Myat keek... grrr, maar ja, ik leer het toch nooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef Operc het volgende:
[..]
Had de TT dan aangepast naar iets vrolijkers
Bedenkt er een en vraag een modje het even aan te passen anders.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef ArtistA het volgende:
[..]
True story, zag 't pas toen ik in Myat keek... grrr, maar ja, ik leer het toch nooit.
Challenge accepted!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:38 schreef Operc het volgende:
[..]
Bedenkt er een en vraag een modje het even aan te passen anders.
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef ArtistA het volgende:
[..]
Boehoe. Pas de TT nou maar aan naar:
Please.
Sowieso Lillyquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef Rosario het volgende:
Er zitten wel wat leuke dingen in seizoen 9, maar het is vooral behoorlijk kut.
Nu weer "Ghost Lily" met d'r irritante gezwets.
Wat!? Phoebe is één van de grappigste personages all time, mijn inziens.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef Rosario het volgende:
[..]
Inderdaad, zij is sowieso al de Phoebe van HIMYM.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Wat!? Phoebe is één van de grappigste personages all time, mijn inziens.
In het begin was zij echt niet leuk in friends, vond ik. De latere seizoenen wel (iets menselijker, minder karikatuur).quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Oh. Ik vond haar héél irritant.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:27 schreef Principia het volgende:
[..]
Friends was sowieso weinig aan in mijn optiek.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
In het begin was zij echt niet leuk in friends, vond ik. De latere seizoenen wel (iets menselijker, minder karikatuur).
quote:How I Met Your Mother
S09E18
Rally
5 days to go
We're almost done with it.quote:How I Met Your Mother
S09E23
Last Forever
40 days to go
Ja, beetje relatieproblemen creëren tussen Lily en Marshall om het seizoen wat op te vullen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:07 schreef Rosario het volgende:
Er zitten wel wat leuke dingen in seizoen 9, maar het is vooral behoorlijk kut.
Nu weer "Ghost Lily" met d'r irritante gezwets.
Zet de TV hier eens aan. Ik denk iets met een dorpje in Rusland...quote:Op woensdag 19 februari 2014 11:46 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waarom zijn er geen afleveringen eigenlijk?
Oh, serieus? Om de spelen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:53 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Zet de TV hier eens aan. Ik denk iets met een dorpje in Rusland...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |