https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Haha alweer jaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:48 schreef roislecxe het volgende:
Gelukkig ben je een blauwe, dus kun je het aanpassen
Nu ga ik echt slapen. Truste
En ik lurk niet. Zelfs dat niet meer. Doe eigenlijk niets meer met crypto. Ja wachten tot NMC to the moon gaatquote:
31 januari is de laatste tweet van ze. blijft erg stil.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:26 schreef RoelerMF het volgende:
Er gaan een hoop geruchten de ronde rondom Scharmbeck. Ze hebben geloof ik een 48 uur stop met het verwerken van betalingen en dat voed de geruchten dat het allemaal een farce is. Ondertussen proberen de jongens van WDC het hoofd boven water te houden, maar voor genoeg mensen aanleiding om er nu uit te stappen. Dat verklaard de drop, maar ik heb vertrouwen dat het goed komt...
Als ik 1 ding geleerd heb de laatste maanden, is het dat in dit milieu iedereen graag te snel scam mag roepen. Dus ik neem het met een korreltje zout.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 06:26 schreef RoelerMF het volgende:
Er gaan een hoop geruchten de ronde rondom Scharmbeck. Ze hebben geloof ik een 48 uur stop met het verwerken van betalingen en dat voed de geruchten dat het allemaal een farce is. Ondertussen proberen de jongens van WDC het hoofd boven water te houden, maar voor genoeg mensen aanleiding om er nu uit te stappen. Dat verklaard de drop, maar ik heb vertrouwen dat het goed komt...
Waar komt die crash vandaan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:33 schreef MichaelScott het volgende:
Die crash mag best wel at sneller.
WDC is wel wat verder omlaag gegaan dan 20% en nu dat alles met Sharmbeck.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:51 schreef SosuaCafe het volgende:
dan is twitter ook een scam en linkedin ook, die zijn ook 20% gezakt.
This all is panic. There is nothing to worry about. There was a single statement that withdrawal was on halt for 48 hours in order for Scharmbeck to meet the new requirements that FinCEN asked for.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:01 schreef Sands het volgende:
[..]
WDC is wel wat verder omlaag gegaan dan 20% en nu dat alles met Sharmbeck.
Er is al om minder een crash geweest, kijk maar naar BTC op dit moment.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
This all is panic. There is nothing to worry about. There was a single statement that withdrawal was on halt for 48 hours in order for Scharmbeck to meet the new requirements that FinCEN asked for.
Scharmbeck fixed that in under 48 hours and now everything is fine.
Whatever you read now is panic. This also reflects on the scharmbeck fee shares, sadly.
Oh dit is nu dus de 3de of de 4de crash door Gox?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:11 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Ik las op twitter dat Gox niet meer uitbetaald.
"We've been goxed again" lees je in trolboxen ;-)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:15 schreef Sands het volgende:
[..]
Oh dit is nu dus de 3de of de 4de crash door Gox?
Mortaxxquote:
Goed bezigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:33 schreef peterselieplukkker het volgende:
Mooi, ingestapt in PPC voor 4.5
Snel verkoop alles voordat BTC weer op de 100$ staatquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:35 schreef peterselieplukkker het volgende:
En nu niet meer kijken naar BTC anders komt de panic seller naar boven in me
Nou inderdaad maar waarschijnlijk zijn er weinig optimistenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:39 schreef Nattekat het volgende:
Te laag volume geweest tijjdens de crash, beter gaat ie weer moon
Klinkt logisch en dat is precies wat ik bedoelde. Iedereen is om het geringste meteen in paniek in cryptoland.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:11 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
This all is panic. There is nothing to worry about. There was a single statement that withdrawal was on halt for 48 hours in order for Scharmbeck to meet the new requirements that FinCEN asked for.
Scharmbeck fixed that in under 48 hours and now everything is fine.
Whatever you read now is panic. This also reflects on the scharmbeck fee shares, sadly.
Kutexchangequote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:59 schreef peterselieplukkker het volgende:
9 min geleden:
Mt. Gox Halts ALL Bitcoin Withdrawals
quote:
De Dev heeft gestolen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:58 schreef SosuaCafe het volgende:
@scharmbeck:
2014-02-07 02:38:17 UTC
problems with developer requiring us to retain attorney to resolve; that is all we are able to say atm; more info perhaps next week
Echt he! Continue up-to-date ;-)quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Feck weer een buy gemist. Tijd voor een google glass
Nog altijd meer dan ik hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:14 schreef lipjes het volgende:
0.2BTC erbij gekocht, kan helaas niet meer geld missen
Blijft nu alweer een tijdje stuiteren.quote:
zal het even doorgevenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
Kunnen DOGE, EAC, FTC, TRC, LEAF en KARM vandaag even flink stijgen?
Dank u.
Dat waardeer ik enorm!quote:
Waarom heb je al die waardeloze coins dan ook gekochtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
Dank u.
Omdat ik heel enthousiast begon met tradenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Waarom heb je al die waardeloze coins dan ook gekocht.
Ik dacht ook dat ik snel rijk kon worden met TIPS, uiteindelijk 2/3 van mijn inzet verlorenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Omdat ik heel enthousiast begon met traden.
Ik verkoop niet met verlies. Tenminste, dat is het planquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:10 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik dacht ook dat ik snel rijk kon worden met TIPS, uiteindelijk 2/3 van mijn inzet verloren![]()
EAC long term hodlen, Doge komt volgende week wel weer, FTC ml meteen dumpen en je verlies nemen en de rest weg doen als je op je aankoop bedrag zit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
Dank u.
Nee, daar ben ik wel achter nuquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:13 schreef dimmak het volgende:
[..]
EAC long term hodlen, Doge komt volgende week wel weer, FTC ml meteen dumpen en je verlies nemen en de rest weg doen als je op je aankoop bedrag zit.
Niet lekker gekozen iig.
FTC is waardeloos. Die heb ik nog nooit gekke dingen zien doen dus zal je niet veel profit uit halen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik wel achter nu.
Maar FTC wegdoen, hoezo? is dat een aflopende zaak?
Vorige week had hij een behoorlijke waardestijging... alleen toen had ik dus niet moeten kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef dimmak het volgende:
[..]
FTC is waardeloos. Die heb ik nog nooit gekke dingen zien doen dus zal je niet veel profit uit halen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef DaMart het volgende:
Dank u.
Het is nog niet eens gelanceerd manquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:32 schreef smiths het volgende:
Wauw, mijn scharmbeck aandelen zijn 10x minderwaard geworden...
https://cryptostocks.com/securities/60
Ik zou nu wel weer kunnen bijkopen, maar ik heb mijn twijfels. Misschien heeft dat hele scharmbeck wel gefaald en gaat deze markt dood...
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=453230.0
Niet lezen als je een panic seller bent :p
CRASHHHHquote:Russia, China & Apple ban Bitcoins. Gox closing. Is this the end?
quote:
quote:BigVern @cryptsy 3 uur
Undergoing maintenance new servers and upgrades. Can experience intermittent connectivity issues. Will clear up in the next few hours.
Cryptsy is gewoon heel goed bezig. Net als coinedup trouwens. Ze zijn beide elke dag bezig met het verbeteren van het systeem en de servers. Vanmorgen hoefde ik bij coinedup niet eens te wachten voordat de pagina geladen was.quote:
Jij zit zeker in Fiat?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik op gewacht!
dream onquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:42 schreef dimmak het volgende:
Mooie crash tot 400 dollar zou mooi zijn.
Ik heb het grootste deel van mijn coins bij btc-e al laten uitbetalen afgelopen woensdagquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Russia, China & Apple ban Bitcoins. Gox closing. Is this the end?
Wow Apple: Ik ben onder de indrukquote:Russia, China & Apple ban Bitcoins. Gox closing. Is this the end?
quote:
Niet in fiat zittenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:01 schreef Nattekat het volgende:
Niet al je bitcoins in je wallet hebben nu
Geweldige prijs!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik zit ook niet in fiat, gewoon bijkopen als hij naar 450 zakt![]()
whohoo
Omdat het om de lange termijn gaat domboquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:07 schreef TimKuik het volgende:
Wel hopen dat ie zakt maar niet in fiat zitten
Wat zijn jullie voor een faalinvesteerders
Dan verkoop je je BTC en koop je weer lager terugquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omdat het om de lange termijn gaat domboik wil gewoon meer btc hebben
![]()
Nee ik heb al een aantal weken geen zin meer in daytradenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:09 schreef TimKuik het volgende:
[..]
Dan verkoop je je BTC en koop je weer lager terug
Waarom niet? Faalde je?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee ik heb al een aantal weken geen zin meer in daytraden
Het is allemaal de schuld van de CIA.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:12 schreef TimKuik het volgende:
All cryptos was s scam this whole time, CoinDesk, cryptsy, and gox all packed their bags... Btc-E and Bitstamp next!
Nee, ik sta nog steeds op winst. Ik maakte alleen 1 hele domme fout waardoor ik ipv van 0.03 btc 0.25 btc te maken, maar 0.06 maakte. Terwijl ik echt wist dat ik toen moest verkopen, maar ik werd hebberig en wilde 0.3quote:
quote:
Op BItonic stond hij op 507 vanochtend, maar ik vond dat nog te hoog om bij te kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
2 scenario's:
1 Gox gooit de uitbetalingen over een paar dagen open en er komt een bankrun op Gox = einde Gox
2 Gox blijkt de funds helemaal niet te hebben = einde Gox
Dan onder de 500 bijkopen en verder zonder Gox
Dollars Mart, ik kijk niet eens naar de Euro prijzenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op BItonic stond hij op 507 vanochtend, maar ik vond dat nog te hoog om bij te kopen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dollars Mart, ik kijk niet eens naar de Euro prijzen
Inderdaad, de decembercrash gaat/ging over btc voor 500 dollarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:37 schreef DaMart het volgende:
[..]
Op BItonic stond hij op 507 vanochtend, maar ik vond dat nog te hoog om bij te kopen.
Of ze maken er een langzame dood van en de Nederlandse exchanges worden de nieuwe leiding voor de prijs.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:36 schreef Maxbet het volgende:
2 scenario's:
1 Gox gooit de uitbetalingen over een paar dagen open en er komt een bankrun op Gox = einde Gox
2 Gox blijkt de funds helemaal niet te hebben = einde Gox
Dan onder de 500 bijkopen en verder zonder Gox
quote:An unexplained advert in today's Guardian financial pages has got Twitter into a stir.
The newspaper has given a quarter page to the doge meme, a joke that has gained huge popularity in recent months since its inception in 2010.
Featuring a shiba inu and some nonsensical phrases "pls red," "much 4mal", "so print", and "wow", the meme plays on depicting the thoughts of a cute doge.
There's no clue as to what the advert is for or who has paid for it. It may have just been used as a filler ad - for where a slot hasn't been filled.
And the Guardian's unofficial doge correspondent - Alex Hern - is giving no clues as to its origin.
O, maar ik koop met Euro's, dus daar kijk ik naar. Maar onder de 500 dollar is in Euro's ook goed natuurlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dollars Mart, ik kijk niet eens naar de Euro prijzen
Dollar prijzen aanhouden is makkelijker imo, ik ga voorlopig toch niet verkopen, dus wat dat in ¤ maakt eigenlijk niet heel veel uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, maar ik koop met Euro's, dus daar kijk ik naar. Maar onder de 500 dollar is in Euro's ook goed natuurlijk.
Maar hij mag wel tot na 5 uur blijven zakken van me. Daarna kan ik eventueel weer wat gaan kopen, want dan heb ik ook weekend. Onder werk gaan handelen doe ik ook weer niet.
Overigens verwacht ik vanavond nog wel flinke daling. Als Amerika straks wakker wordt en men ziet de daling, zal er nog wel wat uit paniek verkocht worden.
Ja, bij mij ook hoor. Eigenlijk wil ik van de 0,08 BTC waar ik mee begon gewoon een hele maken zonder bij te kopenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dollar prijzen aanhouden is makkelijker imo, ik ga voorlopig toch niet verkopen, dus wat dat in ¤ maakt eigenlijk niet heel veel uit
Sowieso is bij mij het doel om meer BTC te krijgen, niet meer fiat.
Mooi verhaalquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)s_5_to_7th_february/
Iemand op Reddit is vanuit Australië naar Tokio gevlogen om verhaal te halen bij Gox, lang verhaal maar wel de moeite waard om te lezen
Laat maar stijgen, ik heb er nog 500quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:10 schreef Arend_Anker het volgende:
Ik ga volle bak in de Smartcoins.. die heeft een tijd terug nog 5x zo hoog gestaan. Gister al ingekocht en meer dan verdubbeld, maar ik denk dat hij nog wel flink hoger gaat
https://en.bitcoin.it/wiki/Change ?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:16 schreef Nattekat het volgende:
https://www.biteasy.com/b(...)cb5bc5a96a9685b2508e
een deel naar cryptsy, een deel naar een ander adres in mijn wallet. Makes sense.
Ik heb BIT / [BIT meet] zaterdag 5 april te Utrecht geüpdatetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoi
En doei, ik ga het gure weer maar eens trotseren
shit just hit the fan...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:59 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)s_5_to_7th_february/
Iemand op Reddit is vanuit Australië naar Tokio gevlogen om verhaal te halen bij Gox, lang verhaal maar wel de moeite waard om te lezen
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:35 schreef mike-amersfoort het volgende:
[..]
shit just hit the fan...
[ afbeelding ]
Ik liet een scheet. Sorry.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:51 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, er is iets gebeurd![]()
Waarom crasht het?
Ja ik baal ook. Gelukkig nog best wat geminet afgelopen dagenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Had ik die nou maar gekocht toen hij op 3100 stond van de week.
quote:Crypto Samurai @CryptoSamurai
Not sure what kind of meth the @CoinedUp folks sprinkled on their servers, but whatever it is, get more. Night and day compared to before.
Retweeted by CoinedUp.com
4.37, nicequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:01 schreef roislecxe het volgende:
Nou, voor de zoveelste keer NMCtjes gekocht, nu wel echt goedkoop blijkt hopelijk over een week.
Denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Denk ik ook
Mocht het nog verder zakken dan haal ik er nog een paar, want over de 5 komt het toch altijd wel weer terug.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:04 schreef roislecxe het volgende:
Wel rustig hier ondanks dat de koersen in beweging zijn
Neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:10 schreef richolio het volgende:
Het maakt in principe toch niet uit of ik andere cryptocoins met btc of met ltc koop? Ik loop even vast hiero
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:13 schreef roislecxe het volgende:
Aantal posts voor roislecxe voor vandaag tot nu toe: 66
Kijk, das een stuk normaler
Hoiquote:
Mensen die weten hoe ze geüpdatet moeten spellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik heb BIT / [BIT meet] zaterdag 5 april te Utrecht geüpdatet
succes
Alinaquote:
Ik had vannacht 9000 doges in de minquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:16 schreef richolio het volgende:
Ik had dus een paar dagen geleden 7000 doge gekocht, en nu heb ik die dus niet meer?Aldus cryptsy.
[ afbeelding ]
What tha fukquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik had vannacht 9000 doges in de min
Misschien updaten ze de wallet..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:16 schreef richolio het volgende:
Ik had dus een paar dagen geleden 7000 doge gekocht, en nu heb ik die dus niet meer?Aldus cryptsy.
[ afbeelding ]
Oh noesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Klopt. En als je je sell order annuleert, staan ze weer bij je account balancesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:17 schreef richolio het volgende:
Of gaan die weg op het moment dat je een sell order maakt?Die is niet eens voltooid, dus lijkt me niet toch?
daarom, en ook niet op coinedup.. digibyte verdubbelde toen hij op coinedup kwam, en ik denk dat smartcoin binnenkort volgtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:24 schreef Nattekat het volgende:
Ik dacht op cryptsy in smc te gaan, is het er niet eens
Want?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]er gaat bloed door de straten lopen
Gox sucks.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mee dan
Ik ben pas een uur wakker
ahaaa, ik snap. Waarom is dit? Zolang de order nog niet is voltooid, zijn ze ook nog niet verkocht toch? Kan ook wel even duren want had 'm best hoog gezet. Wellicht cancel ik 'm dan.. Vind t toch wat fijner als ze niet in het niets zwevenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt. En als je je sell order annuleert, staan ze weer bij je account balances.
Mensen, die ooit verzonnen hebben, dat je het zo moet spellenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:14 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Mensen die weten hoe ze geüpdatet moeten spellen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat is er nu weer mee dan
Ik ben pas een uur wakker
https://www.mtgox.com/press_release_20140207.htmlquote:Tokyo - JAPAN - February 07, 2014
Dear MtGox Customers,
In our efforts to resolve the issue being encountered by various bitcoin withdrawals, it was determined that the increase in the flow of withdrawal requests has hindered our efforts on a technical level. To understand the issue thoroughly, the system needs to be in a static state.
In order for our team to resolve the withdrawal issue it is necessary for a temporarily pause on all withdrawal requests to obtain a clear technical view of the current processes.
We apologize for the sudden short notice. All bitcoin withdrawal requests will be on pause, and the withdrawals in the system will be returned to your MtGox wallet and can be reinitiated once the issue is resolved. The trading platform will perform as usual for the needs of our customers.
Our team will resolve this problem as soon as possible and will provide an update on Monday, February 10, 2014 (JST).
We deeply apologize for the inconvenience caused, and thank you for your kind support and considerations.
Sincerely,
The MtGox Team
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:15 schreef Ame_thyst het volgende:
The Russian Prosecutor General's Office and the Central Bank will jointly develop measures to fight the circulation of virtual currencies in Russia, the Prosecutor General's Office said in a statement.
http://voiceofrussia.com/(...)oin-corruption-6988/
ironie much
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:36 schreef peterselieplukkker het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=453230.0
Niet lezen als je een panic seller bent :p
quote:Russia, China & Apple ban Bitcoins. Gox closing. Is this the end?
is weer weg om te lerenquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:32 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zat al de hele dag gespannen op een pakketje te wachten![]()
Ik wil eigenlijk een dutje doen maar ik ben bang dat ik de bel dan niet hoor
Neequote:
Dankquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:31 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
[..]
https://www.mtgox.com/press_release_20140207.html
[..]
[..]
[..]
opblaasbare buttplug?quote:
quote:
Koudquote:
Gebruik je het wel in dat deel van je lichaam?quote:
Dat kanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:36 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gebruik je het wel in dat deel van je lichaam?
Mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:36 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat kan
Het heeft wel een trilfunctie.
Warmerquote:
Totoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:37 schreef roislecxe het volgende:
5000000 85992.
![]()
Toto haal je 85992 NMC eens weg als sellwall gvd.
Koudquote:
Is het dan tenminste wel een Android?quote:
IJS FOKKING KOUDquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is het dan tenminste wel een Android?
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:38 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Is het dan tenminste wel een Android?
Een ladyshave!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Ik zal jullie een hint geven: het is een elektronisch apparaat.
Een Tarzanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Leafeon672 het volgende:
Strijkbout?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:40 schreef Leafeon672 het volgende:
quote:
Koudquote:
Spuit 11quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:43 schreef MichaelScott het volgende:
http://www.usatoday.com/s(...)s-equipment/5220887/
Zit erin op 4.961. Dus nog nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:44 schreef Leafeon672 het volgende:
Alina verkoop snel je PPC! Ze staan nu op 4.99!
Hoe durf je mijn advies niet op te volgenquote:
Wat is die rechts onderaanquote:
Die in het midden rechts slaat ook nergens op. Squattend poepen is toch juist goed voor jequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:50 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die in het midden rechts slaat ook nergens op. Squattend poepen is toch juist goed voor je?
Sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:53 schreef roislecxe het volgende:
Bah. Idioten met 80k walls die steeds naar beneden opschuiven
Eerst even goedkoop inkopen.quote:
De SC voor mooie mensen, jij mag hier dus niet komen.quote:
Okay, doeiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
De SC voor mooie mensen, jij mag hier dus niet komen.
Ryan (L)quote:
De mods zijn er echt nietquote:
Nee, slaapscheet baalt heel ergquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
Geweldig, SMC is gewoon weer 3 keer zoveel waard geworden, nog mensen die naar me hebben geluisterd?
Neequote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
Geweldig, SMC is gewoon weer 3 keer zoveel waard geworden, nog mensen die naar me hebben geluisterd?
Ja, ik krijg nog leafjes van je.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:59 schreef Spatieloos het volgende:
Gefeliciteerd!!!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja, ik krijg nog leafjes van je.
Mobiel mee en lekker autistisch in een hoekje gaan zitten FOK!enquote:
quote:
Geen wifi bij opa en omaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:02 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mobiel mee en lekker autistisch in een hoekje gaan zitten FOK!en
truequote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]![]()
Vooral bij de topics over kringverjaardagen zijn sommige dingen zo herkenbaar.
Het hangt er natuurlijk wel vanaf bij welke familieleden je langsgaat. Bij mijn opa en oma vind ik het meestal wel gezellig, maar bij de familie van mijn vaders kant wordt er bijna niks tegen mij gezegdquote:
Opa en oma dus, oma is vandaag jarig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Het hangt er natuurlijk wel vanaf bij welke familieleden je langsgaat. Bij mijn opa en oma vind ik het meestal wel gezellig, maar bij de familie van mijn vaders kant wordt er bijna niks tegen mij gezegd.
Nou kom op Toto, eet je gebak op, dan kunnen we door naar de kaas en worstquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou kom op Toto, eet je gebak op, dan kunnen we door naar de kaas en worst.
*Kijkt zwetend in het rond of niemand anders het laatste toastje met kip-kerrie ziet*quote:
Herkenbaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:53 schreef roislecxe het volgende:
Bah. Idioten met 80k walls die steeds naar beneden opschuiven
Weer geen 2 aangetikt voor PPCquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Nou kom op Toto, eet je gebak op, dan kunnen we door naar de kaas en worst.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:16 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
*Kijkt zwetend in het rond of niemand anders het laatste toastje met kip-kerrie ziet*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |