Ik had 'm gezien jaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:21 schreef bondage het volgende:
[..]
DIG / [PHP/(My)SQL] voor dummies #112
Moet over een tabel met 1,2 miljoen records. Ik ben het eventueel ook nog van plan met de tabel waar de posts staan, die heeft echter 84 miljoen records en gaat denk ik beetje lastig worden. Ik heb wel een index op de jaartallen zitten dus als ik bijv. alleen dit jaar en vorig jaar wil doen zou dat geen probleem mogen geven.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:23 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik had 'm gezien jaBen alleen niet zo'n held in MySQL, Dan zou je (volgens mij) een som moeten maken per row, en dat gaat niet echt soepeltjes lopen ben ik bang.
http://stackoverflow.com/a/8659825/3018101quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:28 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet over een tabel met 1,2 miljoen records. Ik ben het eventueel ook nog van plan met de tabel waar de posts staan, die heeft echter 84 miljoen records en gaat denk ik beetje lastig worden. Ik heb wel een index op de jaartallen zitten dus als ik bijv. alleen dit jaar en vorig jaar wil doen zou dat geen probleem mogen geven.
Oeh, dat lijkt er idd op.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:32 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://stackoverflow.com/a/8659825/3018101
Ik was gewoon een beetje te lui om te zoekenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Is zelfs nog een blogpost over gemaakt
http://www.codediesel.com/mysql/sequence-gaps-in-mysql/
Dat is idd een fijn gevoelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:37 schreef FL_Freak het volgende:
Zo voelt goed om alvast ff kamer opgeruimd te hebben, bed opgemaakt en dan hoef ik er straks alleen nog maar in
Ben ik vaak ook, of ik weet de juiste zoekterm niet te vinden.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik was gewoon een beetje te lui om te zoekenMaar thanks! Dit werkt.
Hiermee is het gelukt:quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:47 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ben ik vaak ook, of ik weet de juiste zoekterm niet te vinden.![]()
Succes d'r mee.
1 2 3 4 5 6 7 | SELECT a.id +1 AS START, MIN( b.id ) -1 AS END FROM fok_topic AS a, fok_topic AS b WHERE a.id < b.id AND a.id BETWEEN 2073302 AND 2073609 AND b.id BETWEEN 2073302 AND 2073609 GROUP BY a.id HAVING start < MIN(b.id) |
Dat was mijn mailtjequote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:43 schreef Amarantha het volgende:
Ik krijg een spam mail met de titel 'Niks gekregen voor Valentijn?'![]()
Duurt nog een week
Alle (hidden) topics van gisteren?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Hiermee is het gelukt:
[ code verwijderd ]
Dat niet, was een klein aantal om te testen. Ik ga voor de grote test een stuk of 100.000 doen. Er zaten idd een stuk of 8 topics bij waar mijn bot niet bij kon.quote:
Ik heb alleen nog wel een aantal dingen te doenquote:
Vannacht?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog wel een aantal dingen te doenMoet nog verder opruimen op een kamertje. Bellen naar stagebedrijf. Twee harde schijven met data uitzoeken. computer nog in elkaar schroeven etc etc
Nog veel te doen
Ah. Nice.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:50 schreef bondage het volgende:
[..]
Dat niet, was een klein aantal om te testen. Ik ga voor de grote test een stuk of 100.000 doen. Er zaten idd een stuk of 8 topics bij waar mijn bot niet bij kon.
Dacht al hahaquote:Op zaterdag 8 februari 2014 01:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Nee dat niet. Data uitzoeken doe ik nog wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |