Een zelfs zeer onverdiende zou nog leuker zijn. Dat Frank daarna nog gaat trollen door te schreeuwen dat Ajax gedomineerd heeft, geweldig gespeeld heeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:31 schreef Devv het volgende:
Het mooiste zou een gluiperige 0 - 1 zijn om zo de ploegen onder Ajax nog meer te frustreren.
En dat terwijl Ajax gewoon Poulsen en Sigthorsson in de basis zet.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zelfs zeer onverdiende zou nog leuker zijn. Dat Frank daarna nog gaat trollen door te schreeuwen dat Ajax gedomineerd heeft, geweldig gespeeld heeft.
Dit gaat mij te ver.quote:Op zondag 9 februari 2014 00:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En dat terwijl Ajax gewoon Poulsen en Sigthorsson in de basis zet.
Gekookt, gebakken of bevrucht?quote:Op zondag 9 februari 2014 01:09 schreef Heeinz het volgende:
Ik vertel het jullie alvast: morgen wordt een eitje
Gewoon zelf blijven winnenquote:Op zondag 9 februari 2014 09:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Vandaag winnen, Twente woensdag verliezen.
De rest ziet ons nooit meer terug
Komt ook door de vele spelerswisselingen in de voorhoede denk ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Goed is het nog niet maar dat komt wel weer
Dat dus, en dan Feyenoord topics doorlezenquote:Op zondag 9 februari 2014 00:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Een zelfs zeer onverdiende zou nog leuker zijn. Dat Frank daarna nog gaat trollen door te schreeuwen dat Ajax gedomineerd heeft, geweldig gespeeld heeft.
Dit seizoen is het toch wel heel erg gesteld met de ambities van de andere clubs, Kampioenschap lijkt wel net zo'n woord als dat andere met een K, het mag niet uitgesproken wordenquote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus, en dan Feyenoord topics doorlezenpuur genot op de zondagavond.
quote:Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
Zou mooi zijn als ze gewoon een keer met minimaal 0-3 winnen.
True that.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:20 schreef JanCees het volgende:
Zou mooi zijn als ze gewoon een keer met minimaal 0-3 winnen.
Je bent nogal bezig met Feijenoord he?quote:Op zondag 9 februari 2014 10:58 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat dus, en dan Feyenoord topics doorlezenpuur genot op de zondagavond.
Niet meer of minder dan de andere "kampioenskandidaten."quote:Op zondag 9 februari 2014 11:29 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Plus de realisatie dat jullie nog genoeg zware potten krijgen?.
Inderdaad. Maar dat geblaat van 'we zijn binnen' lijkt me persoonlijk het opzetten van een grote bek om de eigen tekortkomingen niet te hoeven onderkennen.quote:Op zondag 9 februari 2014 11:30 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Niet meer of minder dan de andere "kampioenskandidaten."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |