Roeland Fernhout ook 100% zeker.quote:
Tido heeft ook vrijwillig opgegeven.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:35 schreef alors het volgende:
[..]
Eeeh nee hij zat bij Dennis in het seizoen.
De enige die ooit opgaf was Manuel Venderbos, omdat hij ziek was geworden.
Hij leek ook enorm op Brad Pitt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:38 schreef BillDauterive het volgende:
Manuel, Roeland en Annette werden alle drie ziek en vielen dus af.
Bij Roeland kwam Gijs Staverman ("Brad Pitt") daardoor weer terug in het spel.
Ja, hoe obvious kan een molactie zijnquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij leek ook enorm op Brad Pitt.
Volgens Yvon Jaspers wel ja.. Mooie subtiele molactie was dat toenquote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Yvon was natuurlijk aan het hulpmollen die aflevering.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, hoe obvious kan een molactie zijn
Ik denk dat ik bij Brad Pitt.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Want?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja, hoe obvious kan een molactie zijn
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..quote:
Ok, het zal wel.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..
Ik vond het eigenlijk verdachter dat ze toen binnen twee vragen wist dat het Gijs Staverman was.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:43 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Denken dat Brad Pitt voor dat programma in een doos zit..
Wel pik. Je uitleg is alleen vaag.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Je kijkt duidelijk nog niet zo lang.
Er zit iemand in een doos. Kandidaten moeten raden wie er in zit. Voor elke foute gok gaat er geld uit de pot. Yvon roept: Brad Pitt. Tja, wie denkt serieus dat die aan dit programma bijdraagt?quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:45 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wel pik. Je uitleg is alleen vaag.
Ze deden toen ook aan hulpmollen. Dus Yvon deed gewoon alsof ze hulpmolde. En als ik dan kandidaat was geweest had ik meer subtiliteit van de echte mol verwacht.quote:Op donderdag 13 maart 2014 21:47 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Er zit iemand in een doos. Kandidaten moeten raden wie er in zit. Voor elke foute gok gaat er geld uit de pot. Yvon roept: Brad Pitt. Tja, wie denkt serieus dat die aan dit programma bijdraagt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |