Prima. Een sensuele foto van een ontbloot bovenlichaam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef Tarbot het volgende:
Je hebt het nu over een actieve foto. Zelfde als een foto van een vrouw zien met een zichtbaar natte slipje.
We hebben het hier over een inkijkfoto.
Oh nou dan zijn de rapen gaar heur!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prima. Een sensuele foto van een ontbloot bovenlichaam.
Sinds wanneer is een beetje cleavage 'een ontbloot bovenlichaam'?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, dan zal er werkelijk niets gebeurenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen hem dat je niet gediend bent van die laffe kutsmoesjes en dat hij had moeten zeggen: "niet zo aanstellen en er verder ook niet meer over zeiken".quote:
Eensch. Als hij nu geen ballen toont, dan wordt je gedrag alleen maar erger..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen hem dat je niet gediend bent van die laffe kutsmoesjes en dat hij had moeten zeggen: "niet zo aanstellen en er verder ook niet meer over zeiken".
Anders was TS vast jankend ter aarde gestort.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat hele 'ik weet écht niet hoe het op mijn tablet komt!!!' gedoe is wel een beetje sneu
Daar is het wel lekker warmquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders was TS vast jankend ter aarde gestort.God om genade vragend voor de ziel van haar vriend. Wetende dat hij zeker naar de hel zal gaan.
Een mannenlichaam kun je nou eenmaal niet één op één vergelijken met een vrouwenlichaam. Naar een mannenborst wordt heel anders gekeken dan een vrouwenborst. Daarom koos ik voor ontbloot bovenlichaam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een beetje cleavage 'een ontbloot bovenlichaam'?
Ja maar kom op, het was niet een topless foto, het was inkijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een mannenlichaam kun je nou eenmaal niet één op één vergelijken met een vrouwenlichaam. Naar een mannenborst wordt heel anders gekeken dan een vrouwenborst. Daarom koos ik voor ontbloot bovenlichaam.
Kun je dat demonstreren?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar kom op, het was niet een topless foto, het was inkijk
Kan natuurlijk ook gewoon nog een foto van een ex zijn, of een dame waar hij mee aan het praten was voor TS.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een mannenlichaam kun je nou eenmaal niet één op één vergelijken met een vrouwenlichaam. Naar een mannenborst wordt heel anders gekeken dan een vrouwenborst. Daarom koos ik voor ontbloot bovenlichaam.
Als ik een beetje ongelukkig naar voren buig al jaquote:
als jij nou een lading fotos stuurt in verschillende stadia van gebogenheid en ontkleedheid, dan kan TS aangeven waar het het meeste op leek, en kunnen we aan de hand daarvan beter een oordeel geven over de serieusheid van het probleem.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik een beetje ongelukkig naar voren buig al jaIk blijf er bij dat TS zich een beetje aanstelt
Foto? Stuur maar naar m'n iPad. Kan je hem wel even iets van "grootboekrekening 0214" noemen o.i.d.? Dus niet "inkijk" graag, anders krijg ik ruzie met m'n vriendin.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Als ik een beetje ongelukkig naar voren buig al jaIk blijf er bij dat TS zich een beetje aanstelt
Ook bij topless is het effect anders; zo zwemmen mannen topless, en dragen vrouwen altijd (meestal...) wel iets om hun borsten te bedekken. Ik snap even niet waarom je je zo stoort aan dat onderdeel van de vraag. Desnoods mag je zelf een vergelijking bedenken.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:08 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja maar kom op, het was niet een topless foto, het was inkijk
Ik ga er van uit dat als TS het inkijk noemt, het vast niet veel meer is dan dat, anders had ze vast paniekerig tietenfoto ofzo gezegd.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:15 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ook bij topless is het effect anders; zo zwemmen mannen topless, en dragen vrouwen altijd (meestal...) wel iets om hun borsten te bedekken. Ik snap even niet waarom je je zo stoort aan dat onderdeel van de vraag. Desnoods mag je zelf een vergelijking bedenken.
Maar goed, TS heeft niet uitgelegd wat voor foto het precies was. Ik ga meer uit van een sextingfoto dan een willekeurig inkijkfoto. Daarom ook de vergelijking met ontbloot bovenlichaam, lijkt me dat de kans groot is dat je als man daarmee begint.
Mee eens, daarom vroeg ik hoe de mannen hierop zouden reageren als ze zoiets zouden tegenkomen. Reageert men dan ook nonchalant of ga je dan toch een beetje twijfelen en afvragen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan natuurlijk ook gewoon nog een foto van een ex zijn, of een dame waar hij mee aan het praten was voor TS.
Of gewoon een grapje van een vriendin.
zou niet para worden van een foto.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee eens, daarom vroeg ik hoe de mannen hierop zouden reageren als ze zoiets zouden tegenkomen. Reageert men dan ook nonchalant of ga je dan toch een beetje twijfelen en afvragen?
Hangt er gewoon heel erg af van wie de foto is. Als het Brad Pitt is bijvoorbeeld, geen enkel probleem. Is het een collega waar ze elke dag samen mee is, zou ik wel even willen weten hoe de vork in de steel zit. Common sense.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mee eens, daarom vroeg ik hoe de mannen hierop zouden reageren als ze zoiets zouden tegenkomen. Reageert men dan ook nonchalant of ga je dan toch een beetje twijfelen en afvragen?
Dit inderdaadquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hangt er gewoon heel erg af van wie de foto is. Als het Brad Pitt is bijvoorbeeld, geen enkel probleem. Is het een collega waar ze elke dag samen mee is, zou ik wel even willen weten hoe de vork in de steel zit. Common sense.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:20 schreef DonJames het volgende:
[..]
Hangt er gewoon heel erg af van wie de foto is. Als het Brad Pitt is bijvoorbeeld, geen enkel probleem. Is het een collega waar ze elke dag samen mee is, zou ik wel even willen weten hoe de vork in de steel zit. Common sense.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |