Ja, ditte. Kent hij het meisje IRL?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 08:47 schreef ntm het volgende:
Tsja ligt eraan...als hij die foto van een meisje heeft gekregen en ze wisselen sexy foto's uit dan snap ik dat je er niet blij van wordt. Maar als het een onbekend meisje is moet je je er niet druk om maken, is normaal gedrag
Dit dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 07:10 schreef Sekhmet het volgende:
Wat vindt je er zo erg aan? Maakt het je jaloers, onzeker? Vertrouw je hem niet?
Mij zou het werkelijk niks kunnen schelen...het is maar een foto! Ga er maar vanuit dat hij vaker naar foto's/filmpjes kijkt van andere vrouwen en zich er suf op rukt. Dat is iig redelijk normaal en gezond (mannelijk) gedrag. Vooral mannen zijn nou eenmaal visueel ingesteld. Zolang het bij kijken blijft, zou ik mij er niet druk om maken.
Eikel!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 09:45 schreef DonJames het volgende:
Ik zou je vriendje-die-niet-in-de-buurt-woont-en-lekkere-gewillige-vrouwe-kent eens een flink lange pikstraf geven voor zoiets, dat zal hem leren!
Prima. Een sensuele foto van een ontbloot bovenlichaam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:38 schreef Tarbot het volgende:
Je hebt het nu over een actieve foto. Zelfde als een foto van een vrouw zien met een zichtbaar natte slipje.
We hebben het hier over een inkijkfoto.
Oh nou dan zijn de rapen gaar heur!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prima. Een sensuele foto van een ontbloot bovenlichaam.
Sinds wanneer is een beetje cleavage 'een ontbloot bovenlichaam'?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Nou, dan zal er werkelijk niets gebeurenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen hem dat je niet gediend bent van die laffe kutsmoesjes en dat hij had moeten zeggen: "niet zo aanstellen en er verder ook niet meer over zeiken".quote:
Eensch. Als hij nu geen ballen toont, dan wordt je gedrag alleen maar erger..quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:04 schreef Deshain het volgende:
[..]
Zeg gewoon tegen hem dat je niet gediend bent van die laffe kutsmoesjes en dat hij had moeten zeggen: "niet zo aanstellen en er verder ook niet meer over zeiken".
Anders was TS vast jankend ter aarde gestort.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef missbehavin het volgende:
Ja, dat hele 'ik weet écht niet hoe het op mijn tablet komt!!!' gedoe is wel een beetje sneu
Daar is het wel lekker warmquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:05 schreef Murdera het volgende:
[..]
Anders was TS vast jankend ter aarde gestort.God om genade vragend voor de ziel van haar vriend. Wetende dat hij zeker naar de hel zal gaan.
Een mannenlichaam kun je nou eenmaal niet één op één vergelijken met een vrouwenlichaam. Naar een mannenborst wordt heel anders gekeken dan een vrouwenborst. Daarom koos ik voor ontbloot bovenlichaam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 10:59 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Sinds wanneer is een beetje cleavage 'een ontbloot bovenlichaam'?
Ja maar kom op, het was niet een topless foto, het was inkijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:07 schreef zarGon het volgende:
[..]
Een mannenlichaam kun je nou eenmaal niet één op één vergelijken met een vrouwenlichaam. Naar een mannenborst wordt heel anders gekeken dan een vrouwenborst. Daarom koos ik voor ontbloot bovenlichaam.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |