Mensen geloven de gekste dingen al sinds weet ik veel hoe lang terwijl ze talloze keren ontkracht zijn.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat van suiker had ik ook gelezen, ja. Vond het wel raar dat men iets van 40 jaar dat heeft geloofd
Zuurquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maar de vraag wat slechter is voor je tanden, suikers of zuren
oke, waarom?quote:
Ik roep al mijn hele leven dat ik rijk wil worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef heloef het volgende:
Na even met 9292 gekloot te hebben denk ik toch dat het Journalistiek wordt, spreekt mij toch het meest aan. Daarnaast riep ik op mijn 11de al dat ik dat wou studeren.
Goeie link tussen vanaf je 11e willen studerne en journalistiek ja.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef heloef het volgende:
Na even met 9292 gekloot te hebben denk ik toch dat het Journalistiek wordt, spreekt mij toch het meest aan. Daarnaast riep ik op mijn 11de al dat ik dat wou studeren.
ok.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik roep al mijn hele leven dat ik rijk wil worden.
Goeie keus. Behalve dat baangarantie echt ruk is momenteel, maargoed. Dat is hopelijk over paar jaar andersquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef heloef het volgende:
Goede link ook tussen 9292 en journalistiek.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goeie link tussen vanaf je 11e willen studerne en journalistiek ja.
Goede journalist in wording jaaaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
Goede link ook tussen 9292 en journalistiek.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Goeie link tussen vanaf je 11e willen studerne en journalistiek ja.
haha sport, grappenmakerquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 11 was wou ik nog sportjournalist worden.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Toen ik 11 was wou ik nog sportjournalist worden.
Nee, inderdaad. Maar ik zou toekunnen met minder autisten.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja.. maar ik weet dus niet hoe het met energydrank zit eigenlijk
Sommige dingen zitten gewoon opgeslagen als waarheid en gaan er niet meer uit.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mensen geloven de gekste dingen al sinds weet ik veel hoe lang terwijl ze talloze keren ontkracht zijn.
In allebei zit veel suiker las ik netquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het is maar de vraag wat slechter is voor je tanden, suikers of zuren
Crackie, auw.quote:
Omdat zuren in frisdranken en fruit hydroxyapatiet (dat is het spul waar je tandglazuur van is gemaakt) op kunnen lossen. Suikers kunnen dat niet, al zorgt veel suiker eten wel voor meer bacteriën (en dus meer tandplak en tandsteen, wat zelf wel weer tot gaatjes kan leiden).quote:
Haha, double trouble.. mooiquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten
Net dit gevonden en jullie hebben gelijk![]()
[ afbeelding ]
Is toch zoquote:
Ter vergelijking: urine is 5 of zo geloof ik en citroensap 2.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:25 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nooit geweten
Net dit gevonden en jullie hebben gelijk![]()
[ afbeelding ]
Hm klinkt logisch.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Tchock het volgende:
[..]
Omdat zuren in frisdranken en fruit hydroxyapatiet (dat is het spul waar je tandglazuur van is gemaakt) op kunnen lossen. Suikers kunnen dat niet, al zorgt veel suiker eten wel voor meer bacteriën (en dus meer tandplak en tandsteen, wat zelf wel weer tot gaatjes kan leiden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |