Ja was bang dat hij kleiner dicht zou lopen zeg maar, maar bij mij zijn die lijnen gewoon helemaaaaal niet gaan vloeien.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:13 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Oh hahaVind het alsnog tof hoor, hele andere stijl. Alleen daarom dus leek het me kleiner misschien nog leuker te zijn geweest.
Is dat nou een Sandman avatar of ben ik in de war?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja met m'n linkerhand m'n linker pols gedaan zeker
[..]
Lijkt op de foto, krijg hem er niet goed op. De lijnen lijken ook 3x zo dik als irl
Nee je bent niet in de war.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:15 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Is dat nou een Sandman avatar of ben ik in de war?
Mijn*quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:17 schreef HalfGod het volgende:
[..]
...
Jij bent baasWil je me vriend zijn?
Ben nog niet voorbij het eerste obstakel gekomenquote:
Goed goed en met jou?quote:
Ja goed.quote:
Echt he raken gewoon niet uitgepraatquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik zie echt heel veel potentie hier, ik heb zulke fijne gesprekken met jou.
Oké, F1976.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:24 schreef HalfGod het volgende:
[..]
Ja goed.
Ik zie echt heel veel potentie hier, ik heb zulke fijne gesprekken met jou.
dusehh.. neuken?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Echt he raken gewoon niet uitgepraat
In your drreamzzzquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."My doctor says that I have a malformed public-duty gland and a natural deficiency in moral fibre, and that I am therefore excused from saving Universes."
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef Robophatt het volgende:
[..]
In your drreamzzz...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Scherp. xDWat ooit Ongedierte was, is nu goddelijk.
Jaa omg morgenvroegquote:
Aaaaarg dus beide series wéér 3 weken op moeten wachten, klotekutflikkersquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:34 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Jaa omg morgenvroegBen echt benieuwd naar deze aflevering
![]()
Trouwens, volgende is pas 27-2En TO 25-3
![]()
![]()
Wow echt wel jaquote:
Ja vorig jaar was dat zooo frustrerend. Elke keer een paar afleveringen (als in 2 of 3) en dan weer een week of twee weken of weet ik het niet. Echt niet normaal gewoonquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:36 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Aaaaarg dus beide series wéér 3 weken op moeten wachten, klotekutflikkers![]()
En jaa morgenDamon is weer badass
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:06 schreef Robophatt het volgende:
Te grootSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet hem eigenlijk bij laten werken maar denk altijd doe ik wel als ik een nieuwe laat zetten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |