https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
Is dit opgenomen met een aardappelquote:
Kijk, het erelid is ook aanwezig.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kijk, het erelid is ook aanwezig.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Is dit opgenomen met een aardappel?
Klerenleierquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:50 schreef edcetera het volgende:
Dit is dan ook het (kl)erelid bazen-topic
Met die manen ook echtquote:
Jammer genoeg niet in HDquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:52 schreef edcetera het volgende:
[..]
Kolere, die UI van je (stiekem)
quote:
Nee, Michael had hem daar van afgerukt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
PS: Had je daar ook je UI van afgetrokken?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Lucille is wel een lekkere MILF zonder kinderen. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze er op haar 46e nog zo goed uitziet
.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:56 schreef Leafeon672 het volgende:
Lucille is wel een lekkere MILF zonder kinderen. Dat zal ook wel de reden zijn dat ze er op haar 46e nog zo goed uitziet
.
Gewoon de enige reden als je in een bejaardencentrum werkt en gezellig met de GMILFS Lingo kijkt dit leuk te vindenquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:58 schreef Leafeon672 het volgende:
Ja maar met welke term moeten we Lucille dan aanduiden?
De video werkt niet meerquote:
Die vrouw heeft trouwens rimpels. Geen MILF dusquote:
Is dat goed of slechtquote:
Jaloers zijn op vrouwen met ervaringquote:
Kappen nuquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
Slaapscheet daarentegen![]()
![]()
oneindige adoratie voor die vrouw
hahahaquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jaloers zijn op vrouwen met ervaring
Ik heb mensen in hun 20-er jaren gezien met startende rimpelsquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Die vrouw heeft trouwens rimpels. Geen MILF dus.
Hou nou eens op met dat gefap op Slaapscheetquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:04 schreef Toto69 het volgende:
Slaapscheet daarentegen![]()
![]()
oneindige adoratie voor die vrouw
Alsof het serieus isquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Hou nou eens op met dat gefap op Slaapscheet![]()
Echt een stereotype FOK!ker jij, zo wanhopig
Als je een vrouw bent is dat best wel ergquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik heb mensen in hun 20-er jaren gezien met startende rimpels![]()
Rimples (alternatief van Ripples)
Jij weetquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
FOK!kers hebben juist een penis van 80cm, een privéjet en honderden vrouwen.
Mensen met een micropenisquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef robin007bond het volgende:
FOK!kers hebben juist een penis van 80cm, een privéjet en honderden vrouwen.
Mensen zonder derde mank beenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die geen derde been hebben.
Ik wind hem altijd drie keer om mijn middel en steek het topje in mijn navel.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mensen die geen derde been hebben.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ik wind hem altijd drie keer om mijn middel en steek het topje in mijn navel.
Daar hebben ze douches voor uitgevondenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die bij mij dan tegen mijn nek port. V-halsen zijn voor mij dus echt uit den boze.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:10 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog veel leuker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef Slaapscheet het volgende:
[..]
Wat maak je toch leuke grapjens
Lach, maar om Michelle: Wel handig als je aangehouden wordt zonder gordel: Snelle ninja-actie via de voorkant om te bewijzen, dat je je gordel om hebt (bij een vrouwelijke agent zeker een argument, dat je stevig in de gordels zit)quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die bij mij dan tegen mijn nek port. V-halsen zijn voor mij dus echt uit den boze.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:18 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
In het echt ben ik nog veel leuker.
Jij ook trouwensquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Maxbet het volgende:
Bijna #250
Stuk eerder dan verwacht door al dat gespam de afgelopen week
Sorryquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Maxbet het volgende:
Bijna #250
Lelijke stad. Goede wegen. Aardige mensen. Lelijke vrouwen. Ook mooie. Hele mooie. Soms dan. Slap bier. Wel goedkoop. 80 cent. In zloty.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Normale mensen komen dan aan met mooi/lelijk land/stad/vrouwen of iets over bier, jij begint over de geur van vuurwerk
maar we houden wel van je hoor![]()
µ Neemt een postorderbruid mee!quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef µ het volgende:
[..]
Lelijke stad. Goede wegen. Aardige mensen. Lelijke vrouwen. Ook mooie. Hele mooie. Soms dan. Slap bier. Wel goedkoop. 80 cent. In zloty.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef µ het volgende:
[..]
Lelijke stad. Goede wegen. Aardige mensen. Lelijke vrouwen. Ook mooie. Hele mooie. Soms dan. Slap bier. Wel goedkoop. 80 cent. In zloty.
Slaap ze. Jestem kurwa.quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef µ het volgende:
Nagelknipper vergeten. Much sad. Maar ja. Komt goed.
Twee woorden. Typt makkelijk. Leest irritant. Jammer dan. Best moe. Very slapen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het vervelende is dat die bij mij dan tegen mijn nek port. V-halsen zijn voor mij dus echt uit den boze.
quote:
Neequote:
Hoe oud wordt ze?quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:45 schreef Toto69 het volgende:
Mijn oma is over 2 uur en 15 minuten jarig.
My god.
Such byequote:Op donderdag 6 februari 2014 21:42 schreef µ het volgende:
Nagelknipper vergeten. Much sad. Maar ja. Komt goed.
Twee woorden. Typt makkelijk. Leest irritant. Jammer dan. Best moe. Very slapen.
Zo jong nog?quote:
Dobro nocha heldquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:39 schreef µ het volgende:
[..]
250 topics in iets langer dan 2 maandenquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:35 schreef Maxbet het volgende:
Bijna #250
Dat kurwa komt gewoon je strot uit: Gebruiken ze in iedere zin (kurwaquote:
Nerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik heb een upgrade voor mijn computer besteld.
Wat kan je ermee? Hoeveel hash geeft het?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ik merk de laatste tijd gewoon dat ik qua gebruik tegen de grenzen van mijn huidige, vier jaar oude AGP-videokaart aan zit. Ik bewerk af en toe filmpjes en dat hapert lichtjes, spellen kan ik niet met de beste grafische weergave spelen en als ik serie of film vanaf computer op tv kijk, wordt het beeld op mijn monitor verrot weergegeven.quote:
Geen 280 of 290 kopen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
Dit:quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat kan je ermee? Hoeveel hash geeft het?
En rond de 300 Kh/s volgens mij. Dat is ongeveer 10 a 15 keer zo veel als ik nu hebquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd gewoon dat ik qua gebruik tegen de grenzen van mijn huidige, vier jaar oude AGP-videokaart aan zit. Ik bewerk af en toe filmpjes en dat hapert lichtjes, spellen kan ik niet met de beste grafische weergave spelen en als ik serie of film vanaf computer op tv kijk, wordt het beeld op mijn monitor verrot weergegeven.
Dus tijd voor een upgrade.
250*quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond 500 euro voor een videokaart wel een beetje erg veel![]()
.
Kun je daar ook mee tijdreizenquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:01 schreef DaMart het volgende:
Ja dag. Zo'n r280 heb je al voor 250.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:07 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik vond 500 euro voor een videokaart wel een beetje erg veel![]()
.
Mijn budget was 200. En voor wat ik ermee wil, vind ik dit wel voldoende. Minen is leuk om er af en toe bij te doen, maar ga ik toch niet fulltime doen of zoquote:
Die hadden ze niet bij de winkels waar ik keekquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja dag. Zo'n r280 heb je al voor 250.
Ga je er mee minen?quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik merk de laatste tijd gewoon dat ik qua gebruik tegen de grenzen van mijn huidige, vier jaar oude AGP-videokaart aan zit. Ik bewerk af en toe filmpjes en dat hapert lichtjes, spellen kan ik niet met de beste grafische weergave spelen en als ik serie of film vanaf computer op tv kijk, wordt het beeld op mijn monitor verrot weergegeven.
Dus tijd voor een upgrade.
Just dickin' makker.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn budget was 200. En voor wat ik ermee wil, vind ik dit wel voldoende. Minen is leuk om er af en toe bij te doen, maar ga ik toch niet fulltime doen of zo.
https://tweakers.net/pric(...)gddr5-oc-dual-x.htmlquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die hadden ze niet bij de winkels waar ik keek.
Oke, dan ben ik gewoon jaloers enzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Af en toe misschien, maar niet fulltime.
2007 belde, het wilde zijn spelcomputer terug.quote:
Mijn opa en oma van mijn moeders kant zijn 83 en 75, die van mijn vaders kant waren al dood toen ik geboren werdquote:Op donderdag 6 februari 2014 21:47 schreef Toto69 het volgende:
Overigens werden mijn andere opa en oma slechts 68 en 61.
O, Mycom heeft hem... maar die winkel heeft een ban gekregen van mequote:Op donderdag 6 februari 2014 22:10 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://tweakers.net/pric(...)gddr5-oc-dual-x.html
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:11 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
2007 belde, het wilde zijn spelcomputer terug.
quote:Jos staat in de supermarkt aan te schuiven met achter hem een knappe blondine. Wanneer hij zich omdraait, glimlacht deze naar hem en steekt haar hand als begroeting op. Hij is verbaasd en vraagt aan haar of zij hem misschien ergens van kent. Zij zegt hierop stilletjes tegen hem: ”Jij bent waarschijnlijk de vader van een van mijn kinderen.” Jos schrikt hiervan en begint diep na te denken… Plots denkt hij terug aan lang geleden, aan de eerste en enige keer dat hij vreemd gegaan is. Hij vraagt aan de blondine: ”Ben jij die blondine die ik op mijn vrijgezellenavond gepakt heb op de biljarttafel, terwijl al mijn maten ons stonden aan te moedigen terwijl jouw vriendin mij geselde met een natte seldery en een komkommer in mijn achterwerk duwde?” Waarop de vrouw verschrikt antwoordt: ”Jos, ik ben gewoon de lerares Nederlands van jouw dochter.”
Mooi kaartje voor dat budgetquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn budget was 200. En voor wat ik ermee wil, vind ik dit wel voldoende. Minen is leuk om er af en toe bij te doen, maar ga ik toch niet fulltime doen of zo.
Hoe vaak per week heb jij weekend?quote:
quote:Een blondje is het zat dat iedereen altijd de draak met haar steekt vanwege haar haarkleur. Dus gaat ze naar de kapper en laat het rood verven, in de hoop dat men haar wat serieuzer neemt. Dezelfde dag gaat ze een eindje rijden en als ze een schaapsherder ziet, besluit ze de proef op de som te nemen. Ze draait het raampje van haar auto open en roept de herder.
"Miinheer," zegt ze, "als ik raad hoeveel schapen u heeft, mag ik er dan eentje uitkiezen?"
De herder krabt even achter zijn oren, maar stemt uiteindelijk in met de weddenschap. Het roodharige blondje stapt uit en bekijkt de kudde.
"Vierenzestig."
Verbijsterd kijkt de herder haar aan. "Dat is correct. Hoe weet u dat?"
"Simpel, ik heb de poten geteld en gedeeld door vier."
De herder laat het blondje een schaap uitzoeken en ze legt een beest op de achterbank van haar auto. Als ze wil wegrijden, tikt de herder tegen haar raam.
"Mevrouw, als ik raad wat uw oorspronkelijke haarkleur is, mag ik dan mijn hond terug?"
Nu toevallig best veelquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:32 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoe vaak per week heb jij weekend?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:58 schreef MichaelScott het volgende:
Apple wilde een productlijn voor kinderen invoeren, maar daar hebben ze toch maar vanaf gezien. De naam ‘iTouch Kids’ vonden ze toch niet zo geschikt.
Omgquote:
quote:
na 4 dagen vrijquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:43 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heuj, ik heb wel 2 hele dagen hard gewerkt hoor
Wat?quote:
Was je niet met Slaapscheet bezig?quote:
Ze wil niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Was je niet met Slaapscheet bezig?stomme player
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:46 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Nu vanaf zondagavond weer 3 nachtdiensten en dan weer vrij
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ze wil niet.![]()
En toen was je niet eens in dit topic.
Ditquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
crash willen we, zak zak zakk
Clooneyquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat vinden jullie van m'n sexy ui?
Het is weer donder-en-bliksem dag.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Clooney
Kon mobiep niet zien wat het nou was
Irritant doordat het eigenlijk net iets te kort is, dat knikje de hele tijd is zo vervelend.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Wat vinden jullie van m'n sexy ui?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Als hij dan eerst even tot onder de 500 zakt...quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef edcetera het volgende:
[..]
Het is weer donder-en-bliksem dag.![]()
We gaan weer stijgen vanaf morgenavond
quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Irritant doordat het eigenlijk net iets te kort is, dat knikje de hele tijd is zo vervelend.Ja, ik had een toffere maar die kreeg ik niet goed omdat Danny zo gierig is met z'n kb's. Zelfs als je een pimp ab hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar maakt niet uit want George
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Dit jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als hij dan eerst even tot onder de 500 zakt....
Ik zal op het werk wel mobiep moeten helaasquote:Op donderdag 6 februari 2014 22:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]Clooney
![]()
Ik heb zelf een hekel aan mobiep zitten
Weer terug de kelder in, meneer begon diva gedrag te vertonenquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:01 schreef MichaelScott het volgende:
Waar is onze filmster eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weer terug de kelder in, meneer begon diva gedrag te vertonen
Ik ga wdc kopen op 22000 denk ik. WDC is nog gruwelijk aan t dalen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:05 schreef dimmak het volgende:
A trade has occurred. You Bought 475.00000000 WDC @ 0.00029400 BTC.
Wat een mooie prijs. Nog wat MEOW erbij.
En Bitprut ook zeker naar $ 50$quote:Op donderdag 6 februari 2014 22:59 schreef Leafeon672 het volgende:
Als PPC nou even naar 2 gaat, kan ik straks weer ritalin kopen
Maar mijn ritalin danquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:06 schreef edcetera het volgende:
[..]
En Bitprut ook zeker naar $ 50$
Dream on
Dan moet je maar aan de MDMAquote:
Dat is een partydrug....quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Dan moet je maar aan de MDMA
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om kacheldik te zijn, heb je geen kachel nodig.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:09 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Gewoon weer kontje verkopen achter het station
Opnames maken: Een drop in zijn posts is popcornquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:01 schreef MichaelScott het volgende:
Waar is onze filmster eigenlijk gebleven?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:02 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Weer terug de kelder in, meneer begon diva gedrag te vertonen
Je bent zelf stukquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:26 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je bent zelf stukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Oeps! Google Chrome kan geen verbinding maken met coinmarket.io
Een gecacht exemplaar van coinmarket.io openen.
http://motherboard.vice.c(...)e-dogecoin-seriouslyquote:You’d be forgiven if you had written Dogecoin off as a joke, but the altcoin based on an internet meme has quickly developed into a key puzzle piece for the Bitcoin ecosystem; an inadvertent killer app that’s helping drive mainstream cryptocurrency adoption.
While Bitcoin can be polarizing, ideological, and daunting for newbies, Dogecoin is light-hearted, friendly, and inviting.
As such, it’s become the best educational tool around for the crypto-movement, which until now has been dizzyingly frustrating for the average person to comprehend. What better way to learn about a potentially revolutionary technology than through active participation?
Vreemd, hier werkt het gewoon. Firefox en Safariquote:
IE doet het ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vreemd, hier werkt het gewoon. Firefox en Safari
quote:
Hier ook nietquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vreemd, hier werkt het gewoon. Firefox en Safari
quote:On Reddit, where the Dogecoin subreddit has already broken 50,000 subscribers, sending someone a few hundred DOGE has become the equivalent of an internet high-five.
Huh wat is hier de bedoeling van?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:36 schreef Maxbet het volgende:
Oh wow, Doge 4 Kids is ook al helemaal funded
[ afbeelding ]
Crowdfunding voor hulphonden, er was $30.000 nodig om 2 nesten te adopteren/op te leiden en 2 volwassen (getrainde) honden bij gezinnen te plaatsen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Huh wat is hier de bedoeling van?
It's not just you! http://coinmarket.io looks down from here.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Vreemd hoor hier werkt het gewoon
Kom net deze AMA tegen van iemand van 4 Paws For Ability, de organisatie waar het geld naartoe zal gaan: http://www.reddit.com/r/d(...)r_ability_a_charity/quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Huh wat is hier de bedoeling van?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Crowdfunding voor hulphonden, er was $30.000 nodig om 2 nesten te adopteren/op te leiden en 2 volwassen (getrainde) honden bij gezinnen te plaatsen.
Dat is dus in 14 uur bij elkaar gehaald met 20 miljoen DogecoinIk zag het tijdens het werken pas en had eigenlijk ook nog wel 2.5k Doge willen sturen, maar ik ben wederom te laat
De media train voor de Olympische Spelen begint nu pas op stoom te raken, en dit zal nog meer media aandacht veroorzaken
Ik zou wel een VM met Linux kunnen starten maar ik ben te luiquote:Op donderdag 6 februari 2014 23:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Doet coinmarket het alleen op windows niet ofzo ?
Telt het ook als je het wel op je computer hebt staan maar niet gebruikt?quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
Geen Firefox als browser + cryptos = soberso
Vicequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:29 schreef Maxbet het volgende:
It's Time to Take Dogecoin Seriously
[..]
http://motherboard.vice.c(...)e-dogecoin-seriously
Je hebt gelijk. Doge is geweldig bezig. Maar toch: vicequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Media aandacht is media aandachtEn ze zijn niet de enigste
*enigequote:Op donderdag 6 februari 2014 23:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Media aandacht is media aandachtEn ze zijn niet de enigste
Ach, ook Vice maakt soms leuke stukjes, niet altijd even journalistiek hoogwaardig maar goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 23:56 schreef dimmak het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. Doge is geweldig bezig. Maar toch: vice
http://www.coindesk.com/b(...)t-unfulfilled-order/quote:Butterfly Labs is facing a lawsuit for over $5 million that alleges that it was negligent in its business dealings, and even accuses the company of downright fraud.
The suit was brought by Martin Meissner, who placed a $62,000 order for BFL miners back in March 2013. Meissner claims he did not received the units or a refund for his paymen
Terecht ook natuurlijk. Het is gewoon een gigantische scam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef Maxbet het volgende:
Butterfly Labs Faces $5m Lawsuit Over Unfulfilled Order
[..]
http://www.coindesk.com/b(...)t-unfulfilled-order/
http://arstechnica.com/te(...)es-fraud-negligence/
Ben benieuwd, als Meissner wint zou er best eens een shitstorm aan rechtszaken begonnen kunnen worden tegen BFL
Denk dat er weinig meer te halen valt als die claim van 5 miljoen dollar toegekend wordt.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:02 schreef Maxbet het volgende:
Butterfly Labs Faces $5m Lawsuit Over Unfulfilled Order
[..]
http://www.coindesk.com/b(...)t-unfulfilled-order/
http://arstechnica.com/te(...)es-fraud-negligence/
Ben benieuwd, als Meissner wint zou er best eens een shitstorm aan rechtszaken begonnen kunnen worden tegen BFL
Zit volgens mij een fout in, voor zover ik weet was niet Martti Malmi degene die de eerste transactie deed maar was dat een transactie tussen Satoshi en Hal Finney. Finney was ook de eerste miner buiten Satoshi en mist wmb op de lijstquote:
Ik kies voor de CIA.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:13 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zit volgens mij een fout in, voor zover ik weet was niet Martti Malmi degene die de eerste transactie deed maar was dat een transactie tussen Satoshi en Hal Finney. Finney was ook de eerste miner buiten Satoshi en mist wmb op de lijst
Wat als we allemaal aan data-analyse voor de NSA doen door BTC te minen?quote:
DENK AAN DE KINDEREN! DENK DAN TOCH AAN DE KINDEREN!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Wat als we allemaal aan data-analyse voor de NSA doen door BTC te minen?
Het is een complot!
#loeminadie
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:24 schreef dimmak het volgende:
Ik ga pitten mensen. Morgen weer hel op het werk. 6u starten
bow wow wow yippeyooo yippyeee where my dooooogessss atquote:
Hondenplaatje voor je pijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:09 schreef roislecxe het volgende:
Zo dan, WDC is nu echt kapot dus
Fijn zo.
Ik snap em nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:10 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hondenplaatje voor je pijn
[ afbeelding ]
Omdat je met minen berekening uitvoertquote:
Hoe krijgen ze dat voor elkaarquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:16 schreef roislecxe het volgende:
-9585.10848761 DOGE Available
Dat valt weer niet tegen
Hoe bereken je dat
Had een order gezet voor ik wegging op 166 geloof ik, en die is aangetikt. Zal daar wel mee te maken hebben ofzoquote:
Crypsty neem ik aan?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:20 schreef roislecxe het volgende:
Maar ik durf niet meer te kopen, als ik nu 18k doge koop, dan trekt ie zeker die 9k eraf
Moet ik voor zo'n ticket bij support zijn aan de linkerkant van de site?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:21 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Crypsty neem ik aan?
Daar heb ik dit soort dingen wel vaker van gehoord, schijnt altijd binnen een paar uurtjes wel goed te komen. Anders moet het met een ticket wel op te lossen zijn
Maar toch
Toch lijkt het wel iedere keer goed te komenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:22 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb nu iets meer dan 24 uur Cryptsy waarvan ik zeker een uur niet heb kunnen inloggen en ik zit opgescheept met 9000 doges in de min.
Ja, goeie exchange wel.
Maar dat inloggen was knap lelijk, dan had ik veel duurder van m'n dogerommel afgekundquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Toch lijkt het wel iedere keer goed te komen
Bij mij staat het in de footer, dan kom ik hier uit: https://cryptsy.freshdesk.com/support/homequote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:23 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet ik voor zo'n ticket bij support zijn aan de linkerkant van de site?
Heb jij nou zoveel winst gemaakt of flink bijgekochtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:25 schreef roislecxe het volgende:
Account Balances
BTC 0.04688398
DOGE -9585.10848761
WDC 129.66316625
Heb wel wat bijgekocht, maar ook wel winsten gemaakt hoorquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb jij nou zoveel winst gemaakt of flink bijgekocht
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Heb wel wat bijgekocht, maar ook wel winsten gemaakt hoor
Op cryptsy staat maar een klein beetje. grootste deel staat op BTCe.
Zit ook nog opgescheept met 12 PPC 6 NMC en 180 TRC geloof ik
En nog steeds grootste deel fiat
Ah, dan heb je inderdaad wel nog goede trades gemaaktquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:30 schreef roislecxe het volgende:
De trein omhoog van PPC en NMC een week terug ofzo zat ik wel stevig in, dat schoot wel lekker op als per stuk die dingen 1 punt stijgen
Jawel valt niet zo tegenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:32 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Ah, dan heb je inderdaad wel nog goede trades gemaakt
Uiteraard, je bent Nederlander of je bent het nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jawel valt niet zo tegen
Volgens m'n excelbestanden net geen 100 dollar in totaal alweer. Maar het is ook m'n 5e opnieuw begonnen bestand alweer dus geen idee wat het in totaal ongeveer is
Ben al met al best tevreden, al is klagen natuurlijk veel leuker
Het volle bak vasthouden vind ik zo saaiquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:35 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Uiteraard, je bent Nederlander of je bent het nietMaar ik ben wel blij dat je het goed doet hoor, al ben ik zelf niet van het traden
Ach, er is genoeg te doen tijdens het hodlen hoor. Minen/lezen over cryptocurrncy/Fok! zorgt er wel voor dat ik niet op straat hoef rond te hangenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het volle bak vasthouden vind ik zo saai
Goed, ik hou nu PPC, NMC, WDC en TRC vast inmiddels, maar das alleen omdat ik niet met verlies ga verkopen meer.
Vooral daarom ben ik blij met een iets grotere balans, dan heeft het traden ook zin. Niet als je 1 LTC koopt en je zit klem bijv
Minen is m'n PC niet geschikt voor, kreng is 6 jaar oud. En op m'n laptop gaat het lastig dus daar heb ik me 1 dag mee bezig gehouden ooit.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ach, er is genoeg te doen tijdens het hodlen hoor. Minen/lezen over cryptocurrncy/Fok! zorgt er wel voor dat ik niet op straat hoef rond te hangen
Het is ook dat ik er toch de interesse in hardware voor heb en veel spul hier al had liggen, anders was ik er denk ik ook niet uit het niks aan begonnenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Minen is m'n PC niet geschikt voor, kreng is 6 jaar oud. En op m'n laptop gaat het lastig dus daar heb ik me 1 dag mee bezig gehouden ooit.
De boel hier in de gaten houden daarentegen is wel een favo hobby geworden
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het is ook dat ik er toch de interesse in hardware voor heb en veel spul hier al had liggen, anders was ik er denk ik ook niet uit het niks aan begonnen
En dat Fok! je hobby is geworden valt te zien aan die 1e plek overall qua postaantal een paar dagen geleden
Niet die dag, toen stond je op 5quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zonder toto z'n actie zouden wij 1 en 2 staan
Oh, maar ik heb ook niet echt m'n best gedaan eigenlijkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet die dag, toen stond je op 5
Deze dag:Top 100 van dinsdag 4 februari 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 470 roislecxe
02. 450 Toto69
03. 372 Maxbet
Haha, herkenbaar, volgens mij zie je mijn postcount ook flink omhoog schieten op dagen dat jullie hier flink bezig zijnquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh, maar ik heb ook niet echt m'n best gedaan eigenlijk
Ik werd druk gemaakt door toto en consorten.
Erg vatbaar
Streng de orde bewakendquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Haha, herkenbaar, volgens mij zie je mijn postcount ook flink omhoog schieten op dagen dat jullie hier flink bezig zijn
Lauw bierquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:52 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga eens te warm biertje pakken.
Sinds we hier wonen doen we in de winter het bier net buiten het raam in de woonkamer dan is het lekker koud. Nou het is gvd 10 graden buiten Tegen de woning aan wel 14 denk. Blegh.
Ik heb geen idee wat ik op welke dag gepost hebquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:54 schreef roislecxe het volgende:
Was dat de dag van onze eh... woordslang ofzo?
Nah het gaat nog net. Maar niet koelkastkoud. Das het enige wat ik mis aan de winter.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:55 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Lauw bier
[..]
Ik heb geen idee wat ik op welke dag gepost heb
Bier buiten doe ik niet meerquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nah het gaat nog net. Maar niet koelkastkoud. Das het enige wat ik mis aan de winter.
En ja, ik kan ze in de koelkast leggen, maar lui. Overdag drink ik toch geen biertjes
Onze koelkast staat op 3quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bier buiten doe ik niet meerIs altijd of te koud of lauw, 7 graden is perfectie
3 Gradenquote:
Bah, dan drink ik liever nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:58 schreef roislecxe het volgende:
Als ik bij m'n pa en ma kom, dan staat het bier in de kelder![]()
16/17 graden zoiets.
Mwa wat is weinig... Ik drink thuis zelden ,of er moeten mensen over de vloer zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 02:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
3 Graden
[..]
Bah, dan drink ik liever niet
Maar ik drink sowieso vrij weinig
Ik drink nu wat meer, maar voorheen was het echt misschien 1 keer per 3 maanden, en dan maximaal 2 biertjes ofzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa wat is weinig... Ik drink thuis zelden ,of er moeten mensen over de vloer zijn.
In de stad wel, maar das 1x per week (en tegenwoordig vaak 2x per maand maar. Ik word oud...)
Doordeweeks drink ik alleen wel eens een biertje op een avond als nu. Ben wezen poolen en daarna wezen darten (kan er niks van maar boeiend) En dan gaan er wel wat biertjes door offc
Oh nee dat haal ik welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik drink nu wat meer, maar voorheen was het echt misschien 1 keer per 3 maanden, en dan maximaal 2 biertjes ofzo.
Tolerantie, had ik ook toen ik nog vaak ging stappen en zulks. Nu zou je het na 10 biertjes echt wel aan me merkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh nee dat haal ik wel
Na een flesje of 6 merk ik er ook eigenlijk nog niks van
Heb er nu denk... kweetniet. toch bij elkaar wel 10 ofzo denk weggewerkt.
Ik typ nog net zo goed als anders
(lui en scheef, zoals trolletje zou zeggen)
Ik ga hier zo eens de miner aanzetten en naar bed, morgen actief doen enzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:06 schreef roislecxe het volgende:
Ik gooi der nog maar es een DOGE order in voor vannacht. Hopelijk ben ik morgen uit de min
Ja klopt wel, een vriend van me kon toen we een jaar of 20 waren echt wel goed met een fles overweg. Toen heeft ie een paar jaar vrijwel niks gedronken en nu merk je na een biertje of 4 toch wel dat het niet meer zo goed kanquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Tolerantie, had ik ook toen ik nog vaak ging stappen en zulks. Nu zou je het na 10 biertjes echt wel aan me merken
[..]
Ik ga hier zo eens de miner aanzetten en naar bed, morgen actief doen enzo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:09 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja klopt wel, een vriend van me kon toen we een jaar of 20 waren echt wel goed met een fles overweg. Toen heeft ie een paar jaar vrijwel niks gedronken en nu merk je na een biertje of 4 toch wel dat het niet meer zo goed kan
Ik train voor alcoholist, dan ben ik toch nog iets
Dogequote:
Whiskey is nooit mijn ding geweest. Ik leerde trouwens pas op m'n 21e bier drinkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]Ik kon toen ik een paar jaar of 18 was ook met gemak een fles whiskey wegtikken op een avond, dat heb ik toen ik 22 was nog eens geprobeerd, maar die poging mislukte jammerlijk na iets minder dan een halve fles
[..]
Dogenog even snel voor de halvering.
Bier drinken heb ik altijd wel gedaan, sterke drank en mixdrank is eigenlijk pas begonnen toen ik zelf achter de bar stond. maar ik betaalde dan ook nergens de volle prijs geloof ikquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Whiskey is nooit mijn ding geweest. Ik leerde trouwens pas op m'n 21e bier drinken
Daarvoor dronk ik altijd dure mixdrankjes in stad
Asociaal duur... tenminste toen. Als je die prijzen nu kijkt
Wat dat betreft komen we te vaak in stad, want hebben van die vaste plekken waar iedereen achter de bar ons kent, en andersom, waar we ook niet vol hoeven te betalen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:15 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Bier drinken heb ik altijd wel gedaan, sterke drank en mixdrank is eigenlijk pas begonnen toen ik zelf achter de bar stond. maar ik betaalde dan ook nergens de volle prijs geloof ik
Ik ken hetquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat dat betreft komen we te vaak in stad, want hebben van die vaste plekken waar iedereen achter de bar ons kent, en andersom, waar we ook niet vol hoeven te betalen.
Tijdje terug kregen we een vaag shotje ofzo van de barman. Zomaar, was nog lekker ook.
Dus ik zei een uur of 2 later, HEUJ, doe der nog eens 4, en neem er zelf ook 1.
Wat kost dat eigenlijk?
'Normaal 3 euro per stulk, voor jou hmmmmmmmmmmmmmmm 1'
Kijk, heel braaf, dat scheelt.
Ik steek ook de laatste op en dan is het bedtijdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:19 schreef roislecxe het volgende:
Ik neem nog 1 10gradenbiertje en dan nog 1 sigaretje en dan is het bedtijd
Mooi is dat toch. Ik heb ook de ruzzleaccount van die barkeeper enzo, hij kent ons allemaal bij naam.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:20 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik ken het![]()
Hele avond zitten zuipen en alles gewoon op laten schrijven, wil ik afrekenen, hoef ik ineens maar een tientje te betalen
[..]
Ik steek ook de laatste op en dan is het bedtijd
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mooi is dat toch. Ik heb ook de ruzzleaccount van die barkeeper enzo, hij kent ons allemaal bij naam.
Goeie vorm van klantenbindingZou het zelf niet anders doen bij vaste klantjes.
Mooie dingen zijn datquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:23 schreef roislecxe het volgende:
Heb nog een keer tussen 12 en half 1 een half uur voor die gast aan het ruzzlen geweest omdat hij er niks van kan, en ik, zonder opscheppen, best wel een held ben met ruzzle
Jij bent iets jonger dan ik toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:24 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Mooie dingen zijn datAl vond ik het na een tijdje ook wel weer mooi geweest, nu ben ik bijna nooit meer in de stad te vinden, en dat is ook wel prima.
Volgens mij wel, ben nu 24quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Jij bent iets jonger dan ik toch?
Ik kom vooral in de stad omdat eigenlijk zowat iedereen waar ik mee bevriend ben een stuk jonger is dan ik.
Ben 28quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:27 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Volgens mij wel, ben nu 24
Maar ik heb in de tijd dat ik in café's werkte mijn portie wel gehad eigenlijk
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:31 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ben 28Ouwe man
![]()
Maar ja, m'n vriendin is 24, ik heb op de middelbare school langlevedelol 3 klassen dubbel gedaan voor uiteindelijk met 2 vingers in m'n neus de havo af te ronden.
En dan ken je ineens veel jongere mensen. van m'n werk ook, nog een slag jonger. M'n beste vriendinneke is 19, m'n beste vriend is 23.
Leeftijd is maar een cijfer, interesseert weinig. Als de persoon maar gezellig is
Andere goeie vriend van me is 32, en die klikte heel leuk met die van 19![]()
Zelfde slag mensen. Heb ook al vaak zat in de stad een halve avond met een stelletje van 60+ aan het mauwen geweest
Om de een of andere reden kom ik juist vaak bij oudere mensen uit, maar leeftijd maakt inderdaad niet uit als het maar gezellig isquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:32 schreef roislecxe het volgende:
Zolang het maar gezellig is, is alles goed en vind ik iedereen leuk![]()
Als ik met m'n vriendin alleen ben in stad komen we ook altijd bij oudere mensen uitquote:Op vrijdag 7 februari 2014 03:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
[..]
Om de een of andere reden kom ik juist vaak bij oudere mensen uit, maar leeftijd maakt inderdaad niet uit als het maar gezellig is
And on that bombshell, het is tijd om naar bed te gaan, peuk is op en kat is geloof ik al naar bed.
Welterusten rois
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |