abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136413386
N.a.v. van de discussie in het OUD feedback topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:
http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

De baby wiki-lijst:
http://wiki.fok.nl/index.php/BabyTopic

Voel je vrij je gegevens in dit lijstje toe te voegen/aan te passen :Y
pi_136413414
Laatste post:

quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:07 schreef Juud-- het volgende:
Gefeliciteeeeerddd GotC, nou heb je dezelfde achternaam als man en kind O+ (toch?) En sowieso, getrouwd zijn O+

LE, minimeetje met Kyara? Naar de kinderboerderie? Daar zie ik bij Kyara leuke foto's van langskomen op FB :)

Fieder, L. maakt echt een beetje een duik, maar hij had gelukkig wel wat vlees op z'n botten!

Cwen, watskebeurt? Hoe komt het dat je polsen zo overbelast zijn? Lastig ook met Ellie optillen denk ik, als allebei je polsen in een brace zitten?
En we willen weten hoe oud Kiwi's man is :+
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:10:10 #3
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136413422
Limone..Thunderthighs to the rescue! ;)

Juud, ja O+! Al is het nu zijn naam-mijn naam 8-)
pi_136413463
Ah, lekker traditioneel :) (zo heb ik het ook, ik vind het leuk als mensen weten dat ik getrouwd ben want dat staat wel een beetje serieus. Ofzo oO< )
pi_136413466
Haha. Bijna 36. Maar dat is heel niet oud (voor de 36 jarigen onder ons) :+
pi_136413531
Oohh Kiwi, jij bent al net zo erg als Limone. Die zei ook dat ze een Oude Man had. En toen dacht iedereen (of nouja, spreek voor jezelf Juud, ík dacht) dat -ie op z'n minst 65 ofzo was. En dat was natuurlijk helemaal niet zo ;)
pi_136413549
Gaaf he om een dubbele naam te hebben nu. Mijne moest ik altijd al spellen maar vanaf afgelopen december mag ik dubbel spellen. Maarre wel sjiek de friemel natuurlijk.
pi_136413594
_O- _O- _O-

o en heb ik trouwens al gejuicht voor de tieten van Limone?!
pi_136413629
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef Juud-- het volgende:
Oohh Kiwi, jij bent al net zo erg als Limone. Die zei ook dat ze een Oude Man had. En toen dacht iedereen (of nouja, spreek voor jezelf Juud, ík dacht) dat -ie op z'n minst 65 ofzo was. En dat was natuurlijk helemaal niet zo ;)
maar ik begrijp dat ik de leeftijd aardig naar beneden haal dus ;)
pi_136413701
Juichen voor Limonies tieten? What did i miss??

En Kiwi, ja, jij jonkie ;) (27 hier hoor, ook nog niet echt een ouwe tak)
pi_136413841
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:16 schreef Juud-- het volgende:
Juichen voor Limonies tieten? What did i miss??

En Kiwi, ja, jij jonkie ;) (27 hier hoor, ook nog niet echt een ouwe tak)
Dat ik nu B heb! *O* w/ :s)
pi_136413973
Jij sexy limoen!!!

Ooo dat valt reuze mee Juud :)
pi_136413999
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:10 schreef GotC het volgende:
Limone..Thunderthighs to the rescue! ;)

Juud, ja O+! Al is het nu zijn naam-mijn naam 8-)
* Limone neuriet thunderstruck nuuuhnuuuhnnuuh thunder
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:22:06 #14
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136414015
Haha, gezellig zijn jullie!

30 hier, join the club sull! *O*

Ohja en ik ben op officiële documenten ook met dubbele naam, maar gebruik verder gewoon mn eigen. Ik wou iig in mijn rijbewijs en paspoort dezelfde naam als mn kind. Maar verder ben ik denk ik net iets te feministisch opgevoed oO<
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:23:27 #15
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136414094
Oh! Oh!! Ennnnn: ik was zomaar afgevallen! *O*

2 kilo minder dan aan het begin van mn zwangerschap *)
pi_136414231
Limone, jouw man is toch 40 ofzo? Dacht ik laatst gelezen te hebben (Ha, zien jullie dat? Ik heb laatst iets gelezen EN IK WEET HET NU NOG! O+ )

Juud, hoe heet jouw meisjesbaby eigenlijk? Of staat dat gewoon in de babylijstdinges? En nee, meet met Kyara was niet vandaag ;)

Jullie juichen nooit voor mijn boobies ;( Hier thuis aan fans geen gebrek hoor, maar ik vind het toch een tikje jammer -O-
pi_136414252
LB jij slankiesmeerkaas :D Komt van al dat gesjouw met verhuisdozen?

Limoentje *O*
pi_136414260
LE:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik wil best ook ff jompelen voor jouw boobs hoor
*O* *O*
pi_136414300
lady wat goed van je
*O* dan maar voor limone haar tetten
Ik ben nog heel heel heel even 29

Sac was gisteren zo moe dus die lag al om 18:00 in bed. Die komt wel als ean naar bed gaat dacht ik. Nou mooi niet dus om 23:00 kwam ze maar ze sliep geen minuut langer vanmorgen. Oke ze komt altijd tussen 04:00 en 05:00 en nu was het 05:00. Vandaag wilde ze weer om 18:00 naar bed. Om 19:00 heb ik haar eruit gehaald voor een badje ze lag ze lief te duimen O+. Ik ben benieuwd hoe laat ze komt.
pi_136414303
Oh dus toch! Haha, dat had ik in mijn hoofd en toen dacht ik dat ik dat gewoon maar zelf had bedacht vanwege alle E's hier. :')
pi_136414352
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:26 schreef L-E het volgende:
Limone, jouw man is toch 40 ofzo? Dacht ik laatst gelezen te hebben (Ha, zien jullie dat? Ik heb laatst iets gelezen EN IK WEET HET NU NOG! O+ )

Juud, hoe heet jouw meisjesbaby eigenlijk? Of staat dat gewoon in de babylijstdinges? En nee, meet met Kyara was niet vandaag ;)

Jullie juichen nooit voor mijn boobies ;( Hier thuis aan fans geen gebrek hoor, maar ik vind het toch een tikje jammer -O-
Ja precies 40! Goed hoor! *O*

En twee kilo, LB, verhuizen blijft een top dieet ;)
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:30:37 #22
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136414422
Ohhhhh ik heb trouwens EINDELIJK een leuk slaapmuziekding gevonden *O*

Ennnn een superleuk (duur!) kledingmerk voor kinderen: Polarn o.pyret O+(http://www.polarnopyret.nl)
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:31:24 #23
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136414462
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef LadyBlack het volgende:
Oh! Oh!! Ennnnn: ik was zomaar afgevallen! *O*

2 kilo minder dan aan het begin van mn zwangerschap *)
_O_!
Ik ga ook verhuizen :P
pi_136414540
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef GotC het volgende:
Ohhhhh ik heb trouwens EINDELIJK een leuk slaapmuziekding gevonden *O*

[ afbeelding ]

Ennnn een superleuk (duur!) kledingmerk voor kinderen: Polarn o.pyret O+(http://www.polarnopyret.nl)
Leuk! En gratis verzenden, dus duur valt ook wel weer mee ;)
pi_136414543
LB, ben je al verhuisd?

Ik hou ervan mijn man zijn achternaam te gebruiken. Ik ben heel trots dat ik 'm mag dragen, ik heb nog nooit zo vaak mijn achternaam gezegd als sinds ons huwelijk O+
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:34:49 #26
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136414624
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef Limone het volgende:

[..]

Leuk! En gratis verzenden, dus duur valt ook wel weer mee ;)
True! En, mocht iemand willen, ik heb een kortingscode voor 20% korting op 1 kledingstuk.
pi_136414640
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:30 schreef GotC het volgende:
}:| Ik ben nu een mandje aan het vullen.

@achternaam: ben nu (oh jezus, ik moest echt even nadenken) 2.5 jaar getrouwd en ik vergeet steeds mijn nieuwe achternaam te gebruiken, dus ik gebruik het een beetje half door elkaar heen :') Man: "jij bent mijn achternaam niet waard als je er zo nonchalant mee omgaat :{w "
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:35:44 #28
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136414668
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:28 schreef L-E het volgende:
Oh dus toch! Haha, dat had ik in mijn hoofd en toen dacht ik dat ik dat gewoon maar zelf had bedacht vanwege alle E's hier. :')
Nee jonguh het is gewoon de tofste naam oO<

O en zaterdag gaan we over!!
pi_136414688
Ik heb zijn achternaam aangenomen omdat hij (de naam) zo leuk/tof is. :@
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:38:11 #30
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136414769
Ik zou nooit mijn 'getrouwde naam' gebruiken (allebei achter elkaar dus), want dat klinkt heel idioot, ze lijken nogal op elkaar :')

En ik zou t ook ergens wel tof vinden om gewoon alledrie hetzelfde te heten, maar ik kan niet echt afstand doen van mijn eigen naam :N
pi_136414926
ik zou mijn achternaam zo inruilen. Hoor ik daar tenminste geen hoe???? meer over.
pi_136415210
Hier ook zo FR. Al heb ik dus nu dubbel met streepje, omdat ik net als LB niet volledig afstand kon en wilde doen.

Even juichen voor de borsten van LE! Wat zijn ze leuk! *O*

Hee en Cwen, hoe dat zo? En inderdaad lastig met verzorgen van een kleine met de braces.
  donderdag 6 februari 2014 @ 20:58:56 #33
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_136415708
Cwen :*

T aan de rol *O*

Ik ben 31 en dit jaar alweer 8 jaar getrouwd :o. Ook ik heb ouderwets een dubbele naam.

S. heeft wel iets last van de prikjes. Alles is een wat groter drama ;) en ze is wat warm.
Ze was vroeg vandaag dus we dachten die komt wel voor een fles extra, maar niet dus gewoon 4 flesjes.
pi_136415909
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 20:33 schreef L-E het volgende:
LB, ben je al verhuisd?

Ik hou ervan mijn man zijn achternaam te gebruiken. Ik ben heel trots dat ik 'm mag dragen, ik heb nog nooit zo vaak mijn achternaam gezegd als sinds ons huwelijk O+
:Y ik ook! Stukken mooier ook dan mijn meisjesnaam...
Ik ken iemand die getrouwd is met iemand met dezelfde achternaam. Krijg je ook leuke situaties van...
Ik ben ook getrouwd met een oudere man O-) (Maar liefst 1 maand en 2 dagen ouder dan ik :+ ) Dit jaar worden we 36...

Balen Cwen, hopelijk helpen die braces goed, en ben je er zo weer vanaf. Vooral niet antwoorden hier he? Rust houden!

GotC, wat een tof muziekuiltje! O+ En had ik jullie al gefeliciteerd? :? Anyway, alsnog! ^)
(Ik snapte 't niet op fb... zijn jullie nou op 4 of op 5 feb getrouwd? Er stond iets als 'today, 5 feb, maar het was nog de 4e, ofzoiets)
En *G* voor het rollen!
pi_136416087
L-E geen flesweigeraar meer. *O*
En meeten met Kyara. Leuk

Fieder met haar reus die afgevallen is. Goed dat ze het in de gaten houden, maar met zijn ziek zijn en meer bewegen denk ik ook dat ie gewoon weer terug gaat naar zijn oude lijntje

Riley en ik hebben ook dezelfde achternaam en ik ben zo trots dat ze mijn achternaam heeft (goed ze kon moeilijk de naam van de donor krijgen, maar gewoon ik mijn achternaam heb doorgegeven O+ )

Shandaly wat stoer van Lars dat ie zo weinig last had van de prikjes.

Bubbeltje :*
pi_136416109
Ik ben getrouwd met een jongere man *) Ja, kom er maar in met je cougar ):O

Wat is er met Cwen? Soms mis ik echt hele berichten hier.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:07:35 #37
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136416154
Ik wil mn vriends naam ook wel. Maar ja! Ik ben oostindisch geëmancipeerd en wil wel gevraagd worden O+.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_136416185
Ohja, ik wilde nog reageren op de curve van Fieder. Ja, zo op de curve buigt het flink af maar hij gaat wel terug naar waar die lijn eerst was he? Ik zou me geen zorgen maken, hij gaat heus niet zomaar stuk ervan ;)
pi_136416187
Cwen sterkte met de braces. :*
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:08:24 #40
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_136416196
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:06 schreef L-E het volgende:
Ik ben getrouwd met een jongere man *) Ja, kom er maar in met je cougar ):O

Cougar :D!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:08:48 #41
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136416214
quote:
18s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik wil mn vriends naam ook wel. Maar ja! Ik ben oostindisch geëmancipeerd en wil wel gevraagd worden O+.
_O-

Dat heb ik ook Omen, dezelfde naam als mijn moeder :Y vind ik ook tof! Daarom ook een beetje raar denk ik om ineens een andere naam te gaan gebruiken.
pi_136416539
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:17 schreef As1981 het volgende:

[..]

Toen ik gister naar bed ging bedacht ik me dat ik hier nog op wilde reageren.
Ik herken het namelijk. Die reacties toen, trots op wat ik gedaan had, trots op het resultaat. Maar ik vind twee kindjes echt oke. Ik vind de vrijheid nu zo lekker. En de afspraak voor intake sterrelisatie staat zelfs gepland.

Ik weet echter dat ik ook dat gevoel krijg van andere grootse prestaties. Toen ik 100 km liep voor het goede doel of als men nu vraag hoeveel ik ben afgevallen en oprecht bewondering hebben voor mijn prestatie of wanneer men serieus een compliment maakt over mijn kinderen. Dus er komt geen derde meer. Dat gevoel haal ik op een andere manier terug.
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 13:49 schreef Piekie81 het volgende:
Oh ja, ik was helemaal vergeten om op Shandaly te reageren!
*O* dat je eindelijk lingerie hebt gevonden! Ik moet nog op zoek, van wat ik 1, 5 jaar geleden droeg, vind ik er twee npg acceptabel :X
En :* voor de gevoelens over zwanger zijn en zo. Het klinkt misschien heel stom, zo bedoel ik het zeker niet, maar zou je hetzelfde gevoel niet ook krijgen na een derde? Zwanger zijn en kinderen krijgen bepaald voor een aantal jaar je leven en daarna stopt dat. Voorlopig ben ik nog niet zo ver dat ik kan zeggen dat dat moment hier al is gekomen. Het is een proces waarin je moet groeien denk ik. :*
Ik bedacht me vanmiddag dat ik nog niet op deze twee wijze dames had gereageerd... en we zijn inmiddels zelfs al wéér een topic verder ;)

Piekie, ik denk dat je helemaal gelijk hebt. Soort van verslaving ;) En ik wil er niet zoeen worden uit die tv-serie "16 kids and counting..." (of hoe het ook heet) We hebben al heel lang bedacht dat twee kinderen helemaal prachtig is, en dan hebben we ook nog eens een (geweldig) jongetje en een (super) meisje, die ook nog eens allebei helemaal gezond en zonder problemen deze wereld op gekomen zijn. Er is geen plek meer voor een derde, niet in dit huis, niet in de auto, niet financieel. Mocht er ooit een 'ongelukje' gebeuren, dan zien we wel of en hoe we er een mouw aan passen, maar we willen echt niet meer bewust een derde kindje.

En As, je hebt ook helemaal gelijk. Ik moet me ook meer beseffen dat ik dat gevoel ook uit andere dingen kan halen. (Al zegt de perfectionistische kant van mij al snel dat het allemaal niet goed genoeg is, maar toch... o|O )
Jouw afvalprestatie ga ik niet evenaren, maar toch... al -3 kilo sinds 1 januari! *O* *O* *O*
pi_136416648
Ik wilde nog reageren op de trots die As benoemde. Zijn er meer moeders hier die dat zo ervaren, als een grootse prestatie waar je trots op bent? :)

Ik herken dat eigenlijk helemaal niet, vandaar.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:18:52 #44
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136416790
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef L-E het volgende:
Ik wilde nog reageren op de trots die As benoemde. Zijn er meer moeders hier die dat zo ervaren, als een grootse prestatie waar je trots op bent? :)

Ik herken dat eigenlijk helemaal niet, vandaar.
Dat niet, maar ik vond het wel gewéldig om zwanger te zijn! Voelde me heel mooi en bijzonder, en kreeg dat ook terug in de reacties van mensen :Y
pi_136417002
Lastig Le. Ik ben trots op Riley, dat sowieso. Dat ze gewoon mijn dochter is. Dat het me gegund is om dit kindje te krijgen. Ze is echt het mooiste wat mij overkomen is en ze betekent met voor me dan wat dan ook.
Maar of ik haar echt als een prestatie ziet die ik verricht hebt. Volgens mij niet echt
pi_136417060
Ja, ik wel... Trots als een pauw op die bolle buik, nog trotser achter de wandelwagen of met draagdoek met zo'n klein wezentje erin...
Maar ook nu nog super trots op Lars als ik met hem op stap ben en hij is lekker aan het kletsen en je ziet andere mensen naar hem kijken met een glimlach... O+ Dat is wel mooi even MIJN zoon waar jullie nu even blij van worden!

Ik merk wel dat de tijd ook veel met je doet. Toen ik pas bevallen was van Femke, en nog in die eerste moeilijke weken zat, dacht ik als ik een zwangere vrouw tegen kwam "Ow gut, arm ding, je moet nog... :'( ", en als ik er nu één tegenkom is het weer "Oh.. zwanger.. heerlijk he? Straks zo'n klein mupke bij je... O+"
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:27:43 #47
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_136417373
Shandaly, irritant he? FB zat/zit enorm te klooien.. het is iig 4 februari :)
pi_136417424
Maar de trots op je kind, dat bedoel ik niet Shandaly. Volgens mij hebben we dat allemaal ;)

Ik bedoel meer het ervaren van een zwangerschap/bevalling etc als een prestatie, als een verdienste, de trots die daar dan bij komt kijken.. die ken ik niet.
pi_136417898
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef L-E het volgende:
Maar de trots op je kind, dat bedoel ik niet Shandaly. Volgens mij hebben we dat allemaal ;)

Ik bedoel meer het ervaren van een zwangerschap/bevalling etc als een prestatie, als een verdienste, de trots die daar dan bij komt kijken.. die ken ik niet.
ik ben niet zozeer trots op dat ik ben bevallen maar wel de manier waarop. Ik ben vol trots en positief zwanger geweest en de bevalling gedaan. Ik vond het niet erg om over tijd te lopen en de bevalling maakte oerkrachten los. Waardoor ik het heb kunnen doen zoals ik wilde. Zonder pijnbestrijding, zonder gemiep ondanks weeenstorm. Niet dat ik pijnstilling of "zeuren" over de zwangerschap bij andere vervelend vind of niet vind kunnen. Maar het is gewoon zo niet mij.

en wel trots als men blij werd van de geboorte. Zo heb ik onze ouders opa en oma gemaakt bv.Hoe gaaf is dat. En de liefde die zij voor onze kinderen voelen, en en en

Ik kan het niet zo goed uitleggen geloof ik.
  donderdag 6 februari 2014 @ 21:38:16 #50
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136417977
quote:
0s.gif Op donderdag 6 februari 2014 21:28 schreef L-E het volgende:

Nou, ik vind dat iedereen trots mag zijn op het feit dat ze een kind heeft gedragen en op de wereld heeft gezet :Y Het ís wel een hele prestatie namelijk!

Maarrrrr ik ervaar het ook niet helemaal zo hoor, niet zo bewust in elk geval. Rationeel gezien vind ik het een prestatie, maar eigenlijk vond ik het vooral een cadeautje O+ de zwangerschap dan vooral oO<
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')