SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Order! Ordeeeeeeeeer!
Oke, is klaarquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:57 schreef d4v1d het volgende:
Gooi die kopjes met t andere font er ff in
Bold.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:18 schreef jffry101 het volgende:
Dat font dat je hebt gebruikt is blijkbaar niet zo goed gehint (typografieterm). Welke heb je gebruikt, Extra Bold?
Hoe zit dat nou? Ik heb een contract van precies 48u...quote:Toeslagen voor Ma t/m Za ontvang je alleen wanneer je een contract hebt van méér dan 48 uur per periode of in een week méér dan 12 uur hebt gewerkt.
Als je in een week meer dan 12 uur werkt (dus minimaal 12 uur en 15 minuten) krijg je toeslagen op maandag t/m zaterdag. Werk je dus 12 uur of minder dan krijg je deze niet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:40 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Wacht ff hoor.
Uit de OP:
[..]
Hoe zit dat nou? Ik heb een contract van precies 48u...
Ik was in de veronderstelling dat het 12 uur of meer per week was. Daarom is juist mijn contract aangepast van 8u per week naar 12u per week. Ben ik godverdomme dus alsnog genaaid. Zo snel mogelijk maar even regelen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je in een week meer dan 12 uur werkt (dus minimaal 12 uur en 15 minuten) krijg je toeslagen op maandag t/m zaterdag. Werk je dus 12 uur of minder dan krijg je deze niet.
Zondagtoeslag krijg je altijd.
Succesquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Zo snel mogelijk maar even regelen dan.
Wat wil je regelen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het 12 uur of meer per week was. Daarom is juist mijn contract aangepast van 8u per week naar 12u per week. Ben ik godverdomme dus alsnog genaaid. Zo snel mogelijk maar even regelen dan.
Gaat je never nooit niet lukken. Een contract verhoging naar 49 uur per periode. Zie je het al gebeuren?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:45 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik was in de veronderstelling dat het 12 uur of meer per week was. Daarom is juist mijn contract aangepast van 8u per week naar 12u per week. Ben ik godverdomme dus alsnog genaaid. Zo snel mogelijk maar even regelen dan.
Ik sta de komende weken 3-4 dagen per week ingepland om vóór 6 uur te beginnen en ik ben verantwoordelijk voor opening. Dus als ze nee zeggen, krijgen ze van mij een dikke vinger terug en mogen ze iemand anders zoeken.quote:
Voor de opening krijg je al 90 cent ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik sta de komende weken 3-4 dagen per week ingepland om vóór 6 uur te beginnen en ik ben verantwoordelijk voor opening. Dus als ze nee zeggen, krijgen ze van mij een dikke vinger terug en mogen ze iemand anders zoeken.
Denk niet dat ze daar wakker van liggenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:48 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik sta de komende weken 3-4 dagen per week ingepland om vóór 6 uur te beginnen en ik ben verantwoordelijk voor opening. Dus als ze nee zeggen, krijgen ze van mij een dikke vinger terug en mogen ze iemand anders zoeken.
Van 48 naar 49? Moet toch geen probleem zijn. Ik heb een aantal weken terug juist een contractverhoging van van 32 naar 48 gekregen om die nachttoeslagen te krijgen. M'n ASM was het daar ook mee eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:47 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gaat je never nooit niet lukken. Een contract verhoging naar 49 uur per periode. Zie je het al gebeuren?
Dat is juist wel een probleem, want dan moet AH je toeslag gaan betalen dus wordt jij duurder.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Van 48 naar 49? Moet toch geen probleem zijn. Ik heb een aantal weken terug juist een contractverhooging van van 32 naar 48 gekregen om die nachttoeslagen te krijgen. M'n ASM was het daar ook mee eens.
Omdat hij stiekem wist dat toeslagen pas vanaf 48.25 uur geldenquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Van 48 naar 49? Moet toch geen probleem zijn. Ik heb een aantal weken terug juist een contractverhoging van van 32 naar 48 gekregen om die nachttoeslagen te krijgen. M'n ASM was het daar ook mee eens.
Ik kan me niet voorstellen dat m'n ASM op zo'n wijze genaaid heeft dat hij zelf wél wist dat ik op 49u contract moest komen om aan die toeslaguren te komen. Als dat wel zo is, is hij nog niet klaar met mij.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat is juist wel een probleem, want dan moet AH je toeslag gaan betalen dus wordt jij duurder.
Maar hoeveel uur per week werk je daadwerkelijk? Exact 12?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat m'n ASM op zo'n wijze genaaid heeft dat hij zelf wél wist dat ik op 49u contract moest komen om aan die toeslaguren te komen. Als dat wel zo is, is hij nog niet klaar met mij.
Hij wordt ervoor betaald om dat te weten. Ik kan je op een briefje geven dat hij het bewust gedaan heeft. Wat wil je gaan doen dan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat m'n ASM op zo'n wijze genaaid heeft dat hij zelf wél wist dat ik op 49u contract moest komen om aan die toeslaguren te komen. Als dat wel zo is, is hij nog niet klaar met mij.
Ja. Omdat ik (en mijn ASM hopelijk ook; anders is het met recht een dikke lul) in de veronderstelling was dat het 12 uur of meer was.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:51 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Maar hoeveel uur per week werk je daadwerkelijk? Exact 12?
Als je exact 12 uur werkt heb je geen recht op toeslagen. Geen idee of je ASM dit wel of niet wist maar ik ben het wel met post #21 van Janneke eens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:53 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Ja. Omdat ik (en mijn ASM hopelijk ook; anders is het met recht een dikke lul) in de veronderstelling was dat het 12 uur of meer was.
Ik weet dat het weinig rechtskracht heeft, maar ik heb mondeling expliciet met hem afgesproken om mijn contract op zo'n wijze aan te passen (d.w.z. op te hogen) om aan die toeslaguren te komen. Daar heeft hij mee ingestemd. Dat hij vervolgens verzuimt om dit op correcte wijze te doen (dus 49 ipv 48) is mijns inziens zijn fout.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je exact 12 uur werkt heb je geen recht op toeslagen. Geen idee of je ASM dit wel of niet wist maar ik ben het wel met post #21 van Janneke eens.
49quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Omdat hij stiekem wist dat toeslagen pas vanaf 48.25 uur gelden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |