Kijk uit met wat je zegt, mensen voor kafir uitschelden ook al is het een grap brengt de zonde terug naar jou.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:59 schreef Triggershot het volgende:
wa alaykum salam,
stelletje kafirs die niet reageren op een salaam.
Het is heel simpel, wanneer een moslim groet, geeft de ander moslim op z'n minst de groet terug, als we de woorden van Allah volgen iig.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:42 schreef Crip het volgende:
[..]
Kijk uit met wat je zegt, mensen voor kafir uitschelden ook al is het een grap brengt de zonde terug naar jou.
Dat is de bedoeling inderdaad maargoed, mensen beschuldigen van ongeloof maakt het niet beter. (:quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is heel simpel, wanneer een moslim groet, geeft de ander moslim op z'n minst de groet terug, als we de woorden van Allah volgen iig.
thoughlove, doen ze het de volgende x wel!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:57 schreef Crip het volgende:
[..]
Dat is de bedoeling inderdaad maargoed, mensen beschuldigen van ongeloof maakt het niet beter. (:
Maakt niet uit waar, wel dat het goed terecht komt. Jij of je ouders kennen vast wel mensen die moeilijk rond komen.quote:
Hhhhquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
thoughlove, doen ze het de volgende x wel!
Nope kennen we niet. Ik deel wel gewoon uit aan familie. Turkije is denk te duur.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:11 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Maakt niet uit waar, wel dat het goed terecht komt. Jij of je ouders kennen vast wel mensen die moeilijk rond komen.
En als je het over het hoofd zietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:44 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Het is heel simpel, wanneer een moslim groet, geeft de ander moslim op z'n minst de groet terug, als we de woorden van Allah volgen iig.
Sochi!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef WammesWaggel het volgende:
Doen er nog Turken mee in Sotsji?
Doe het geld dan in kumbara van moskee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:28 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nope kennen we niet. Ik deel wel gewoon uit aan familie. Turkije is denk te duur.
Oh top, er doen tenminste zes ateleten mee dus dat is zeker 5+ gouden plakkenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef xaban06 het volgende:
[..]
http://haberciniz.biz/sporcularimiz-sociye-gitti-2589789h.htm
/edit
Verkeerde persoon gequote
Nee.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:07 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Doe het geld dan in kumbara van moskee.
Haha,quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:06 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa aleykum selam, inb4 takfiri en co hier manifesteren.
Nogmaals, wie ben jijquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:02 schreef Arcadia het volgende:
[..]
En als je het over het hoofd ziet?
Erger dan een wandaad is deze pogen goed te spreken.
Wa iyaaki.quote:
Echt he, iedere allochtoon in Amsterdam lijkt die opleiding te willen volgenquote:student juridische dienstverlening
Goed profiel tot nu toe van je. Heeft ladder nodig voor toilet en de dapperheid van een kip in een plukfabriek. Nog even en je wordt een memepersonage. Mix tussen paranoïd parrot en bad luck brian.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:51 schreef Crip het volgende:
Mijn hart klopt als de malle.. waarom praten wij Marokkanen zo hard en intimiderend. Ik dacht dat er hier een dief ofzo binnen was gekomen. Opeens hoor ik 2 harde stemmen.. bleek het de Marokkaanse buurman te zijn die een discussie had met me moeder omdat hij geen geld wou aannemen voor wat hij heeft gebracht.![]()
![]()
![]()
Even bijkomen...
quote:Op donderdag 6 februari 2014 21:16 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Kende ik nog niet, klinkt wel okay, niet mijn soort muziek.
Deze track, wel 1000 keer gehoord destijds. Ik en een vriend hadden destijds via adobe audition 'bible' eruit geknipt en 'koran' ingesproken, zo hard lachen altijd wanneer dat stuk voorbij kwam.Deze luisterde ik ook vaak vroeger.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weetje hoe eng dat was. Ik kon niet meer bewegen van de shock.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:31 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Goed profiel tot nu toe van je. Heeft ladder nodig voor toilet en de dapperheid van een kip in een plukfabriek. Nog even en je wordt een memepersonage. Mix tussen paranoïd parrot en bad luck brian.
Zelfs geen broer gebeld toen je vreesde voor de familieleden?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje hoe eng dat was. Ik kon niet meer bewegen van de shock.![]()
![]()
![]()
Ik ben echt wel een bad-ass.
Ja bad-ass letterlijk, pijn van het zitten op toilet. Je maakt me het te makkelijk zoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Weetje hoe eng dat was. Ik kon niet meer bewegen van de shock.![]()
![]()
![]()
Ik ben echt wel een bad-ass.
Ik schrok alleen de eerste paar seconden(halve minuut ofzoquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:44 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Zelfs geen broer gebeld toen je vreesde voor de familieleden?
Jij bent echt hinderlijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik schrok alleen de eerste paar seconden(halve minuut ofzo) kon gewoon niet bewegen.. ik trok een sjaal om mijn hoofd en wou naar beneden rennen en toen hoorde ik de buurman.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:46 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ja bad-ass letterlijk, pijn van het zitten op toilet. Je maakt me het te makkelijk zo
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik schrok alleen de eerste paar seconden(halve minuut ofzo) kon gewoon niet bewegen.. ik trok een sjaal om mijn hoofd en wou naar beneden rennen en toen hoorde ik de buurman.
Nee. Ik zet nog door, hoewel ik vandaag spring van mn flat neigingen heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:50 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Heb je je vitamine D al laten checken?
Whatsup. En nu heel vaag "stress van werk/school/familie".quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik zet nog door, hoewel ik vandaag spring van mn flat neigingen heb.
Nee, niet springen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Nee. Ik zet nog door, hoewel ik vandaag spring van mn flat neigingen heb.
Weet het niet eerlijk gezegd. Misschien strx maar slapen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:56 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Whatsup. En nu heel vaag "stress van werk/school/familie".
Zal wel door het weer komen. Ik word er ook helemaal depressief van.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet het niet eerlijk gezegd. Misschien strx maar slapen.
Okay, had het ook vandaag en gisteren, heb het ook nog van anderen gehoord. Weet ook bij mezelf niet waar het aan ligtquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:00 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Weet het niet eerlijk gezegd. Misschien strx maar slapen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zal wel door het weer komen. Ik word er ook helemaal depressief van.
Van alles eigenlijk, maar vnl. rap.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Had niet anders verwacht om eerlijk te zijn.
Wat luister je vandaag de dag eigenlijk?
Weet ik, had ik toch beloofdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 18:09 schreef Stimorol- het volgende:
[..]Hatirlatma.
Arcadia tentamen gehaald btw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |