Het CBS?quote:Op vrijdag 21 maart 2014 19:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Het CBS moet daarom ook gewoon een fatsoenlijke toets in elkaar zetten die je alleen kunt halen als je ervoor leert.
quote:Respect a mattieeeee wrm moet sommige mense. Haten jullie zijn kkk zieligggggggg kiluminatieeeee a kk hoerekinderen jullie said wollah je bent keihard
Niet vandaag hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
Dat is vast eend112quote:Op zondag 23 maart 2014 00:05 schreef GhpH het volgende:
1 reactie op de fb pagina van AltijdGeslaagd:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog doorquote:Op zondag 23 maart 2014 18:36 schreef GhpH het volgende:
Altijdgeslaagd is trouwens al bekend als oplichterij
Dafuq?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 23:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
powned is al meerdere keren langs de 2e kamer gegaan en hij gaat nog door
KK harde rap manquote:Op zondag 6 april 2014 13:05 schreef Gulmez het volgende:
hij is mijn held man
echt harde rap ook ik draai em elke dag in me bmw
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.quote:Op zondag 6 april 2014 15:49 schreef IkBenDeBaas het volgende:
CBR is overigens ook wel boeven organisatie. Al verdienen ze meer aan die bestuursrechtelijke sancties dan aan die rijbewijzen. Ik noem een EMG, LEMA, EMA, psychiatrisch onderzoeken en natuurlijk het alcoholslot. Het stoort mij vooral dat als iemand strafrechtelijk vrijgesproken wordt, deze nog steeds aan deze bestuursrechtelijke bullshit vast zit, en daar kom je niet onderuit.
quote:Op maandag 7 april 2014 00:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja 't gaat ook allemaal over bestuurders dus zo vreemd is dat nou ook weer niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |