Dat ding heeft hij al tijden hoor.quote:Op woensdag 5 maart 2014 12:47 schreef eend112 het volgende:
Vandaag heeft hij een auto gekocht van deze praktijken:
https://www.facebook.com/(...)25339&type=2&theater
Stond nieuwquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat ding heeft hij al tijden hoor.
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.quote:
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaatquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik loop elke dag langs zijn lesgeefplek bij sloterdijk. Dat lelijke ding staat er al een jaar.
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:16 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Gooi er dan ook een baksteen in of stop wortelen in zijn uitlaat
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmakenquote:Op woensdag 5 maart 2014 13:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Kom het lekker zelf doen. 3 minuten lopen van het station.
Ik zou het er bijna voor over hebben om vanaf kantoor iemand een wortel in zijn uitlaat te zien stoppen.quote:Op woensdag 5 maart 2014 13:22 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Als jij mijn reiskosten betaald, uiteraard vooraf overmaken
Voor?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 16:33 schreef Samuray13 het volgende:
Is hij nu wel of niet opgepakt? Of zaten de eikels van Powned als oude wijven te kakelen dat hij zou frauderen?
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?quote:
Moet daar wel bewijs voor zijn. Stond vandaag wel in de krant dat het CBR weer veel strenger is geworden, en terecht.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij heeft blijkbaar voorkennis over de vragen?
Die back-out koning rijdt dus inmiddels op de weg?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |