SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pakket jongenskleding maat 62. 12,- incl verzenden
Pakket jongenskleding maat 68. 15,- incl verzenden.![]()
bij dezequote:Op dinsdag 18 februari 2014 10:38 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
HEMA romper zijn heel erg welkom! Heb je foto's?
Het is wel een paar keer gedragen hoor, maar fijn dat je er zo blij mee bent!quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:13 schreef kleinzusje het volgende:
Ohhh Fannetje het KC jurkje is nieuw![]()
![]()
Thx xxxx
Komt dat even goed uitquote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Spring wat een gave kleren heb jij! Ik durf het alleen nog niet aan om in te slaan aangezien ze net richting maatje 86 gaat. Ik vind het moeilijk inschatten in welke maat ze in welk seizoen zit in de toekomst.
L-E voor mijn nog ongeboren jommetje zie ik een hoop leuks! Maar voor de zekerheid wil ik de SEO over twee weekjes afwachten of het echt een jommetje wordt. Als je dan nog wat hebt pmen we wel
quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:24 schreef L-E het volgende:
Mabawa, pakketje 68 is voor jou! Kan mobiel niet reageren op pm, daarom even zo
Thanks voor het maken van de foto's! Ik twijfel een beetje. Waar zijn die witte rompertjes van? De meeste merken rompers bevatten te weinig stretch en dan past mijn dame met haar lange bovenlijf de rompers niet lekker. Ze draagt nu bijv. van Zeeman maat 86/92 en dan gaat nog net, een maat groter slobbert weer zo en zit ook niet fijn (denk ik). Als ik het goed zie is het 1 HEMA rompertje toch?quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:35 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
bij deze
niet zoveel hema als ik dacht.
Beetje slechte foto want slecht licht.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Heb je al een geslachtsbepaling gehad, of zegt je gevoel een jongetje?quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:11 schreef Twinkle20 het volgende:
Spring wat een gave kleren heb jij! Ik durf het alleen nog niet aan om in te slaan aangezien ze net richting maatje 86 gaat. Ik vind het moeilijk inschatten in welke maat ze in welk seizoen zit in de toekomst.
L-E voor mijn nog ongeboren jommetje zie ik een hoop leuks! Maar voor de zekerheid wil ik de SEO over twee weekjes afwachten of het echt een jommetje wordt. Als je dan nog wat hebt pmen we wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb een hema 98/104 winterslaapzak. Helemaal wit, maar die werd al eerder door Daan gedragen omdat bovenlichaal smal is. Met afritsbare mouwen. (Oeps, account van hubby, misschien beter bekend als Happyme28)quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:15 schreef Spirit82 het volgende:
Heeft iemand misschien nog een dikke winterslaapzak liggen maat 90? MeisjeLiefst met mouwen. Ik wil er eens eentje proberen, maar nieuw van de hema is 20 euro en ze zit nu net tussen de maten van de hema in...
Volgens mij zocht poesopstokje nog een..quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:33 schreef marky het volgende:
[..]
Ik heb een hema 98/104 winterslaapzak. Helemaal wit, maar die werd al eerder door Daan gedragen omdat bovenlichaal smal is. Met afritsbare mouwen. (Oeps, account van hubby, misschien beter bekend als Happyme28)
http://link.marktplaats.nl/771206367
Thnxquote:Op donderdag 20 februari 2014 16:07 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Volgens mij zocht poesopstokje nog een..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |