https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef Maxbet het volgende:
http://www.reddit.com/r/B(...)ost_receives_i_will/
Wat is deze
Mooiquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef Maxbet het volgende:
Wat is deze
izt jui mobiep?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:22 schreef MichaelScott het volgende:
Zit nu mobi op dat kan gen pi's en smileys postn
Ja is mijn moordkuilquote:
Watquote:
Marketing afdeling van Google?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef Maxbet het volgende:
Wat is deze
Heldquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef Maxbet het volgende:
Wat is deze
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:22 schreef MichaelScott het volgende:
Zit nu mobi op dat kan gen pi's en smileys postn
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
quote:
Ik ga lerenquote:
Merciquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:57 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mensen die niet alles al weten
[..]
Mensen die niet alles al weten
quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:05 schreef Maxbet het volgende:
Wat is deze
[..]
Mensen die denken alles al weten
Je zit vast mobiepquote:Op donderdag 6 februari 2014 16:06 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wat een vreemde zinnen maak ik.
scheefquote:
Toen ik 5 was speelde ik onschuldig Total Annihilation, nog nooit van de woorden fuck en noob gehoord.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Let wel; de 2 bovenste zijn kindjes van hooguit 5-6 jaar
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toen ik 5 was speelde ik onschuldig Total Annihilation, nog nooit van de woorden fuck en noob gehoord.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Toto69 het volgende:
Jij bent dan ook een onschuldigerd hè Riejan.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit iemand verkracht of vermoord en ik heb nog geen harddrugs gebruikt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 06-02-2014 16:41:01 ]
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:37 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Toen ik 5 was speelde ik onschuldig Total Annihilation, nog nooit van de woorden fuck en noob gehoord.
Wat een slimme kinderen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:36 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
Let wel; de 2 bovenste zijn kindjes van hooguit 5-6 jaar
kom spelenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:11 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Nog een paar dagen en dan gaat wdc naar de moon
Nee dan heb ik geen zin meer om te leren en die zin heb ik nu al nietquote:
Toeeeequote:Op donderdag 6 februari 2014 17:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee dan heb ik geen zin meer om te leren en die zin heb ik nu al niet
Ik hoop hetquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef NasiHoofd het volgende:
WDC naar de moon ivm met scharmbeck?
wie??quote:
Die ken ik niet hoorquote:
Hoiquote:
Je hoofdquote:
Zit te twijfelen of ik er 200 moet kopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Hoeveel WDC heeft iedereen nu?
100WDC, maar ik ben van plan om nog wat bij te kopen komende week. Eerst nog even daytraden met vage altcoins.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
129quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom heb je weer een Doge ui? Zijn ze weer wat van plan?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:16 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit mobiep, kan niet meespelen
Wel goed wachtwoord
0.0quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Ik twijfel ook om bij te kopenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:28 schreef NasiHoofd het volgende:
[..]
Zit te twijfelen of ik er 200 moet kopen
Aan het traden of aan het holden?quote:
Ik denk dat ik ook voor 100 ( of voor 200 ) stuks gaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef smiths het volgende:
[..]
100WDC, maar ik ben van plan om nog wat bij te kopen komende week. Eerst nog even daytraden met vage altcoins.
Dat is niet veelquote:
Je kan toch gewoon mee doenquote:
Oké.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:33 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Je kan toch gewoon mee doen
Fantastischquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Fantastisch![]()
Maar ik bedoelde dat je ook gewoon kan instappen voordat het 14 feb is
Heb je alles in FIAT gegooid?quote:
jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:34 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb je alles in FIAT gegooid?
okquote:
5000quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:27 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Waarom zo huilen? Is toch goed, 14 feb moonquote:
Ja hequote:
Het is te hopen, maar ik wou dat ik ze allemaal op deze prijs had gekocht.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom zo huilen? Is toch goed, 14 feb moon
Ja, ik snap je. Ik heb er echt maar een paar en die had ik heel stom tijdens een megapump gekocht toen ik net begon met tradenquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:38 schreef dimmak het volgende:
[..]
Het is te hopen, maar ik wou dat ik ze allemaal op deze prijs had gekocht.
Antjequote:
Die vind ik niet grappig, die van jou is leuk omdat je gewoon bijna in slaap vielquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:40 schreef Toto69 het volgende:
Ik heb wel ergere teksten gelezen op FB hoor trolletje
zoals dezen van één persoon:
Ik zit hier niet meer gofdomer zat ik maar in de kist:@:@:@\
Ik ben morgen jarig. Ik voel me oud hihihih hahaha
Die vent is 26.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:40 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Die vind ik niet grappig, die van jou is leuk omdat je gewoon bijna in slaap viel
Maar dat is gewoon triest en sneu enzo, die van jou is leuk. Laatste beetje energie in die postquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar dat is gewoon triest en sneu enzo, die van jou is leuk. Laatste beetje energie in die post
Ik welquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Gaat iedereen kijken als ik volgende maand op tv ben?
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik welmet slingers en ballonnen en feesttoeters
Riejan ik hou van jou ik wil jou nooit meer kwijt ik ben stapelgek van jou als ik jouw hoofdje zie klinkt een symfonie ik word gek zonder jou please trouw met mijquote:
Nee, heb geen zin.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Riejan ik hou van jou ik wil jou nooit meer kwijt ik ben stapelgek van jou als ik jouw hoofdje zie klinkt een symfonie ik word gek zonder jou please trouw met mij
Waarvoor kom je op tv?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:42 schreef Toto69 het volgende:
Gaat iedereen kijken als ik volgende maand op tv ben?
Hij heeeft nieeeet in de gaaaaten, wattie allemaal met je doet. Dat kan hij ook niet weeeten, je hebt hem maar 1 keer ontmoet. en toen heeftie jou misschien, NIET EENS GEZIEN.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Riejan ik hou van jou ik wil jou nooit meer kwijt ik ben stapelgek van jou als ik jouw hoofdje zie klinkt een symfonie ik word gek zonder jou please trouw met mij
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeeft nieeeet in de gaaaaten, wattie allemaal met je doet. Dat kan hij ook niet weeeten, je hebt hem maar 1 keer ontmoet. en toen heeftie jou misschien, NIET EENS GEZIEN.
Huh heb ik hem ontmoet? Volgens mij heb ik hem niet gezien danquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hij heeeft nieeeet in de gaaaaten, wattie allemaal met je doet. Dat kan hij ook niet weeeten, je hebt hem maar 1 keer ontmoet. en toen heeftie jou mischien, NIET EENS GEZIEN.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:47 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Huh heb ik hem ontmoet? Volgens mij heb ik hem niet gezien dan
RTL 4 Pro Deo, speel de hoofdrol in een reconstructie. Weet alleen nog niet welke aflevering het is/wanneer, maar iig maart/april 2014quote:
Wel laten weten dan he op tijd. Wel leukquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RTL 4 Pro Deo, speel de hoofdrol in een reconstructie. Weet alleen nog niet welke aflevering het is/wanneer, maar iig maart/april 2014
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Komt goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Wel laten weten dan he op tijd. Wel leuk
Wat fijn. Dat wil ik zien!quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
RTL 4 Pro Deo, speel de hoofdrol in een reconstructie. Weet alleen nog niet welke aflevering het is/wanneer, maar iig maart/april 2014
Genoegquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Waarom heb je weer een Doge ui? Zijn ze weer wat van plan?
Heus heb je gewoon een hoofdrolquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:48 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een filmpje in zwart/wit waarin men laat zien wat er gebeurd is. In dit geval dus hoe ik in de woonkamer sta, praat, wegloop, op de scooter stap, wegrijd, rijd, en doodgereden word door een tram. En ja das de hoofdrol.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:52 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Heus heb je gewoon een hoofdrol
Wat is een reconstructie?
Onze eigenste tv sterquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Een filmpje in zwart/wit waarin men laat zien wat er gebeurd is. In dit geval dus hoe ik in de woonkamer sta, praat, wegloop, op de scooter stap, wegrijd, rijd, en doodgereden word door een tram. En ja das de hoofdrol.
Krijg je er ook voor betaald?quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:53 schreef Toto69 het volgende:
Heus heb je gewoon een hoofdrol
Wat is een reconstructie?
Een filmpje in zwart/wit waarin men laat zien wat er gebeurd is. In dit geval dus hoe ik in de woonkamer sta, praat, wegloop, op de scooter stap, wegrijd, rijd, en doodgereden word door een tram. En ja das de hoofdrol.
6 tientjes gehad jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Krijg je er ook voor betaald?
Wie de fuck is datquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Wie de fuck is dat![]()
![]()
Ik doe de deur dicht. Kebeng.
Oh ja kut... das dan weer een nadeelquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:58 schreef dimmak het volgende:
Ik denk dat die uitzending op RTL gemist een hit gaat worden hier op fok.
Is een goed begin, over 3 jaar ben jij de bekendste acteur van NL en verdien je miljoenen.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Is een goed begin, over 3 jaar ben jij de bekendste acteur van NL en verdien je miljoenen.
En dan koop je weer TIPS en doneer je mij een deel. Dat hoop ik iig.
Arme katquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
wát
[ afbeelding ] plaatje voor jou
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
wát
hihiquote:
wtfquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:00 schreef Toto69 het volgende:
[..]![]()
![]()
wát
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
Klinkt als nep/een trollSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spatieboos
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:02 schreef Toto69 het volgende:
XD :p qqSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag hopen dat het niet echt is'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Beetje onduidelijk nog qua details, ik wacht even afquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:04 schreef Spatieloos het volgende:
https://bitcointalk.org/index.php?topic=450381.0
Deze klinkt wel goed.
Dat wel ja. Maar het idee (idee dat ik zelf ook bedacht had) Om PoS+PoW te doen en dan heel snel minen zodat het zeldzamer is is gewoon goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Beetje onduidelijk nog qua details, ik wacht even af
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:27 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Yay, ik heb het eerste buyorder gemaakt, misschien maakt dat wel invloed op de waarde
[ afbeelding ]
probeer op 1 satoshi te kopen danquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:29 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
De schapen volgen!
[ afbeelding ]
Neh, ik haal hem juist omhoog voor de lol nu.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
probeer op 1 satoshi te kopen dan
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:31 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Neh, ik haal hem juist omhoog voor de lol nu.
[ afbeelding ]
Bovenste is van mij.
Hoeveel?quote:
Iets meer denk ik.quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:42 schreef smiths het volgende:
Die UTC word volgens mij veel te duur verkocht, er zijn ongeveer 2,7miljoen nu in omloop.
Zal wel zoiets waard zijn/worden zoals deze coins?
[ afbeelding ]
Nog geen sell ordersquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:49 schreef DaMart het volgende:
Nog een nieuwe coin op Coinmarket.
https://www.coinmarket.io/market/KARMBTC
Als je minstens 2 anderen regeltquote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://curvefever.com/play2.php
Room: FOK!quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:50 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
http://curvefever.com/play2.php
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Jongens!
[..]
Room: FOK!
password: ikwiltrolletje
quote:
Er zit nog iemand inquote:
Ik ga geen account aanmaken hoorquote:
je kan als guestquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:01 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik ga geen account aanmaken hoor.
Bitcoinwisdom ligt nog steeds platquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:02 schreef roislecxe het volgende:
kan gvd WEER niet inloggen op craptsy
ja ook datquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Bitcoinwisdom ligt nog steeds plat
quote:Op donderdag 6 februari 2014 18:52 schreef MichaelScott het volgende:
Jongens!
[..]
Room: FOK!
password: ikwiltrolletje
Sherlock gebruikenquote:
Toevallig deed ik dat nu nietquote:
quote:
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef roislecxe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de enige die er niet op kan?
Cryptsy is een beetje lui en scheef, past wel bij jequote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef roislecxe het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ben ik de enige die er niet op kan?
Nooit geweten dat Robin aan wiet deed.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 13:17 schreef robin007bond het volgende:
We are proud of our health care! We want to have the same system as Cuba, but the politicians are not listening to us.![]()
It works like this. We want free health care, but we don't get it. Insane! I think that the government must spread marihuana across people all over the country. I have a fever now and I would like some weed to feel more at ease.
Dat is best veelquote:
Guten Tag!quote:
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Cryptsy is een beetje lui en scheef, past wel bij je
Ola, drink een vodka namens mijquote:
Watquote:
Hallo vanuit Volendamquote:
Je zit nu toch in Nederlandquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:10 schreef Toto69 het volgende:
Rambam!
[ afbeelding ]
backstreetboys komen in Lissabon gvd![]()
ja daarom ook gvdquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:11 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je zit nu toch in Nederland?
Doe GTAnoob de groetenquote:
Is hij gesprongen?quote:
Ik wil niet weten wat voor soort mensen betalen om de Backstreet Boys te zienquote:
Is al eerder gepostquote:
Ja zag het. Maar ik keek-'m tijdens het topiclezen en toen was ik de originele link kwijtquote:
Ik vond het een mooi einde hebbenquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef µ het volgende:
[..]
Ja zag het. Maar ik keek-'m tijdens het topiclezen en toen was ik de originele link kwijt.
Omg wat liefquote:
Ja, of ze hebben vaak wel familie maar die hebben geen zin om langs te gaan en doen gewoon van /care.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:17 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik vond het een mooi einde hebben
Eigenlijk best wel zielig, dat sommige oudere mensen bijna geen familie of vrienden hebben.
Hoe bevalt Polen, of heb je alleen nog maar beeldschermen gezien?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:15 schreef µ het volgende:
[..]
Ja zag het. Maar ik keek-'m tijdens het topiclezen en toen was ik de originele link kwijt.
Twee keer geprobeerd. Een keertje met vaporizer de ander een joint.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nooit geweten dat Robin aan wiet deed.
Gewoon aanpappen met Linda de Mol, dan ben je binnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:29 schreef Toto69 het volgende:
* Toto69 heeft een mail gestuurd in de hoop de rol in een landelijke tv-commercial te bemachtigen
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:30 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Gewoon aanpappen met Linda de Mol, dan ben je binnen.
Trouwen en na een jaartje weer scheiden en de helft meenemen.quote:
Nah no thanksquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:31 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Trouwen en na een jaartje weer scheiden en de helft meenemen.![]()
Op een oude fiets moet je het leren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:33 schreef MichaelScott het volgende:
![]()
Het ruikt naar vuurwerk.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:26 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe bevalt Polen, of heb je alleen nog maar beeldschermen gezien?
quote:
Hoop dat je dan een goede verzekering hebt.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef Toto69 het volgende:
Ik lig in een deuk als ik die rol krijg.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:41 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Hoop dat je dan een goede verzekering hebt.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef roislecxe het volgende:
Door de regen fietsen![]()
Gelukkig is het bijna weer droog... hopelijk een half uurtje helemaal droog.
Mijn haar is nog steeds nat en ik ben al bijna 2,5 uur binnen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:45 schreef roislecxe het volgende:
Door de regen fietsen![]()
Gelukkig is het bijna weer droog... hopelijk een half uurtje helemaal droog.
Pff...quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Mijn haar is nog steeds nat en ik ben al bijna 2,5 uur binnen.
Ik ben 12 hou van touwtjespringen, afspreken met vriendinnen en kikkers.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:46 schreef Toto69 het volgende:
ONZ / hoe oud zijn jullie?
leuke troll
juicey?quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:50 schreef Sands het volgende:
[ [url=https://ip.bitcointalk.org/?u=http%3A%2F%2Fwww.noblemovement.com%2Fimages%2Fmarkett.jpg&t=536&c=p5SVnidVjErSkQ]afbeelding[/url] ]
Voor als iemand er wat om geeft
Het is eerder slechte kennis van de Engelse grammatica dan een typefout. Maar ik vind dit soort teasers altijd zo sneu, zeg dan meteen wat je wil zeggen. Nu kan het alleen maar teleurstellen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:53 schreef Sands het volgende:
[..]
als een typefout het enige probleem is dan vind ik het niet erg
Dat zal ook wel meevallen, het is sowieso meer dan de meeste andere devs doen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:54 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Het is eerder slechte kennis van de Engelse grammatica dan een typefout. Maar ik vind dit soort teasers altijd zo sneu, zeg dan meteen wat je wil zeggen. Nu kan het alleen maar teleurstellen.
Vuurwerkquote:Op donderdag 6 februari 2014 19:36 schreef µ het volgende:
[..]
Het ruikt naar vuurwerk.
En da's geen grapjen.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef roislecxe het volgende:
Nou , gelukkig is het even droog nu
[ afbeelding ]
Gecondoleerdquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:12 schreef roislecxe het volgende:
Nou , gelukkig is het even droog nu
[ afbeelding ]
Daag.quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:14 schreef roislecxe het volgende:
Ik ga der maar es door
Dag kinderen
Ben je meteen even naar de plastisch chirurg geweest in Polen?quote:
VIND JE DAT NODIG?!quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben je meteen even naar de plastisch chirurg geweest in Polen?
Nee doe het niet!!!!quote:
Normale mensen komen dan aan met mooi/lelijk land/stad/vrouwen of iets over bier, jij begint over de geur van vuurwerkquote:
Wat heb je uitgespooktquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:23 schreef MichaelScott het volgende:
Je hebt 21 notes gekregen van onze moderators.
µ
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 20:20 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Ben je meteen even naar de plastisch chirurg geweest in Polen?
quote:
Je UI ist zurückquote:
quote:
Er gebeurt niets hoorquote:Op donderdag 6 februari 2014 20:44 schreef edcetera het volgende:
Keek ff de koersen:
Mmmmmmmmmmmmm, Mmmmmmmmmmm
Faalquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |