Darkside lijkt me zeker, de andere 3 verwacht ik eigenlijk niet echt... maar hoop er wel op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:11 schreef theodoor9 het volgende:
Wel fijn dat ze nu met namen moeten blijven komen om de kaartverkoop te stimuleren! Volgende week bevestigen ze Beirut, Portishead, Darkside en Beck
Klinkt leuk idd.quote:Op zondag 16 februari 2014 14:50 schreef theodoor9 het volgende:
Milky Chance zie ik trouwens ook wel komen op Lowlands. Dat nummer wordt nu best vaak gedraaid en ze staan dat weekend ook op MS Dockville.
Meid meid. Je verandert ook niets he. Blijft zelf een boringe zeikerd.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 17:22 schreef bulbjes het volgende:
Ik ken weer geen enkele nieuwe naam (behalve van naam)....zit nu ff een nummer van The National te luisteren op youtube. Wat een binnensmonds gemurmel. 'You should know better theblblbl blblblbl blaaaa'
![]()
Vast mooi tranentrekkend melancholisch en zo voor veel mensen, maar goed. Denk dat als deze act in de India zou staan ik het boring zeikmuziek zou vinden waarbij ik na 1 nummer weg zou lopen.
Als ze in de Alpha zouden staan, zou ik misschien toch even kort adembenemend luisteren omdat het zo melancholisch is of zoOf wel redelijk okeeje chill muziek vanaf de Alpha heuvels (maar alsnog beetje boring).
Dit is natuurlijk een favoriet, dus kan weinig aan misgaan waar ze ook staan.
Maar locatie en tijdstip kan acts wel enigszins maken of breken.
Ja! Lekker!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:55 schreef indiaantje89 het volgende:
Dit had friekin_ echt wel leuk gevonden op Lowlands
Zijn ergens alle tourdata van Massive Attack in een lijstje te vinden? (Van wat er bekend is gemaakt dan.) Want die site van hun is wel zo brak.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken we van Massive Attack dit jaar? Lijkt me reële optie.
Dit komt vaak wel overeen met de waarheid. Al is die niet officieel.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn ergens alle tourdata van Massive Attack in een lijstje te vinden? (Van wat er bekend is gemaakt dan.) Want die site van hun is wel zo brak.
Bedankt!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:27 schreef portie het volgende:
[..]
Dit komt vaak wel overeen met de waarheid. Al is die niet officieel.
http://www.last.fm/music/Massive+Attack/+events
Pitchquote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:20 schreef indiaantje89 het volgende:
VRIJDAG 4 JULI
Massive Attack - Moderat - SBTRKT - Mount Kimbie - Little Dragon - Lunice - George Fitzgerald - Howling - Zomby - Snakehips - Slow Magic
ZATERDAG 5 JULI
Richie Hawtin - Caribou - Darkside - Buraka Som Sistema - The Gaslamp Killer - Joy Orbison - Todd Terje (live) - Ryan Hemsworth - Kelela - Trippy Turtle - Kuenta i Tambu
Daar mag wel het een en het ander van naar Lowlands komen.
Maar ik heb ze nog niet gezien!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:43 schreef indiaantje89 het volgende:
Moderat moet wel oppassen dat ze niet te vaak langskomen. Is hun 4e show al dit jaar volgens mij...
Doe dan maar gewoon Darksidequote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:44 schreef theodoor9 het volgende:
[..]
Maar ik heb ze nog niet gezien!
Is dat de sleutel naar je tent op camping 2?quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Operc het volgende:
[..]
Zijn ergens alle tourdata van Massive Attack in een lijstje te vinden? (Van wat er bekend is gemaakt dan.) Want die site van hun is wel zo brak.
Pitch stelt dat Massive Attack een exclusieve boeking is en deze zomer nergens anders in Nederland te zien zal zijn.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
Wat denken we van Massive Attack dit jaar? Lijkt me reële optie.
Waar lees je dit ? Zou jammer zijnquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Pitch stelt dat Massive Attack een exclusieve boeking is en deze zomer nergens anders in Nederland te zien zal zijn.
Engeland zou voor mij ook prima zijn (afhankelijk van de stad) maar dat is even afwachten dan.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
[..]
Pitch stelt dat Massive Attack een exclusieve boeking is en deze zomer nergens anders in Nederland te zien zal zijn.
Nu.nlquote:Op dinsdag 18 februari 2014 14:05 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Waar lees je dit ? Zou jammer zijn
O die staan er dus gewoonquote:
Die touren de afgelopen 4/5 jaar toch met dezelfde setlist?quote:
nog nooit live gezien dus..... van mij mogen ze komen.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:46 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die touren de afgelopen 4/5 jaar toch met dezelfde setlist?
Als ze komen, dan hoop ik wel dat dat met nieuw werk is
Ik zie verder ook nergens staan dat Massive Attack exclusief voor Pitch is. Ze hadden het toch wel op hun eigen website gezet als dat zo zou zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:42 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
O die staan er dus gewoon(nu.nl/muziek bestaat 9 van de 10x uit onwaarheden, er is dus nog hoop).
Nee stond er niet op toen ik keek.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:32 schreef het_grobbekuiken het volgende:
Die laatste zin is er dan later bijgezet, of ik moet een nieuwe bril.
Outkast.quote:Op woensdag 19 februari 2014 10:10 schreef indiaantje89 het volgende:
Maar jongens, wat gaat de hip hop act van dit jaar worden? Ik gok op Pusha T. Wat jullie?
Ja doen vrij veel shows ook in Europa, alleen nog geen NL data bekend gemaakt.quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:42 schreef Ang3l het volgende:
Outkast? Doen die nog iets?
Maar lijkt me best leuk ja. Ik stem wel mee in.
Dat was in voorgaande jaren toch ook niet zo vroeg al?quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Die mag even pauze houden wat mij betreft. Het is dit jaar wel stil rond LL. Ook geen gelekte zelfvestigingen ofzo. De hype is er wel duidelijk af ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |