Als jij 38 minuten vertraging, waarin naast nabeschouwing op schaatsen, minutenlange reclame wat gewoon normaal is ook itempjes met biatleten, terugblikken op biathlon van vorige Spelen en een journaaltje voorbijkomen prima vindt dan zijn we er weer uit. En dan ook nog eens de mogelijkheid om gewoon live in te pikken missen door de oninteressante eerste startgroep volledig uit te zenden. Moeten we allemaal prima vinden toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Oh ja, Bjoerndalen werd natuurlijk vanmorgen al Olympisch kampioen op de 10 km sprint. Vergeten.
3 sporten live en 2 met grote vertraging omdat, nou ja, omdat niks eigenlijk, is voorlopig best een prima score voor de NOS.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef Remzz het volgende:
Heel netjes vandaagVeel sporten live gezien.
Ik zou ze ff bellen. Zeikwijf.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij 38 minuten vertraging, waarin naast nabeschouwing op schaatsen, minutenlange reclame wat gewoon normaal is ook itempjes met biatleten, terugblikken op biathlon van vorige Spelen en een journaaltje voorbijkomen prima vindt dan zijn we er weer uit. En dan ook nog eens de mogelijkheid om gewoon live in te pikken missen door de oninteressante eerste startgroep volledig uit te zenden. Moeten we allemaal prima vinden toch?
Ze hebben ervoor gekozen om het schaatsen goed na te beschouwen wat niet meer dan normaal is na een 1,2,3tje. Dan hadden ze inderdaad wel halverwege in kunnen vallen maar aangezien de gemiddelde Nederlander niet snapt hoe biatlon werkt, hebben ze het gewoon vanaf het begin gedaan zodat er wat uitleg bij kon. Ik had het niet anders gedaan als ik bij de NOS werkte.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:
[..]
Als jij 38 minuten vertraging, waarin naast nabeschouwing op schaatsen, minutenlange reclame wat gewoon normaal is ook itempjes met biatleten, terugblikken op biathlon van vorige Spelen en een journaaltje voorbijkomen prima vindt dan zijn we er weer uit. En dan ook nog eens de mogelijkheid om gewoon live in te pikken missen door de oninteressante eerste startgroep volledig uit te zenden. Moeten we allemaal prima vinden toch?
Iemand vraagt waar je onder andere biathlon kunt volgen. Als jij dan weer even interessant komt doen door NOS te zeggen, wat gewoon weer feitelijk onjuist was, dan laat ik dat even weten ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik zou ze ff bellen. Zeikwijf.
Heb je al gebeld?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Iemand vraagt waar je onder andere biathlon kunt volgen. Als jij dan weer even interessant komt doen door NOS te zeggen, wat gewoon weer feitelijk onjuist was, dan laat ik dat even weten ja.
Groetjes, ook aan Johnny.
Ik ben het op bovengenoemd punt na met je eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, even serieus. De NOS heeft vandaag prima werk geleverd. Logische keuzes gemaakt, veel sport gebracht (daarbij ook sporten die men in Nederland niet veel ziet) en op de juiste tijden samengevat. De NOS is geen Eurosport en maakt een programma in plaats van enkel live sporten te tonen. Dat is voor een publieke omroep ook gewoon de taak. Ik zie een klacht over lange reclame. Als je daar mee gaat komen, dan ben je gewoon aan het zoeken.
Epic comeback? Doe nou niet zo popie jongen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef wimderon het volgende:
[..]
Epic comeback is epic hoor, chapeau.
Dan zie je niet goed.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie een klacht over lange reclame.
Nee precies, wat gewoon normaal is. Guttegut. Klaagmuurtje.quote:
Mee eensquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, even serieus. De NOS heeft vandaag prima werk geleverd. Logische keuzes gemaakt, veel sport gebracht (daarbij ook sporten die men in Nederland niet veel ziet) en op de juiste tijden samengevat. De NOS is geen Eurosport en maakt een programma in plaats van enkel live sporten te tonen. Dat is voor een publieke omroep ook gewoon de taak. Ik zie een klacht over lange reclame. Als je daar mee gaat komen, dan ben je gewoon aan het zoeken.
Mee eens.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot na het schaatsen was het een prima dag van de NOS, daarna gefaald met het inpikken bij het Biatlon op een goede wijze, waardoor het Rodelen ook niet goed kon worden uitgezonden.
De NOS maakt idd een schaatsprogramma, terwijl dit OS zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Nee hoor, een sportprogramma. Met analyses, live sporten, overzichten, etc. Het is allemaal niet zo moeilijk heur.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De NOS maakt idd een schaatsprogramma, terwijl dit OS zijn.
Live-sport niet tonen, omdat je zo graag wil babbelen....
Live- schaatsen....en dat daar de nadruk op ligt is logisch, maar als je andere live sport niet vertoond, waar op dat moment medailles verdeeld worden, omdat je zo graag wilt babbelen, dan maak je geen sportprogramma, maar een soort WK-schaatsen plus.....en dat tijdens Olympische Spelen.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Nee hoor, een sportprogramma. Met analyses, live sporten, overzichten, etc. Het is allemaal niet zo moeilijk heur.
Ik heb live skiathlon gezien, live snowboarden, integraal biathlon. Meer dan alleen schaatsen, ik weet niet waar jij naar hebt gekeken vandaag?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Live- schaatsen....en dat daar de nadruk op ligt is logisch, maar als je andere live sport niet vertoond, waar op dat moment medailles verdeeld worden, omdat je zo graag wilt babbelen, dan maak je geen sportprogramma, maar een soort WK-schaatsen plus.....en dat tijdens Olympische Spelen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |