abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136475674
De live uitzending werd vandaag onderbroken. Amerika valt Syrie aan? Marsmannetjes ontdekt? Vliegtuig neergestort? Nee, Sven Kramer arriveert op de fiets bij het stadion 8)7
pi_136475676
quote:
14s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Oh ja, Bjoerndalen werd natuurlijk vanmorgen al Olympisch kampioen op de 10 km sprint. Vergeten.
Als jij 38 minuten vertraging, waarin naast nabeschouwing op schaatsen, minutenlange reclame wat gewoon normaal is ook itempjes met biatleten, terugblikken op biathlon van vorige Spelen en een journaaltje voorbijkomen prima vindt dan zijn we er weer uit. En dan ook nog eens de mogelijkheid om gewoon live in te pikken missen door de oninteressante eerste startgroep volledig uit te zenden. Moeten we allemaal prima vinden toch?
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 8 februari 2014 @ 17:29:02 #78
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiėr:
pi_136475746
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:17 schreef Remzz het volgende:
Heel netjes vandaag ^O^ Veel sporten live gezien.
3 sporten live en 2 met grote vertraging omdat, nou ja, omdat niks eigenlijk, is voorlopig best een prima score voor de NOS.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiėr in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Trouwste user 2022 zaterdag 8 februari 2014 @ 17:31:16 #79
7889 tong80
Spleenheup
pi_136475821
Nu weer dat kut rodelen bij de NOS ±)

±P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_136476162
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Als jij 38 minuten vertraging, waarin naast nabeschouwing op schaatsen, minutenlange reclame wat gewoon normaal is ook itempjes met biatleten, terugblikken op biathlon van vorige Spelen en een journaaltje voorbijkomen prima vindt dan zijn we er weer uit. En dan ook nog eens de mogelijkheid om gewoon live in te pikken missen door de oninteressante eerste startgroep volledig uit te zenden. Moeten we allemaal prima vinden toch?
Ik zou ze ff bellen. Zeikwijf.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_136476260
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:26 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ze hebben ervoor gekozen om het schaatsen goed na te beschouwen wat niet meer dan normaal is na een 1,2,3tje. Dan hadden ze inderdaad wel halverwege in kunnen vallen maar aangezien de gemiddelde Nederlander niet snapt hoe biatlon werkt, hebben ze het gewoon vanaf het begin gedaan zodat er wat uitleg bij kon. Ik had het niet anders gedaan als ik bij de NOS werkte.
pi_136476428
Nee ik begreep niet waarom eurosport waar toch enorm veel mensen uit Europa die afhankelijk van die zender zijn om naar sport te kunnen kijken, de rechten niet heeft gekregen.

Misschien dat ik dat wel snap, geld blijkt maar dat dat gewoon normaal wordt gevonden en je er nauwelijks iemand over hoort.

Kijk ja in NL hebben wij nog mazzel met de nos die veel uitzend maar andere landen hebebn dat niet.

The EBU has traditionally won the bidding because its 75 members in 56 countries have the most viewers. It claims to reach 650 million people every week.

But the IOC now wants to raise more money by striking separate deals for individual countries.

Het gaat weer eens over geld maar wel interessant.
Some federations fear that European broadcasters will be less willing to promote their sports in the four years between Olympics if they don't have the rights to the games themselves.

maar goed dit is dus oud nieuws blijkbaar en ben ik de enige die me daar over opwind. (heb gegoogled maar weinig resultaten. :s)

Vond eurosport juist prettig dat je ook herhalingen kon kijken. Ach moet blij wezen dat we internet hebben.
  zaterdag 8 februari 2014 @ 17:58:30 #83
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_136476761
Ik heb al vele uren naar andere sporten zitten kijken vandaag, zie het punt niet. Logisch dat schaatsen het meest in de picture staat, dat willen de meeste mensen ook zien.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_136476771
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:41 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Ik zou ze ff bellen. Zeikwijf.
Iemand vraagt waar je onder andere biathlon kunt volgen. Als jij dan weer even interessant komt doen door NOS te zeggen, wat gewoon weer feitelijk onjuist was, dan laat ik dat even weten ja.

Groetjes, ook aan Johnny.
pi_136476833
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 17:59 schreef wimderon het volgende:

[..]

Iemand vraagt waar je onder andere biathlon kunt volgen. Als jij dan weer even interessant komt doen door NOS te zeggen, wat gewoon weer feitelijk onjuist was, dan laat ik dat even weten ja.

Groetjes, ook aan Johnny.
Heb je al gebeld?
In Southern Sun
  Redactie Sport zaterdag 8 februari 2014 @ 18:04:59 #86
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136476924
Tot na het schaatsen was het een prima dag van de NOS, daarna gefaald met het inpikken bij het Biatlon op een goede wijze, waardoor het Rodelen ook niet goed kon worden uitgezonden.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136476945
Maar goed, even serieus. De NOS heeft vandaag prima werk geleverd. Logische keuzes gemaakt, veel sport gebracht (daarbij ook sporten die men in Nederland niet veel ziet) en op de juiste tijden samengevat. De NOS is geen Eurosport en maakt een programma in plaats van enkel live sporten te tonen. Dat is voor een publieke omroep ook gewoon de taak. Ik zie een klacht over lange reclame. Als je daar mee gaat komen, dan ben je gewoon aan het zoeken.
In Southern Sun
pi_136476954
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:01 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Heb je al gebeld?
Epic comeback is epic hoor, chapeau.
  Redactie Sport zaterdag 8 februari 2014 @ 18:06:31 #89
274204 crew  Mexicanobakker
pi_136476972
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, even serieus. De NOS heeft vandaag prima werk geleverd. Logische keuzes gemaakt, veel sport gebracht (daarbij ook sporten die men in Nederland niet veel ziet) en op de juiste tijden samengevat. De NOS is geen Eurosport en maakt een programma in plaats van enkel live sporten te tonen. Dat is voor een publieke omroep ook gewoon de taak. Ik zie een klacht over lange reclame. Als je daar mee gaat komen, dan ben je gewoon aan het zoeken.
Ik ben het op bovengenoemd punt na met je eens.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_136476982
quote:
10s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:06 schreef wimderon het volgende:

[..]

Epic comeback is epic hoor, chapeau.
Epic comeback? Doe nou niet zo popie jongen.
In Southern Sun
pi_136476997
quote:
Ik zie een klacht over lange reclame.
Dan zie je niet goed.
pi_136477008
Reclame in Nederland is nooit meer dan 14 minuten per uur, dus daar kun je eigenlijk ook niet over klagen(hoewel het natuurlijk wel 3/4e van het uur is)
pi_136477023
quote:
7s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:07 schreef wimderon het volgende:

[..]

Dan zie je niet goed.
Nee precies, wat gewoon normaal is. Guttegut. Klaagmuurtje.
In Southern Sun
pi_136477031
quote:
Mee eens ^O^
pi_136477084
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Tot na het schaatsen was het een prima dag van de NOS, daarna gefaald met het inpikken bij het Biatlon op een goede wijze, waardoor het Rodelen ook niet goed kon worden uitgezonden.
Mee eens.
pi_136477130
Dione zit op het podium, d'r is nu helaas geen rodelen of schansspringen, vandaar.
pi_136477144
quote:
De NOS maakt idd een schaatsprogramma, terwijl dit OS zijn.
Live-sport niet tonen, omdat je zo graag wil babbelen.... :|W
pi_136477182
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:13 schreef Kingstown het volgende:

[..]

De NOS maakt idd een schaatsprogramma, terwijl dit OS zijn.
Live-sport niet tonen, omdat je zo graag wil babbelen.... :|W
Nee hoor, een sportprogramma. Met analyses, live sporten, overzichten, etc. Het is allemaal niet zo moeilijk heur.
In Southern Sun
pi_136477264
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:14 schreef Da_Sandman het volgende:

[..]

Nee hoor, een sportprogramma. Met analyses, live sporten, overzichten, etc. Het is allemaal niet zo moeilijk heur.
Live- schaatsen....en dat daar de nadruk op ligt is logisch, maar als je andere live sport niet vertoond, waar op dat moment medailles verdeeld worden, omdat je zo graag wilt babbelen, dan maak je geen sportprogramma, maar een soort WK-schaatsen plus.....en dat tijdens Olympische Spelen.
pi_136477352
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 18:17 schreef Kingstown het volgende:

[..]

Live- schaatsen....en dat daar de nadruk op ligt is logisch, maar als je andere live sport niet vertoond, waar op dat moment medailles verdeeld worden, omdat je zo graag wilt babbelen, dan maak je geen sportprogramma, maar een soort WK-schaatsen plus.....en dat tijdens Olympische Spelen.
Ik heb live skiathlon gezien, live snowboarden, integraal biathlon. Meer dan alleen schaatsen, ik weet niet waar jij naar hebt gekeken vandaag?

Natuurlijk gaat de NOS niet alle sporten live uitzenden. Dat is hun taak ook helemaal niet. Daarvoor hebben ze de livestreams in het leven geroepen. Ik begrijp maar niet waarom mensen denken dat de NOS 12 uur per dag livesport uit zou moeten zenden, wie heeft dat ooit bedacht?
In Southern Sun
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')