Zolang het maar niet op de snelweg is.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:53 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Onzin. Daarbuiten is ie net zo handig.
Alleen heb je hem al 4 maanden niet verkocht...quote:Op vrijdag 6 juni 2014 00:19 schreef klawie het volgende:
Ja zulke prijzen staan ze op mp ook en dat wordt er ook geboden
500 euro, mag-ie in mijn schuur komen wonen!quote:En als je interesse hebt doe een mooi bod
Zelfs op de snelweg rijdt hij nog goed ik ben bij de 170 gestopt met gasgeven omdat ik van me rijbewijs hou en stoplicht sprintjes heb ik ook nog nooit verloren maar het rijdt wel anders als op vol vermogenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 04:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Zolang het maar niet op de snelweg is.
170 met 35 Kw was dan berg af wind mee en kroeg in zicht.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:50 schreef klawie het volgende:
[..]
Zelfs op de snelweg rijdt hij nog goed ik ben bij de 170 gestopt met gasgeven omdat ik van me rijbewijs hou en stoplicht sprintjes heb ik ook nog nooit verloren maar het rijdt wel anders als op vol vermogen
Het heeft geen haast en die 15 euro voor mp vindt ik onzin. De motor eet geen brood dus of hij staat of verkocht wordt maak eigelijk niks uitquote:Op vrijdag 6 juni 2014 07:49 schreef RemcoDelft het volgende:
[..]
Alleen heb je hem al 4 maanden niet verkocht...
[..]
500 euro, mag-ie in mijn schuur komen wonen!
Kom maar testenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
170 met 35 Kw was dan berg af wind mee en kroeg in zicht.
Er zijn verschillende motoren die er onder zitten dus zo erg zal het denk ik niet zijn Maar je kan de begrensing er ook uithalenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 09:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik begin er niet eens aan, met 35 KW op een motor ben je gehandicapt.
Daquote:Op vrijdag 6 juni 2014 08:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
170 met 35 Kw was dan berg af wind mee en kroeg in zicht.
Dquote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Er zijn verschillende motoren die er onder zitten dus zo erg zal het denk ik niet zijn Maar je kan de begrensing er ook uithalen
Die gozer lult ook maar wat.. Gewoon laten gaan.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 10:37 schreef klawie het volgende:
[..]
Er zijn verschillende motoren die er onder zitten dus zo erg zal het denk ik niet zijn Maar je kan de begrensing er ook uithalen
monteren was 50euro dus je moet aan zoiets denkenquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:35 schreef Unity het volgende:
Wat denk je dat het zou kosten om de begrenzing er af te halen?
Geeft niet gratis kicks ben ik gek opquote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Da
[..]
D
[..]
Die gozer lult ook maar wat.. Gewoon laten gaan.
Ik weet er niets van.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 18:27 schreef BloedendeVagina het volgende:
Die gozer lult ook maar wat.. Gewoon laten gaan.
Dat zeg ik niet. Wel dat je onzin praat.quote:
En waarom heeft 'ie zo weinig kilometers gereden? Of is 13.000 een typo?quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:50 schreef klawie het volgende:
[..]
monteren was 50euro dus je moet aan zoiets denken
een 750cc met 35kw is gewoon kut.quote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Wel dat je onzin praat.
Ook met 35kW heb je nog een prima acceleratie en haal je met gemak illegale snelheden.
Een dikke negerin in de trein naast je is nog kutter!quote:
staat inmiddels wat meer op maar ik kocht hem van een oude man die niet meer mocht rijden van ze dochter toen stond er 11500 op en ik rij er ook nauwelijks meequote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:55 schreef Unity het volgende:
[..]
En waarom heeft 'ie zo weinig kilometers gereden? Of is 13.000 een typo?
Dit hierquote:Op vrijdag 6 juni 2014 20:54 schreef BloedendeVagina het volgende:
[..]
Ook met 35kW heb je nog een prima acceleratie en haal je met gemak illegale snelheden.
kap eens met iemands verkoop topic vol te zeiken ?quote:
Rv net onder de spiegel zitten krassen en net naast de knipperlicht zit een scheurtjequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |