Lees eens een topic of drie/vier door. Dan krijg je overal antwoord op.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef crentist het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een solicitatie bij autoreset ontvangen voor de functie hiker. Kan iemand mij vertellen hoe zoiets in ze gang gaat? Of er iets is waar ze bijzonder zwaar aan tillen tijdens de rijtest bijv,,
Ik ga altijd als eerste met dat soort dingen. Heb je het maar gehad en meestal zien dat soort figuren bij de eerste wel een paar kleine foutjes door de vingers.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:13 schreef Solidberg het volgende:
Bij ons hebben ze de moeite niet eens gedaan, moesten in de auto gaan en rijden. Natuurlijk wel spiegeltjes correct instellen en oppassen bij goed wegrijden.
En ik was zo dom om als eerste te gaanEn het hielp niet echt dat ik mijn rijbewijs in Duitsland had gedaan, die vragen die tijdens de rit werden gesteld, heb ik allemaal fout beantwoord zo beetje
Bij Easyway duurt hij (veel) langer dan bij Autoreset. EW is nog door de stad terwijl je bij Autoreset echt niet verder komt dan een rustige rotonde en een verlaten industrieterren. Als je een dikke wagen wilt rijden kun je wel beter EW doen. Die hybride van Autoreset was 't nu ook niet helemaal.quote:Op zondag 9 februari 2014 19:17 schreef BlackLining het volgende:
Ik heb gewoon een rondje om de parkeerplaats moeten rijden en da wast
Niemand? Heb zelf al gegoogled maar het meest lijkt over easyway te gaan,quote:Op zondag 9 februari 2014 19:18 schreef crentist het volgende:
Ik heb een uitnodiging voor een solicitatie bij autoreset ontvangen voor de functie hiker. Kan iemand mij vertellen hoe zoiets in ze gang gaat? Of er iets is waar ze bijzonder zwaar aan tillen tijdens de rijtest bijv,,
Als je zo lui bent kan je beter thuis blijvenquote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef crentist het volgende:
[..]
Niemand? Heb zelf al gegoogled maar het meest lijkt over easyway te gaan,
Krijg je eigenlijk bij autoreset altijd een minimaantal uren uitbetaald? Als je bij weze van spreken maar 1 uur onder wef bent, er dan altijd 3 krijgt toegerekend?
Gewoon niet te druk om maken.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:02 schreef crentist het volgende:
[..]
Niemand? Heb zelf al gegoogled maar het meest lijkt over easyway te gaan,
Krijg je eigenlijk bij autoreset altijd een minimaantal uren uitbetaald? Als je bij weze van spreken maar 1 uur onder wef bent, er dan altijd 3 krijgt toegerekend?
Oke dankje, vriend van mij werkt als chauffeur bij ander bedrijf en daar hebben ze dus die regeling van altijd minimaal 3 uur uitbetaald per job, vandaar me vraag.quote:Op zondag 9 februari 2014 20:08 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Gewoon niet te druk om maken.
Zoals in de OP ook al staat, als je dat mailtje krijgt ben je al praktisch aangenomen.
Wat dat laatste betreft: wat denk je zelf?
En inderdaad wat Viezze hierboven zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nope, de 5-serie had ik. Ze zullen wel bij elke auto zelf een putje erin slaan om zo de sollicitanten te testenquote:Op zondag 9 februari 2014 18:14 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dat was de Passat toch? Ik weet zeker dat ik toen in die Volkswagen moest rijden en daar zat óók een putje in de motorkap. Wat je eigenlijk krijgt uitgelegd met dat putje (dat je bijna niet ziet..) is dat je inval van licht moet gebruiken om deukjes te zien.![]()
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:37 schreef Fiorano het volgende:
Even spammen in een Spoiler:CAMBUUR IS DE CLUB VAN FRIESLAND!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#26 || Luciano da Silva
Nee, Leeuwarden is geen Friesland.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:03 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
CAMBUUR IS DE CLUB VAN FRIESLAND!
Sterker nog; het is zelfs de hoofdstad van Friesland en de mooiste plek van Friesland!quote:
Trommels kunnen sfeerverhogend zijn, maar NAC aka FC Trommel is dan weer het andere uiterste. Alhoewel ik nog liever dat heb, dan te moeten bekennen dat ik supporter ben van een nepclub met menstruatievlekken op het shirt uit een uit de kluiten gewassen inteelt dorp waar ome Riemer douchete met zijn Scandinavische schandknapen en waar ze er trots op zijn dat de grootste naaimachine uit de vaderlandse voetbalgeschiedenis in de spits staatquote:
Leeuwardenquote:Op zondag 9 februari 2014 21:27 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Sterker nog; het is zelfs de hoofdstad van Friesland en de mooiste plek van Friesland!
Nieuw Noord is een kinderkoor!
Ah, positief ingesteld zo te zienquote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef kweenie1 het volgende:
Ik had willen quoten maar m'n browser doet de laatste dagen vervelend op Fok!...
In ieder geval bedankt voor alle hints voor morgen. Ik zal eerste gaan(als ik keus heb) en het putje in ieder geval opmerken.
Al er nog last-minute tips zijn hoor ik het graag. Ik laat morgen wel weten of ik gefaald heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |