Veel geluk met OV tussen Aarde en ISSquote:Op zaterdag 8 februari 2014 23:25 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Dan bied ik me als eerste aan voor het vervoeren van graafmachines, bulldozers, tanks, kraanwagens, tourbussen, vrachtschepen, vliegtuigen en ruimteschepen e.d.
Lekker veel uurtjes maken, johquote:Op zondag 9 februari 2014 00:18 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Veel geluk met OV tussen Aarde en ISS
Lekker hoor, dat zijn de betere ritjesquote:Op zaterdag 8 februari 2014 18:38 schreef meneer_valk het volgende:
De A6 Allroad die ik gisteren mee had. Erg fijne wagen, 3.0 TDI is ook wel leuk voor de stoplichtsprintjes natuurlijk.
[ afbeelding ]
Nu heb ik alleen het filmpje van de auto-inname echt gevonden en die 5 filmpjes die in de fipo hier staan. Is dit instructiefimpje dat filmpje van de auto-inname?quote:...Om je optimaal voor te kunnen bereiden staat er op onze site EW.nl een instructie filmpje wat betreft de functie hiker.
Graag willen we dat je dit filmpje vooraf bekijkt. Tijdens het instructie gesprek krijg je hier een aantal vragen over...
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef kweenie1 het volgende:
In m'n bevestigingsmail van het sollicitatiegesprek staat het volgende
[..]
Nu heb ik alleen het filmpje van de auto-inname echt gevonden en die 5 filmpjes die in de fipo hier staan. Is dit instructiefimpje dat filmpje van de auto-inname?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:31 schreef BlackLining het volgende:
Nerdmode engage
Wat zou ik nou aan het maken zijn
Ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kan je ook info van 9292 daarin toevoegen om zo de vertrektijd van thuis en aankomsttijd thuis te zien?
Nee, toch niet
Gaat er wel komen ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:36 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Ziet er goed uitKan je ook info van 9292 daarin toevoegen om zo de vertrektijd van thuis en aankomsttijd thuis te zien?
Ik had hem ook voor m'n sollicitatie al gezien, en tijdens de sollicitatie kreeg ik hem nog een keer te zien... Neem dus vooral de moeite nietquote:Op zondag 9 februari 2014 16:24 schreef kweenie1 het volgende:
In m'n bevestigingsmail van het sollicitatiegesprek staat het volgende
[..]
Nu heb ik alleen het filmpje van de auto-inname echt gevonden en die 5 filmpjes die in de fipo hier staan. Is dit instructiefimpje dat filmpje van de auto-inname?
Nerdmode engage
Wauw! Dit is vet! Ik gebruik altijd Time Recorder om mijn uren bij te houden, ga je zoiets ook in je eigen app verwerken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wauw! Dit is vet! Ik gebruik altijd Time Recorder om mijn uren bij te houden, ga je zoiets ook in je eigen app verwerken?Ja, ben ik dus wel van planSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik gebruik nu het notepad op mijn telefoon maar dat schiet gewoon niet op
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nerdmode engage
Mogen ze ook wel eens gaan doen bij EW, wordt gek van het constant opnieuw inloggen omdat de sessie altijd verloopt...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Misschien kan je die app uiteindelijk wel helemaal autonoom maken door de locatie te gebruikenquote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ja, ben ik dus wel van planIk gebruik nu het notepad op mijn telefoon maar dat schiet gewoon niet op
Dit is ook nadrukkelijk niet van AR zelf heaquote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel eens gaan doen bij EW, wordt gek van het constant opnieuw inloggen omdat de sessie altijd verloopt...
quote:Op zondag 9 februari 2014 16:43 schreef Babananana het volgende:
[..]
Wauw! Dit is vet! Ik gebruik altijd Time Recorder om mijn uren bij te houden, ga je zoiets ook in je eigen app verwerken?Bestaat er ook zoiets voor iOS? Zou wel een uitkomst zijn! Mijn uren registratie is meestal gokken aan de hand van de tijden die op de transportformulieren staan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, ik had hem al een keer gezien. Kan toch geen kwaad om hem nog een keer extra te bekijken. Alles voor de zekerheidquote:Op zondag 9 februari 2014 16:42 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik had hem ook voor m'n sollicitatie al gezien, en tijdens de sollicitatie kreeg ik hem nog een keer te zien... Neem dus vooral de moeite niet
Misschien dat je het voor kan leggen bij AR (net alsof je het nog moet gaan maken) en er een leuk bedragje voor kan vragen aangezien het de administratie van de werknemers kan verbeteren.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:45 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Dit is ook nadrukkelijk niet van AR zelf heaOok niet gemaakt in samenwerking of overleg met, en ook niet bedoeld als vervanger. Want mijn tooltje leest de emails en laadt dat in die app, maar dat *kan* natuurlijk mis gaan. En ik denk niet dat de planning erom kan lachen als ik een rit niet haal door dit soort beunhazerij
Als ik er verder mee kom, post ik er nog wel eens overKan wellicht wel wat Autoresetters met Android gebruiken om mee te testen. Maar ook daarvoor geldt, eigen risico en zelf controleren.
Als je in de BMW 5-serie moet gaan rijden, er zit een putje in de motorkap. Daar vroeg hij tijdens mijn sollicitatie om. Toen ging ik helemaal overdreven door m'n knieën zakken en van links naar rechts bewegenquote:Op zondag 9 februari 2014 17:06 schreef kweenie1 het volgende:
[..]
Haha, ik had hem al een keer gezien. Kan toch geen kwaad om hem nog een keer extra te bekijken. Alles voor de zekerheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik hoorde in de wandelgangen iets hierover.quote:Op zondag 9 februari 2014 16:44 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Mogen ze ook wel eens gaan doen bij EW, wordt gek van het constant opnieuw inloggen omdat de sessie altijd verloopt...
Klopt, tijdens die borrel van inmiddels bijna een jaar geleden, werd er ook verteld dat er een nieuw systeem onderweg is.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:46 schreef DrSnuggle het volgende:
[..]
Ik hoorde in de wandelgangen iets hierover.
quote:Op zondag 9 februari 2014 17:37 schreef Fiorano het volgende:
Even spammen in een Spoiler:Gisteren was het pas een feestje in De Kuip, nu zelfs winnaar van het weekend dit dat zus zoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik moest dat filmpje kijken en daarna vertellen welke schade hij opnoemde, want de 5-serie was er nietquote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Als je in de BMW 5-serie moet gaan rijden, er zit een putje in de motorkap. Daar vroeg hij tijdens mijn sollicitatie om. Toen ging ik helemaal overdreven door m'n knieën zakken en van links naar rechts bewegen
Was namelijk diezelfde instructeur als in het filmpje, dus ik dacht, laat ik hem eens nadoen
Denk het niet, want software op zo'n manier aanbieden, houdt ook in dat je verantwoordelijk bent voor bugs, alles 100% moet werken en je support moet leveren. En ik kán wel programmeren, maar ik ben absoluut geen programmeur. Daar heb ik overigens ook helemaal geen zin in met alle verantwoordelijkheden die dat met zich meebrengt.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Misschien dat je het voor kan leggen bij AR (net alsof je het nog moet gaan maken) en er een leuk bedragje voor kan vragen aangezien het de administratie van de werknemers kan verbeteren.
Dat was de Passat toch? Ik weet zeker dat ik toen in die Volkswagen moest rijden en daar zat óók een putje in de motorkap. Wat je eigenlijk krijgt uitgelegd met dat putje (dat je bijna niet ziet..) is dat je inval van licht moet gebruiken om deukjes te zien.quote:Op zondag 9 februari 2014 17:21 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Misschien dat je het voor kan leggen bij AR (net alsof je het nog moet gaan maken) en er een leuk bedragje voor kan vragen aangezien het de administratie van de werknemers kan verbeteren.
[..]
Als je in de BMW 5-serie moet gaan rijden, er zit een putje in de motorkap. Daar vroeg hij tijdens mijn sollicitatie om. Toen ging ik helemaal overdreven door m'n knieën zakken en van links naar rechts bewegen
Was namelijk diezelfde instructeur als in het filmpje, dus ik dacht, laat ik hem eens nadoen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |