Rij wel motor heaquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:48 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Haha, meneer kiest voor kwaliteit. Rij zelf op Michelin's en Falken's
Als de rubber compound maar goed is, gaat dat prima. Profiel is op een motorband grotendeels voor de sier.quote:
Winschoten - Amsterdam toevalligquote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:34 schreef Kiprollade het volgende:
Jammer, net in de bus m'n telefoon niet over horen gaan. Thuis aangekomen gebeld, blijkt het spoedje al weg te zijn. Jammer hoor
Lijkt me stug aangezien ik in regio R'dam werkquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:41 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Winschoten - Amsterdam toevallig? Maak je maar geen zorgen, heb ik gekregen, is een Kia Picanto
Oepsquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:46 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Lijkt me stug aangezien ik in regio R'dam werk
Ben geen boer, sorryquote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:47 schreef Solidberg het volgende:
[..]
OepsDacht ff dat jij ook regio Groningen was
Ah op die manier.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:53 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Rij wel motor headan zijn je banden nog wel even tig keer belangrijker dan bij een auto.
Setje Continental Road Attack 2. Kost wat. ¤280 in de aanbieding. Maar goed, dat gaat dan ook maar liefst 7000 hele kilometers mee
En sommige (toekomstige) chauffeursquote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:08 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Sorry, was even vergeten dat mijn aardappelen enzo daar vandaan komen
Audi A6 is wel chill, TFSI zeker? Renault Twingo heeft m'n ma ook, vind ik nog een pittig bakkie voor een eco auto. Gewoon boven de 3k rpm en hij gaat wel, op de snelweg daarentegen is het minder prettigquote:Op vrijdag 7 februari 2014 15:57 schreef BlackLining het volgende:
Zo, werd gebeld toen ik uitgebreid op de pot zat.
Nou ja. Den Bosch - Rotterdam in een Audi A6 met 180 pkEn van daar in een Renault Twingo naar Oosterbeek
Nope. 2.0 TDI. Lang geleden dat ik een benzine wagen mee gehad heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:27 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Audi A6 is wel chill, TFSI zeker? Renault Twingo heeft m'n ma ook, vind ik nog een pittig bakkie voor een eco auto. Gewoon boven de 3k rpm en hij gaat wel, op de snelweg daarentegen is het minder prettig
En voor EasyWay, als ze meelezen: doe mij eens bellen joh
Edit: ligt het aan mij of doet Fok! een beetje trippy?
Nice! Ik wist niet dat de Kuga met zo'n dikke motor verkrijgbaar is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 16:55 schreef Kiprollade het volgende:
Barendrecht - Meerkerk in een Ford Kuga 2.5, 200pk
Je bent gewoon een workaholicquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:06 schreef Schaafkaas het volgende:
Zat een beetje een Breaking Bad marathon te houden (toch niks beters te doen) toen EW plots belde met 2 ritjes voor maandag. Kon me niet herinneren dat ik beschikbaar stond, maar heb ze toch maar geaccepteerd. Na het gesprek meteen naar mijn beschikbaarheid gekeken, en ja hoor, ik stond gewoon beschikbaar. Vreemd dat ik me dat niet kan herinneren, dinsdag komt me eigenlijk beter uit, maar ach... Het zijn in ieder geval 2 prima ritjes met een heerlijk ruime planning, dus mij hoor je niet klagen
[..]
Nice! Ik wist niet dat de Kuga met zo'n dikke motor verkrijgbaar is.
Staat er soms achter, maar de iKenteken app van de VWE kan je dat ook zien.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef BlackLining het volgende:
Krijgen jullie gewoon door of het een automaat is of wat? Ik weet dat nooit van tevoren. Is altijd maar hopen en van de kenteken informatie word ik ook niet wijzer.
Morgen die A6 is een Pro-Line uitvoering uit 2013. Dus ik heb er goede hoop op dat het weer eens een automaat is..
Ah nice!quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:22 schreef Pizzabodem het volgende:
[..]
Staat er soms achter, maar de iKenteken app van de VWE kan je dat ook zien.
Als je het kenteken op Autoweek.nl invoert dan staat er ook gewoon bij of het een handmatige of automatische versnellingsbak is.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:21 schreef BlackLining het volgende:
Krijgen jullie gewoon door of het een automaat is of wat? Ik weet dat nooit van tevoren. Is altijd maar hopen en van de kenteken informatie word ik ook niet wijzer.
Morgen die A6 is een Pro-Line uitvoering uit 2013. Dus ik heb er goede hoop op dat het weer eens een automaat is..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |