Zalando.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mensen lopen echt halve inboedels in dat vuur te gooien he, tis echt een constante stroom aan spullen die daar het vuur in verdwijnt. Waar halen ze het vandaan?
1 Uur later.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe laat is het in Kiev ?
Er word gemeld dat de president op tv komt.
Een uur later als het goed is.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:23 schreef arjan1112 het volgende:
Hoe laat is het in Kiev ?
Er word gemeld dat de president op tv komt.
Als ze het al doen, dan na de Spelen lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:24 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat de Russen daar wel gaan ingrijpen als het echt helemaal mis gaat.
Het is goed georganiseerd. Vandaar dar die Nederlandse autobandenhandelaar opgepakt was waar hij verdacht werd van het verkopen van banden aan de protestanten.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:21 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Mensen lopen echt halve inboedels in dat vuur te gooien he, tis echt een constante stroom aan spullen die daar het vuur in verdwijnt. Waar halen ze het vandaan?
Oekrane heeft zelf ook een leger.. Veder overdrijf je, het gaat maar om 1 plein.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:24 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat de Russen daar wel gaan ingrijpen als het echt helemaal mis gaat.
Waar inmiddels al 18 doden zijn gevallen en bijna 150 gewonden, ja ik overdrijf.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:30 schreef WitteMuur het volgende:
[..]
Oekrane heeft zelf ook een leger.. Veder overdrijf je, het gaat maar om 1 plein.
Zoiets gaat nou echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar inmiddels al 18 doden zijn gevallen en bijna 150 gewonden, ja ik overdrijf.Dat Oekraine zelf ook een leger heeft was mij ook bekend, maar als het echt mis gaat, zoals bv in Syrie, dan kan ik me best voorstellen dat de zittende leiding van het land een beroep doet op de Russen.
Aldus Nu.nlquote:Het geweld blijft niet beperkt tot centraal Kiev, maar breidt zich uit naar steden in het westen van het land. Zo is in Ternopol een politiebureau aangevallen en in brand gestoken.
edit: hm is prive video nu, iig een pantserwagen reed op de barricade af en werd met 5-15 molotovs bekogeld en vloog meteen in de fik, benzinetank geraakt ofzo. Met de politie er nog in, kan niet anders.quote:
Nou wil dat in Oekrane ook niet zo bijzonder veel zeggenquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:36 schreef arjan1112 het volgende:
ook een vechtpartij in het parlement vandaag.
Hij is geblust en reedt later gewoon weer rond.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:36 schreef MouzurX het volgende:
Weet niet of het een waterkanon is maar deze is flink in de fik:
[..]
edit: hm is prive video nu, iig een pantserwagen reed op de barricade af en werd met 5-15 molotovs bekogeld en vloog meteen in de fik, benzinetank geraakt ofzo. Met de politie er nog in, kan niet anders.
Ja, dat is niet echt veel. Als het nodig is, schiet het leger alle relschoppers zo dood.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar inmiddels al 18 doden zijn gevallen en bijna 150 gewonden, ja ik overdrijf.Dat Oekraine zelf ook een leger heeft was mij ook bekend, maar als het echt mis gaat, zoals bv in Syrie, dan kan ik me best voorstellen dat de zittende leiding van het land een beroep doet op de Russen.
En het begint, net als in Egypte, op een groot plein, waar het dus flink uit de hand kan lopen en escaleren naar andere delen van het land.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan dit wel met Thailand vergelijken
Protesten zijn bijna hetzelfde
Ook wel benieuwd ja... dat fikt gewoon door lijkt me.quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:41 schreef Infection het volgende:
Hoe is het nu met dat brandende gebouw eigenlijk?
Het verschil is dat er in Thailand geen sprake is van buitenlandse steun aan een van de kanten. En dat de demonstranten in Oekrane claimen voor democratie te zijn en in Thailand zijn ze duidelijk anti-democratischquote:Op woensdag 19 februari 2014 00:40 schreef arjan1112 het volgende:
Je kan dit wel met Thailand vergelijken
Protesten zijn bijna hetzelfde
Lijkt geblust te worden nu:quote:Op woensdag 19 februari 2014 00:42 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ook wel benieuwd ja... dat fikt gewoon door lijkt me.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |