4EBEquote:
Sommige wonden duren wel langer dan andere..quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, dus gewoon geduld hebben.
Dank uquote:
Hallo ik ben 4equote:
HNGGGGGGG!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, dus gewoon geduld hebben.
Ze was een hondquote:
Inderdaadquote:
Een grote Duitse Herdershond.quote:
Als 4everblackeyed het nummer al sinds vanmiddag in haar hoofd heeft, dan is zij het levende bewijs hiervan ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige wonden duren wel langer dan andere..
Sawryquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hallo ik ben 4e
En ik post eigenlijk al sinds 2011 hier mee en nu sporadisch
[..]
HNGGGGGGG!
Hfquote:
interessant.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hallo ik ben 4e
En ik post eigenlijk al sinds 2011 hier mee en nu sporadisch
[..]
HNGGGGGGG!
quote:
Is de paus katholiek?quote:
Gewoon een grote Sint Bernard toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een grote Duitse Herdershond.
Voor minder doe ik het niet hoor.
Honden kleiner dan een herdershond
Had je niet eerst een plaatje in je fobo van dqod riding 4ebebee?quote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als 4everblackeyed het nummer al sinds vanmiddag in haar hoofd heeft, dan is zij het levende bewijs hiervan ja.
[..]
Sawry
[..]
Hf
Ja, maar die kwijlen me teveel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een grote Sint Bernard toch?
Geen idee, wat denk jij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?
Natuurlijk zijn cavia's en Duitse Herdershonden knap.
Nee, doddie wel volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je niet eerst een plaatje in je fobo van dqod riding 4ebebee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |