4EBEquote:
Sommige wonden duren wel langer dan andere..quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, dus gewoon geduld hebben.
Dank uquote:
Hallo ik ben 4equote:
HNGGGGGGG!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Tijd heelt alle wonden, dus gewoon geduld hebben.
Ze was een hondquote:
Inderdaadquote:
Een grote Duitse Herdershond.quote:
Als 4everblackeyed het nummer al sinds vanmiddag in haar hoofd heeft, dan is zij het levende bewijs hiervan ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Sommige wonden duren wel langer dan andere..
Sawryquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hallo ik ben 4e
En ik post eigenlijk al sinds 2011 hier mee en nu sporadisch
[..]
HNGGGGGGG!
Hfquote:
interessant.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank u
[..]
Hallo ik ben 4e
En ik post eigenlijk al sinds 2011 hier mee en nu sporadisch
[..]
HNGGGGGGG!
quote:
Is de paus katholiek?quote:
Gewoon een grote Sint Bernard toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Een grote Duitse Herdershond.
Voor minder doe ik het niet hoor.
Honden kleiner dan een herdershond
Had je niet eerst een plaatje in je fobo van dqod riding 4ebebee?quote:
Dat bedoel ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Als 4everblackeyed het nummer al sinds vanmiddag in haar hoofd heeft, dan is zij het levende bewijs hiervan ja.
[..]
Sawry
[..]
Hf
Ja, maar die kwijlen me teveel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Gewoon een grote Sint Bernard toch?
Geen idee, wat denk jij?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is de paus katholiek?
Natuurlijk zijn cavia's en Duitse Herdershonden knap.
Nee, doddie wel volgens mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had je niet eerst een plaatje in je fobo van dqod riding 4ebebee?
Ik denk aan eten.quote:
Hoi pinda.quote:
Hehe, daar weer even kijken dan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, doddie wel volgens mij
Maar ze zijn wel vetquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar die kwijlen me teveel.![]()
Net als boxers.
Hoiquote:
Ben vandaag bij hem langs geweest. Alles gaat weer aardig. Hij heeft geen idee wat er gebeurt is en hij wil thank god niet dood!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi pinda.
Alles weer rustig met je hart?
[..]
Hehe, daar weer even kijken dan.
Woohooquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef Stuart het volgende:
Je bent trouwens opnieuw een plaats gestegen Essie
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 38005
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31828
5 essnhills - 29672
6 Moeraskat - 29509
7 Crazy-M - 29382
8 supersof - 28564
9 VoornaamAchternaam - 26183
10 NBT - 25466
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben vandaag bij hem langs geweest. Alles gaat weer aardig. Hij heeft geen idee wat er gebeurt is en hij wil thank god niet dood!
Ja, die lijkt hier ook niet meer actiefquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Woohoo![]()
![]()
Mijn volgende verorbeering (hihi beering) is beer![]()
Vanmiddag was hij hier evenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, die lijkt hier ook niet meer actief
Neequote:
Volgende keer beterquote:
Hij heeft geen idee? Dus het was geen zelfmoordpoging?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef arachide. het volgende:
[..]
Ben vandaag bij hem langs geweest. Alles gaat weer aardig. Hij heeft geen idee wat er gebeurt is en hij wil thank god niet dood!
Lol, die MIquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef essnhills het volgende:
[..]
Maar ze zijn wel vet
bij mijn ouders in de buurt heeft een stel zo'n lobbes. Hij heeft dat beest wel onder controle. Zij niet. Dan loop je bijvoorbeeld een stukje achter ze in de straat, en dan hoort hij je op een gegeven moment. Dan stopt hij gewoon met lopen, waardoor die vrouw bijna omvalt omdat de riem ineens straks staat. En dan draait hij zich rustig om om op z'n dooie gemakkie naar je toe te lopen terwijl die vrouw er met haar volle gewicht aanhangt om hem te stoppen 'Nee! Stop! Zit!' NEE!'
Gelukkig is het een enorm lief beestEn wil hij alleen maar even snuffelen en een aai over z'n kop
Echt?quote:
Kun je nagaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef essnhills het volgende:
[..]
Echt?
En ik had vanmiddag niet eens internet
Ja nouquote:
Ik vind dat andere nummer ook leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef Tchock het volgende:
Wat is dit toch een prachtig nummer. Cliché, ik weet het, maar zo mooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |