Als wij het maar mooi vinden danquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We zijn een van de weinigen geloof ik.
Het is me nooit zo opgevallen dat al die nummers zo lang zijn, eerlijk gezegdquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat maar door en doorLove is Noise is nog zo'n parel van ze maar die duurt ook 6 minuten of zo. En lange nummers zijn wel chill maar niet als ze alleen maar herhalen.
Dat is een veel recenter nummer. Niet een van mijn favorieten inderdaad. Bitter Sweet Symphony daarentegen vind ik wel geweldig weerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef Tchock het volgende:
[..]
Het gaat maar door en doorLove is Noise is nog zo'n parel van ze maar die duurt ook 6 minuten of zo. En lange nummers zijn wel chill maar niet als ze alleen maar herhalen.
Ben je ineens nog kleinerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muziek maken waarop?
Ik ben echt dood en afgestorven.. net twee uur gesport.. en daarvoor paardgereden, dus ik denk dat binnenkort mijn benen eraf vallen
Op mijn keyboardquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Muziek maken waarop?
Ik ben echt dood en afgestorven.. net twee uur gesport.. en daarvoor paardgereden, dus ik denk dat binnenkort mijn benen eraf vallen
Moet je nagaan hoe ik brabanders vind klinken, als pure aids.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Nouja, als iedereen daar bij jou zo'n accent heeft...
Fuck logicquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:35 schreef essnhills het volgende:
Lol, overal moet een je een betaalde account aanmaken om de bladmuziek van COmptine d'un autre été te kunnen downloaden. Behalve op de eigen site van Yann Tiersen zelf zo ongeveerDaar kun je het gewoon vandaan plukken.
Heb je geen stukje audio?quote:
Zo klinken ze voor iedereen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe ik brabanders vind klinken, als pure aids.
Ja, fml dan hoor..quote:
En ook gelijk weer bewijs dat gewoon even verder zoeken vaak wel profijt oplevertquote:
Neequote:
Ik voel me nu best een muziek-barbaar maar dit is het enige nummer van The Verve wat ik kenquote:
Ik versta niet eens wat Brabanders zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zo klinken ze voor iedereen.
Potverdrie.quote:
Je bent niet de enige barbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me nu best een muziek-barbaar maar dit is het enige nummer van The Verve wat ik ken
Die ik eerder postte kende je nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik voel me nu best een muziek-barbaar maar dit is het enige nummer van The Verve wat ik ken
Zo groot is The Verve ook weer niet. Handvol hitjes halverwege de jaren '90.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En mijn haar kammen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom je dan wel eens in de week brownies feeden.
Nopequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:38 schreef Stuart het volgende:
[..]
Die ik eerder postte kende je niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |