https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 00:22 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Disclaimer: Alle uitspraken gedaan door mij, of door mogelijk anderen die op mijn account zitten kunnen niet worden gewaarborgd. Rois is geen Jomanda die ziet hoe het er de komende week uit zal zien en kan derhalve niet aansprakelijk gesteld worden voor geleden schade.
fixedquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:56 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Bedreiging van een crewlid in functie
Ik twijfel... voor 180 verkopen ben ik ze eindelijk kwijt met winst...quote:
begin je weer? begin gewoon je eigen forumquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:59 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
begin je weer? begin gewoon je eigen forum
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Leuke foto trouwens DaMart. Mag ook wel gezegd worden na dat massale gelurk van het halve topic.
heel Cryptsy loopt weer te bokkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef roislecxe het volgende:
Er klopt echt geen jank van. De sellorders blijven op 150 staan.
Ik zag wat er stondquote:
Buyorders al naar 182 wtf...quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
heel Cryptsy loopt weer te bokken.
Dank jequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Leuke foto trouwens DaMart. Mag ook wel gezegd worden na dat massale gelurk van het halve topic.
Is gangster, mijn handen zijn zo groot.quote:
In z'n fobo staat gewoon een fotoquote:
Ben jij niet moe van werk? Of doe je zo van ik ben een robot enzo?quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is gangster, mijn handen zijn zo groot.
Niet helemaal robot, maar wel een beetje ja. Was me al aan het voorbereiden op een lange nacht ivm launch Maxcoinquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ben jij niet moe van werk? Of doe je zo van ik ben een robot enzo?
Bemoei je er niet mee, daar kan je zulke grote voeten goed mee kietelen.quote:
Dat doet me denken aan toen ik klein was en ik bij mijn opa en oma logeerde. Opa pakte de pot met dropjes en zei dat ik dan wel een handje mocht. Toen vroeg ik of hij het wilde pakken, want hij had grotere handenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:01 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Is gangster, mijn handen zijn zo groot.
Hihiquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Bemoei je er niet mee, daar kan je zulke grote voeten goed mee kietelen.
Nondeju. Had net een sell op 168 gezet toen ik werd uitgelogd door die kotskraptsyquote:
MaxCoinquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet helemaal robot, maar wel een beetje ja. Was me al aan het voorbereiden op een lange nacht ivm launch Maxcoin
Dan ben je er tenminste op tijd bij toch? Of niet?quote:
Herkenbaar probleem... ik probeerde het op 180quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nondeju. Had net een sell op 168 gezet toen ik werd uitgelogd door die kotskraptsy
Nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:05 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dan ben je er tenminste op tijd bij toch? Of niet?
Ligt nu helemaal plat.quote:
quote:www.cryptsy.com
You've requested a page that currently is on the Incapsula network.
Incapsula was unable to connect to the server.
Dat deed ik ook, maar dan niet met dropjes ( dropquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan toen ik klein was en ik bij mijn opa en oma logeerde. Opa pakte de pot met dropjes en zei dat ik dan wel een handje mocht. Toen vroeg ik of hij het wilde pakken, want hij had grotere handen.
En die andere dingen zijn ook lekker jaquote:
Hopelijk. Hebben ze een reden in ider geval.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef MichaelScott het volgende:
Cryptsy is er met alle coins vandoor
Zet gewoon alles klaar en krijg iemand zo gek om op tijd op het miningknopje te drukken of hoe dat ook mag werkenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef Maxbet het volgende:
[..]
NietLaunch valt tijdens mijn werk, dus dan kom ik een uurtje of 2 te laat denk ik. Even een oplossing voor bedenken.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hopelijk. Hebben ze een reden in ider geval.
Weetje welke ik bedoel? Er zit echt maar 1 vieze tussen, de rest is allemaal lekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef Maxbet het volgende:
[..]
En die andere dingen zijn ook lekker ja
Geen idee hoe ze heten, maar ik haal ze wel eens bij de lokale natuurwinkel
Tum Tum?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat deed ik ook, maar dan niet met dropjes ( drop) maar met van die harde snoepjes in verschillende kleurtjes in de vorm van verschillende soorten fruit en dan ook met de smaak daar van. Geen idee hoe die dingen heten
Mijn eigen miner krijg ik wel voor elkaar, maar ik wou eigenlijk nog een paar Mhash erbij huren. Even kijken of ik die ook gewoon kan laten switchen tijdens de launch. Dan zet ik die daarvoor wel gewoon op Doge ofzo.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:08 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Zet gewoon alles klaar en krijg iemand zo gek om op tijd op het miningknopje te drukken of hoe dat ook mag werken
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Weetje welke ik bedoel? Er zit echt maar 1 vieze tussen, de rest is allemaal lekker
Nee, harderquote:
Nee die zijn zacht, ik bedoel harde snoepjes in een beetje een ovale vorm met ribbelbolletjes. Waarom weet ik nou niet meer hoe ze hetenquote:
Een soort snoepketting?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee die zijn zacht, ik bedoel harde snoepjes in een beetje een ovale vorm met ribbelbolletjes. Waarom weet ik nou niet meer hoe ze heten
Nee, misschien kan Max ze wel vinden aangezien hij ze nog koopt. Ik heb die dingen echt al jaren niet meer gezienquote:
Zoals deze bedoel jequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Nee die zijn zacht, ik bedoel harde snoepjes in een beetje een ovale vorm met ribbelbolletjes. Waarom weet ik nou niet meer hoe ze heten
Gewoon een soort zuurtjes?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA, maar dan niet zo rond en in verschillende kleuren en verschillende fruitsmaken. Maar zoiets jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je
[ afbeelding ]
Haal je coins weg nu het nog kan!quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef roislecxe het volgende:
Godver al 7x ingelogd. En dan zegtie succesvol, maar plop en weer eruit.
Neuj. En als zou ik het willen dan kan het nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Haal je coins weg nu het nog kan!
Deze bedoel je?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA, maar dan niet zo rond en in verschillende kleuren en verschillende fruitsmaken. Maar zoiets ja
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zoals deze bedoel je
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA, maar dan niet zo rond en in verschillende kleuren en verschillende fruitsmaken. Maar zoiets ja
quote:
Ik weet welkequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:13 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik was een tijdje helemaal weg van Cadburys witte chocolade metquote:
NU weet ik ook weer welke vies waren, die banaantjesquote:
Zuurtjes waren ook geweldig maar die bedoelde ik nu niet. Maar zuurtjesquote:
Ieellgghhquote:
Dit dus ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Net even.
En als je dan ergens op een link klikt, krijg je de serverfout weer te zien.
Tegenpolen trekken elkaar aanquote:
Colaflesjesquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Tegenpolen trekken elkaar aan
quote:
Omg zo vies die, net zo vies als dropquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:17 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Guilty pleasure vroegah, maar echt al jaren niet meer gehad.
en van die kersenquote:
Er is wel 1 vieze versie en 1 lekkerequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Omg zo vies die, net zo vies als drop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Boooooooooooooooorn to beeee wiiiiiiiiiiiiiiiihiiiiiiiiiiiiilllld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:21 schreef richolio het volgende:
Mijn guilty pleasure liedjeKijk je GP van DWDD ? Ik vind dat er echt pareltjes tussen zittenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sommige nieuwe singer/songwriter versies die daar aan tafel worden opgevoerd zou ik graag in een langere versie willen hebben en er zelfs wat FIAT voor willen neer smijten.
Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht
Heb ik niet. Goeie muziek is goeie muziek dus er is echt geen touw aan vast te knopen bij mij. Daarnaast vind ik sommige slechte muziek ook gewoon leukquote:
Slechte muziekquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb ik niet. Goeie muziek is goeie muziek dus er is echt geen touw aan vast te knopen bij mij. Daarnaast vind ik sommige slechte muziek ook gewoon leuk
Heel herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:24 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Heb ik niet. Goeie muziek is goeie muziek dus er is echt geen touw aan vast te knopen bij mij. Daarnaast vind ik sommige slechte muziek ook gewoon leuk
Ja! Hoewel ik soms vind dat ze eens met een echte guilty pleasure moeten komen, sommige zijn gewoon nog best oké. Ik vond die van Waylon mooiquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Kijk je GP van DWDD ? Ik vind dat er echt pareltjes tussen zittensommige nieuwe singer/songwriter versies die daar aan tafel worden opgevoerd zou ik graag in een langere versie willen hebben en er zelfs wat FIAT voor willen neer smijten.
Ik ook. 1. Maar hij staat te hoog denk en durf niet te cancelen dan duurt het nog een uur zeker voor ik kan inloggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb alweer wat sell orders kunnen zetten inmiddels.
Ik heb ze bewust te hoog gezet. Misschien dat nog iemand 200 per Doge wil betalen vannachtquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik ook. 1. Maar hij staat te hoog denk en durf niet te cancelen dan duurt het nog een uur zeker voor ik kan inloggen
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik heb ze bewust te hoog gezet. Misschien dat nog iemand 200 per Doge wil betalen vannacht.
Ja klopt, maar het gaat er denk ik meer om dat het vaak liedjes zijn waarbij je toch een "quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:25 schreef richolio het volgende:
[..]
Ja! Hoewel ik soms vind dat ze eens met een echte guilty pleasure moeten komen, sommige zijn gewoon nog best oké. Ik vond die van Waylon mooiVolgens mij coverde hij Kiss
Wat dat betreft heb ik geleerd van gisterenavond. Toen zette ik een te goedkoop sell order voor VTC neer. Had ruim het dubbele kunnen krijgen als ik had gewachtquote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:27 schreef richolio het volgende:
I'm coming out of my cage
And I've been doing just fine
Gotta gotta gotta be down
[ afbeelding ]
Ik ookquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ja klopt, maar het gaat er denk ik meer om dat het vaak liedjes zijn waarbij je toch een "" blik krijgt als je het in gezelschap opzet, ongeacht of die persoon daarna gewoon net zo hard mee krijst
. Ik vind het wel tof om de nieuwe versies te horen.
Open nu dan gewoon een ticket, is het er morgen zekerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:33 schreef DaMart het volgende:
Ik ga toch maar slapen. Kijk morgenochtend wel of mijn LEAF er eindelijk is en anders ga ik een ticket openen.
O wacht, dat is een externe site. Ik had Cryptsy zelf al even opgegeven verderquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:34 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Open nu dan gewoon een ticket, is het er morgen zeker
Maar ik vond zelfs Mysterious Girl van die ene chick ook een hele goeie, echt leuk wat ze er mee deedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de grappigste en leukste om te zien - ook omdat hij er zelf echt plezier in heeft - vind ik die van Niels Geusenbroek ( Backstreetboys - We've got it going on )![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Transactie-ID is toch gewoon de ID die je overboeking mee heeft gekregen in de blockchain?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef DaMart het volgende:
[..]
O wacht, dat is een externe site. Ik had Cryptsy zelf al even opgegeven verder.
Transfer key is hetzelfde als de transactie-ID?.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Transactie-ID is toch gewoon de ID die je overboeking mee heeft gekregen in de blockchain?
Ja, dat is inderdaad andersquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:39 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja.
Maar dat is dus wat anders dan de transfer key? Nou ja, los dat wel even op.
Neeeee, doorgaan.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:31 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik heb het eindelijk voor elkaar
Nu kan ik stoppen met plaatjes posten
Speciaal voor ed dan:quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef edcetera het volgende:
[..]
Neeeee, doorgaan.
Bis bis, Zugaabeee
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef Toto69 het volgende:
ikz zit nuje mobirpk mar ik ga dssd zomrtrnbveefilm kijken americsn pie 4 banfd campi gr gr
quote:Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
[..]
gewojn hdlen mna kimt wel goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Ik kan Doge () verkopen op 157 en nog steeds winst hebben. Gaat het nog verder zakken? Want dan kan ik goedkoper weer erin. Of gaat het gewoon weer omhoog vannacht?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Liefs Alina.
Hoi,quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
Ik kan Doge () verkopen op 157 en nog steeds winst hebben. Gaat het nog verder zakken? Want dan kan ik goedkoper weer erin. Of gaat het gewoon weer omhoog vannacht?
Hopelijk kunnen jullie me helpen.
Liefs Alina.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:36 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Maar ik vond zelfs Mysterious Girl van die ene chick ook een hele goeie, echt leuk wat ze er mee deeden Can't live van Tim Knol ( hoewel niet helemaal zuiver maar boeiend ) , Qeaux Qeaux Joans met Love is a battlefield .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar de grappigste en leukste om te zien - ook omdat hij er zelf echt plezier in heeft - vind ik die van Niels Geusenbroek ( Backstreetboys - We've got it going on )![]()
Die is leuk jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En die van Qeaux Qeaux kan ik me niet echt herinneren, maar wat mooi
![]()
'Richolio _O_' - tong80
LAST.FM
Prrt prrt. Gerrn 450x083 pstsquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:40 schreef Toto69 het volgende:
ikz zit nuje mobirpk mar ik ga dssd zomrtrnbveefilm kijken americsn pie 4 banfd campi gr gr
ja hequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:42 schreef richolio het volgende:
[..]
Die is leuk jaEn die van Qeaux Qeaux kan ik me niet echt herinneren, maar wat mooi
![]()
Die van mij overnemen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:43 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Moet echt eens zo'n ding bestellen...
quote:
Ik bied 100 doge.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Die van mij overnemen?
Nooit te hard mee gereden, altijd binnen gestaan en minimale gebruikerssporen.
Picante pics van je nieuwe hossel/nerdchickquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Speciaal voor ed dan:
[ afbeelding ]
Trustequote:
quote:
Voor mijn laatste peuk gaan slapenquote:
Vandaag zouden we wel weer eens tegelijk aan de laatste peuk kunnen zittenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn laatste peuk gaan slapen![]()
Truste dan maar![]()
![]()
Ik ga niet en ik rook nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:49 schreef edcetera het volgende:
[..]
[..]
Voor mijn laatste peuk gaan slapen![]()
Truste dan maar![]()
![]()
Volgens mij zit 1 van jullie in de woonkamer, en de andere in de studeerkamer en gaan jullie dagelijks tegelijk tandjes poetsen en naar bed.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vandaag zouden we wel weer eens tegelijk aan de laatste peuk kunnen zitten
Zou wel een goeden garp zijnquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij zit 1 van jullie in de woonkamer, en de andere in de studeerkamer en gaan jullie dagelijks tegelijk tandjes poetsen en naar bed.
Ik zit nu Jack Parow te luisterenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:52 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Caaaaaaaaaaaaaan't liiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiive
o die is vet grappig, heb ik dat niet een keer naar je gestuurd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik zit nu Jack Parow te luisteren
Geen idee hoe ik daar bij uitkom
Niet dat ik weet, maar ik heb zijn album al tijden hier op de PC staanquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:53 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
o die is vet grappig, heb ik dat niet een keer naar je gestuurd?
Volgens mij doet de deurbel het vanavond niet hier, toevallig, per ongeluk, met opzetquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:50 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vandaag zouden we wel weer eens tegelijk aan de laatste peuk kunnen zitten
Ok, dacht me iets over de Zuid-Afrikaanse taal te herinneren . Maar als je toch op die tour bent ken je Bittereinder vast ook wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:54 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Niet dat ik weet, maar ik heb zijn album al tijden hier op de PC staan
We hebben het wel een over Afrikaans als taal gehadquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:55 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ok, dacht me iets over de Zuid-Afrikaanse taal te herinneren . Maar als je toch op die tour bent ken je Bittereinder vast ook wel.
We hebben een clubke opgericht, voor mensen met een likkik gebit..Ge meug der beequote:Op woensdag 5 februari 2014 23:51 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volgens mij zit 1 van jullie in de woonkamer, en de andere in de studeerkamer en gaan jullie dagelijks tegelijk tandjes poetsen en naar bed.![]()
Is een beetje ver om nu even snel langs te komen, zeker aangezien ik morgen weer gewoon de loonslaaf uit moet hangenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:54 schreef edcetera het volgende:
[..]
Volgens mij doet de deurbel het vanavond niet hier, toevallig, per ongeluk, met opzet![]()
En als je niet komt is mijn laatste peuk zo in zicht
Dat weet ik, en ik weet ook dat ik Jack en Bittereinder en nog een verhaal daar bij heb gehaaldquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
We hebben het wel een over Afrikaans als taal gehad
Bittereinder zegt me zo niks, even luisteren
Lellek gezicht is het tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef edcetera het volgende:
[..]
We hebben een clubke opgericht, voor mensen met een likkik gebit..Ge meug der bee
Kan ik me niks van herinneren, maar dat wil niks zeggenquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik weet ook dat ik Jack en Bittereinder en nog een verhaal daar bij heb gehaald
Laat maarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kan ik me niks van herinneren, maar dat wil niks zeggen
Bittereinder klinkt wel goed trouwens
Je ademt zelf nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
De doge is dood. Al 8 minuten niet geademd meer.
Nee ik heb kieuwen.quote:
Kijk dan ook gewoon hier: http://doge.yottabyte.nu/quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef roislecxe het volgende:
De doge is dood. Al 8 minuten niet geademd meer volgens Wisdom.
ieghquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee ik heb kieuwen.
En ik heb ook een gastrol in Family guy, misschien heb je me wel eens gezien?
Dat vind ik niet lekker kijken hoorquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Kijk dan ook gewoon hier: http://doge.yottabyte.nu/
Klaus?quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee ik heb kieuwen.
En ik heb ook een gastrol in Family guy, misschien heb je me wel eens gezien?
Het is FOK!quote:
je kan zelf niet lekker kijkenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat vind ik niet lekker kijken hoor
je bent zelf een FOK!quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:02 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
je kan zelf niet lekker kijken
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Dat weet ik, en ik weet ook dat ik Jack en Bittereinder en nog een verhaal daar bij heb gehaald
Wie?quote:
Kom je trouwens naar de meet?quote:
Weet nog niet. Ver vooruit plannenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:06 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Kom je trouwens naar de meet?
Dan neem ik een snoepje voor je mee.
Sorry schatjen maar ik blijf in mijn hart een Amsterdamse ook al is Rotterdam primaquote:
quote:
Ik kijk hetzelfde nu. In southpark.quote:
Je bent een Amsterdammer?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Sorry schatjen maar ik blijf in mijn hart een Amsterdamse ook al is Rotterdam prima![]()
Geef maaaaaiihhh maar ammmsterdaammm, dat is moooojeeer dan paraaaiis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
O leuk even luisterenquote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Je bent een Amsterdammer?
Ik was een AmsterdammerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh god, nu moet ik alles wat je tikt met een vreselijk accent lezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:07 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Sorry schatjen maar ik blijf in mijn hart een Amsterdamse ook al is Rotterdam prima![]()
Geef maaaaaiihhh maar ammmsterdaammm, dat is moooojeeer dan paraaaiis
Herkenbaarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:57 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Is een beetje ver om nu even snel langs te komen, zeker aangezien ik morgen weer gewoon de loonslaaf uit moet hangen
Dat liedquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Herkenbaar![]()
Luister dit maar bij het tandenpoetsen tometeen:
Het sneeuwt in Brusselquote:
Valt reuze meequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Oh god, nu moet ik alles wat je tikt met een vreselijk accent lezen
Paar Dollar maar, niet de eerste en niet de laatste keerquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:11 schreef Robuustheid het volgende:
Koers van Bitcoin gaat ineens onderuit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Limburgse verbastering, Kwestie van geduld tot heel Brabant Limburgs lultquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:58 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Lellek gezicht is het toch
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Limburgse verbastering, Kwestie van geduld tot heel Brabant Limburgs lult
Oke ik ken het als lellek gezicht je bent erbij je bent erbijjjj, ofzoquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef edcetera het volgende:
[..]
Limburgse verbastering, Kwestie van geduld tot heel Brabant Limburgs lult
Klaus is unne waus.quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:12 schreef ikwiltrolletje het volgende:
En Amsterdams vreselijk vindenlosers
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Plak jij overal zo'n overbodige Rotterdamse "t" achter?quote:
Ook echt hele slaapkamers mollenquote:
Ja dankje, en nu ben ik toch maar weer die map met dialect muziek aan het zoekenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Klaus is unne waus.
Speciaal voor Trolletje: Cursus Limburgs, les EIN:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:22 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ook echt hele slaapkamers mollen
Wetiknie, wasdaveurraaskal?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
www.'oeheddegijdagezeetgehadneemindedawerkelukwaor'oedoedegijda'oedoedegijda'oeheddegijdagedaon.br
Ik kan jullie vage G al nadoenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:15 schreef edcetera het volgende:
[..]
Klaus is unne waus.
Speciaal voor Trolletje: Cursus Limburgs, les EIN:
Maastrichtquote:
Jazekert!quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Plak jij overal zo'n overbodige Rotterdamse "t" achter?
Waarheidquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:23 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik kan jullie vage G al nadoenen nog wat andere kleine dingetjes
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:24 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jazekert!
Kommen wij uit Rotterdam? Ken je dat nie horen dan?!
[ afbeelding ]
Uit welke provincie (stad/durp) kom jij nu eigenlijk?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:22 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ja dankje, en nu ben ik toch maar weer die map met dialect muziek aan het zoeken
Bijna een maand te vroeg ja
Venlo (ongeveer dan) jij Sittard neem ik aan gezien je muziekkeus?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:25 schreef edcetera het volgende:
[..]
Uit welke provincie (stad/durp) kom jij nu eigenlijk?
Voor een trein kan ik inkomen, maar voor de metroquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:27 schreef MichaelScott het volgende:
Zoveel waarheid in die plaatjes![]()
[ afbeelding ]
Moet eigenlijk wel "Rotterdammerts " zijnquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:27 schreef MichaelScott het volgende:
Zoveel waarheid in die plaatjes![]()
[ afbeelding ]
Niet als je op de allerlaatste heb afgestemd om op tijd te kunnen komenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Voor een trein kan ik inkomen, maar voor de metro
Metro gemist? /care daar is de volgende al
Ok, daar had ik geen rekening mee gehoudenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:29 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Niet als je op de allerlaatste heb afgestemd om op tijd te kunnen komenwant dat ga je vanzelf doen. Ook als er 30 per half uur komen
.
De Rotterdamse metroquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Bij 0 kun je hem ook gewoon nog halen omdat er vaak iemand zo lief is om op het knopje te drukken om de deur open te houdendat is wel een groot verschil met Amsterdam, als daar een knopje was om 'm dicht te doen zou die deur dicht geramd worden
Plak jij overal een spellingnazi-reactie achteraan: Ga lekker geilen met Philip Frederiks en doe mee aan dat groote dikketeequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Plak jij overal zo'n overbodige Rotterdamse "t" achter?
Waarom ga je niet met de tram?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:30 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Bij 0 kun je hem ook gewoon nog halen omdat er vaak iemand zo lief is om op het knopje te drukken om de deur open te houdendat is wel een groot verschil met Amsterdam, als daar een knopje was om 'm dicht te doen zou die deur dicht geramd worden
*spellingsnazireactiequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Plak jij overal een spellingnazi-reactie achteraan: Ga lekker geilen met Philip Frederiks en doe mee aan dat groote dikketee
Het is niet mijn probleem dat jij niet kan spellen en blijkbaar ook niet zo goed bent in begrijpend lezenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:32 schreef edcetera het volgende:
[..]
Plak jij overal een spellingnazi-reactie achteraan: Ga lekker geilen met Philip Frederiks en doe mee aan dat groote dikketee
Hangt er vanaf waar ik ben en waar ik naartoe moet. Meestal fiets ik naar de campus. Ja, fietsenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:33 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Waarom ga je niet met de tram?
RIP aan de nabestaandenquote:
Staat wel laag ineensquote:
Gecorrigeerdquote:
*danquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gecorrigeerd
Bendankt, dat je nog meer houdt van de Limburgse chaos als de Nederlandse op taalgebied:
Advies: Leer Afrikaans![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik ben en waar ik naartoe moet. Meestal fiets ik naar de campus. Ja, fietsen.
Sportief.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:35 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Hangt er vanaf waar ik ben en waar ik naartoe moet. Meestal fiets ik naar de campus. Ja, fietsen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Komt ooit wel een keer goedquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:38 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zal een kaarsje voor je opsteken
Ik had het niet per se over de taal maar over het geografische gebied. Maar zoals ik al zei vind ik in beginsel elk accent/dialect in Nederland wel leuk/grappig/interessant en kan ik er heel wat na doenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:36 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gecorrigeerd
Bendankt, dat je nog meer houdt van de Limburgse chaos als de Nederlandse op taalgebied:
Advies: Leer Afrikaans![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:37 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
[..]
Sportief.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Zelfde secondequote:Op donderdag 6 februari 2014 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zonder te kijken: Gox prijzen aanhouden
goxquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:40 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zonder te kijken: Gox prijzen aanhouden
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Zou ik Gox niet gewoon een note kunnen sturenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:41 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Notes voor iedereen die Gox als prijs aanhoudt. Retards
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:40 schreef MichaelScott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:41 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Zou ik Gox niet gewoon een note kunnen sturen
Per post ofzo
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:42 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Dat zou nog eens mooi zijn, gewoon een ban voor Goxquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:43 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
Stuur Pharkus er ook meteen achteraan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Forcefield City Bewoner![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.teveelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:37 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Trouwens:
Philip Freriks[ Bejaarde domme beeldvervuiler, laat van Rossem hem maar lekker afzeiken in die slechte kloon van "De slimste mens"![]()
Harmen Siezen --> Held: Icoon van het nieuws!!The best firms advertise the least...![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:45 schreef roislecxe het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:43 schreef MichaelScott het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht![]()
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
JA, ban from the internetquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:45 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat zou nog eens mooi zijn, gewoon een ban voor Goxen dan Yvonne en Danny er achteraan om het permanent te maken
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:46 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]17 verdiepingenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn uni heeft er maar 8
.
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik zal jouw permanent eens maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA, ban from the interneten dan Yvonne en Danny er achteraan om het permanent te maken
Forcefield City Bewoner![]()
Sjoen om te huure, leeve sjat.quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:39 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Ik had het niet per se over de taal maar over het geografische gebied. Maar zoals ik al zei vind ik in beginsel elk accent/dialect in Nederland wel leuk/grappig/interessant en kan ik er heel wat na doenook Limburgs.
The best firms advertise the least...![]()
Jouw uni bestaat zeker ook nog uit 1 gebouw?quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
17 verdiepingenMijn uni heeft er maar 8
.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef MichaelScott het volgende:
Niet zo hatenquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:48 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Jouw uni bestaat zeker ook nog uit 1 gebouw?
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Dat versta ikquote:
Ja dus.quote:
Ik zeg goed idee, al was ten onder gaan in vlammen ook niet erg geweestquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
JA, ban from the interneten dan Yvonne en Danny er achteraan om het permanent te maken
Kunnen we gelijk voor de laatste keer goedkoop inkopen![]()
![]()
Wutquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
17 verdiepingenMijn uni heeft er maar 8
.
en geen campus zeker
Je bent zelf een permanentquote:Op donderdag 6 februari 2014 00:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zal jouw permanent eens maken.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
Kwaliteit > kwantiteitquote:Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Jezus, het is alweer bijna 1 uur.![]()
Ik moet om 5 uur op
dicht.Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
dfd.,fOp dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: