Dan moet je er wel even bijzetten waar ie eventueel op te halen isquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:55 schreef MissLuna het volgende:
Ja, daar heb ik over nagedacht. Maar stel dat iemand in de buurt woont, kan je hem zelfs op komen halen. Ben gewoon de interesse aan het peilen.
Is die er niet, stuur ik hem inderdaad terug.
Dat kan ik me voorstellen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:00 schreef LompeHork het volgende:
Wel interesse, maar Barendrecht is nogal een uithoek voor mij. Zitten er trouwens metalen onderdelen in dat ding? Onze poezen en hebben namelijk magneetjes voor het kattenluik, daarom zijn metalen bakjes vaak "ONHANDIG".
Vind ik alsnog wel prijzig, snap dat je er vanaf wil, maar een nieuwprijs + verzenden wat duurder is dan gewoon nieuw aanschaffen in een webshop is natuurlijk raarquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:03 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Dat kan ik me voorstellen..
Volgens mij is het allemaal plastic. En wat betreft verzendkosten; ik ben bereid die te delen, zodat ik kan concurreren met Zooplus..
Ik begrijp je, ik had hetzelfde gereageerd. Voor ¤ 15 inclusief verzenden hebben we een deal. Ik vind het gewoon altijd zo'n gedoe met retourneren bij een webshop, omdat je dan weer formulieren in moet vullen en het vaak lang duurt voordat je überhaupt je geld terugkrijgt. Dan liever "snel" verkopen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 23:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Vind ik alsnog wel prijzig, snap dat je er vanaf wil, maar een nieuwprijs + verzenden wat duurder is dan gewoon nieuw aanschaffen in een webshop is natuurlijk raarvooral als je een alternatief gewoon gratis gekregen hebt.
Ik bied 12 Euro inclusief verzenden, dan wil ik het proberen (vraag is ook maar of onze poezen er uit drinken, beesten zijn raar), anders kun je het beter terugzenden en een waardebon van 17,90 (o.i.d.) aanvragen
Dealquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:18 schreef MissLuna het volgende:
[..]
Ik begrijp je, ik had hetzelfde gereageerd. Voor ¤ 15 inclusief verzenden hebben we een deal. Ik vind het gewoon altijd zo'n gedoe met retourneren bij een webshop, omdat je dan weer formulieren in moet vullen en het vaak lang duurt voordat je überhaupt je geld terugkrijgt. Dan liever "snel" verkopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |