Ja, dat ook, ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook ongeveer 100 keer zo groot
Woohooquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
londen is mijn favoriete buitenlands stad die ik tot nu toe bezocht heb denk ik
In Flevolandquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet alleen niet waar walibi ligt
Vaak hebt bezocht ook echt. Hoeveel steden blijven er dan over?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Typisch het volgende:
[..]
londen is mijn favoriete buitenlands stad die ik tot nu toe bezocht heb denk ik
waar zie jij vaak?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vaak hebt bezocht ook echt. Hoeveel steden blijven er dan over?
De randstad?
Ach, voordat het Six Flags heette heette het ook Walibi. En daarna heette het weer Walibiquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat Six Flags tegenwoordig Walibi heette
quote:
quote:
Hoi Eric.quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef badschaap het volgende:
mijn autisme kan dit allemaal niet meer aan
Wellicht helpt dat inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
al kan dat ook komen door de zwak die ik heb voor vrouwen met een netjes brits accent
Ik had 'al' geedit. En die boodschap blijft staan.quote:
Ja, oké. Maar hij deed het echte en paar uur niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hier ligt het internet er ook vaak zat uit. Tegenwoordig kun je gewoon niet meer zonder.
Ja.. helemaal als je provider beweert dat er geen storing isquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:59 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat is altijd vervelend en frustrerend
Nou voruit omdat je zo gezond bezig bent met een appeltjequote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja, oké. Maar hij deed het echte en paar uur niet.En dan zit je echt zo van, wat moet ik nu dan?
Maar nu doet ie het weer
je slaat weer wartaal uit LRquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had 'al' geedit. En die boodschap blijft staan.
Mijn nederige excuses Typisch. Hopelijk kun je nogmaals over je hart strijken om mijn incompetentie te vergeven. Je moet je wel indenken dat ik als geboren Zuid-Hollander naast Rotterdam ooit voor Ajax heb gekozen.
Ik kan niks aan die infantiliteit doen
Die kans is zo goed als nihil. Tevens, ik laat niet merken als ik hoor Engels met een Nederlands accent hoor en bij mij zul je geen Nederlands accent horen. Dus al zou je me tegenkomen dan weet je het nog nietquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef JanCees het volgende:
[..]
De kans dat ik jou tegenkom houd me tegen
Ik ben opgegroeid op 150 meter afstand van 2 goed aangeschreven restaurants. Zo dichtbij dat ik er nog nooit ben geweest.quote:
Wie is je provider eigenlijkquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.. helemaal als je provider beweert dat er geen storing is
Ja goed hè?quote:
Waarom nooit geprobeerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben opgegroeid op 150 meter afstand van 2 goed aangeschreven restaurants. Zo dichtbij dat ik er nog nooit ben geweest.
serieus joh?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben al heel de dag hyper. Teveel geslapen.
Ik ga daarom ook echt de stad in nu.
Deze nigger komt zo hardquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
serieus joh?
hier een stukje van willie wartaal
Nou kijk je gappie leeft zoet als een sappie
Ballin' ookal was mamma altijd wappie
Een goed begin is het halve werk
Maar een goed begin is maar de helft
De tweede helft, maar ikke hoef geen helft
Wiwwelien was elf, ik deed alles zelf
Ik ging zelf naar school, nu kom ik zelf op tv
En ik lach in mezelf want de sletten ik breng
Nou kijk ze kijken, dus blijf kijken
Alle dikzakken willen op me lijken
Maar broeder, vergeet dat ding
Stap opzij, ze wil een handtekening
dan zal het wel aan jouw router liggen hequote:Op woensdag 5 februari 2014 22:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja.. helemaal als je provider beweert dat er geen storing is
Tele2..quote:
Te dichtbij denk ik..quote:
Beetje slap dat ze dat zolang bleven ontkennenquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:04 schreef essnhills het volgende:
[..]
Tele2..
maar die zitten dus op het netwerk van KPN..
Ze hadden vanmorgen geplaatst dat de storing was verholpen. Waarna de echte storing pas begon. En pas nadat op het forum nogal veel berichtjes kwamen dat de storing heul niet verholpen was kwamen ze weer met 'oh de storing is toch niet verholpen' 'ja dat zeggen we al ruim een uur..'
Misschien heb je daar wel gelijk in. Of is het niet spannend genoegquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef essnhills het volgende:
[..]
Te dichtbij denk ik..
maar ik hoor alleen maar goede verhalen![]()
Maar adt was dus een beetje het puntDingen dichtbij zijn minder interessant ofzo
Jupquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Beetje slap dat ze dat zolang bleven ontkennen
Hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef xcachet het volgende:
Van die mensen die na elk woord op 'sturen' klikken op WA![]()
dat doe ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 22:05 schreef xcachet het volgende:
Van die mensen die na elk woord op 'sturen' klikken op WA![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |