oh dan ben ik er wel geweest volgens mijquote:
ik kom uit arnhem, dan hoef je niet door flevoland voor dolfinarium tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ben je ook nog nooit in Walibi geweest?
Of op doorreis naar het Dolfinarium?
Anders werd het ook wel erg krap natuurlijk. Nu kan er tussen elk kruispunt precies een auto staan.quote:
Leuk is dat he. Toch uit zelfbescherming de hahahahhohoho of xD erachter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
seks grappen, dat is echt not daan
hahahahahohhoho
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
ja sorry mijn topografie is echt slecht
Het Dolfinariumquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
waar zou ik dan naar toe rijden?
Vergelijk het dan met een andere wereldstad inderdaad, zoals Londonquote:
Ik niet. Ik moest denken aan mijn internetperikelen van vanmiddagquote:
2 uurquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wanneer gaan we samen naar Zweden dan? 2 uur rijden hooguit.
Oh, ik dacht dat je aan de andere kant woondequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
ik kom uit arnhem, dan hoef je niet door flevoland voor dolfinarium toch
vertel meerquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik niet. Ik moest denken aan mijn internetperikelen van vanmiddag
Hoiquote:
London bestaat wat langer. Dus ik neem aan dat dat enorm aan de stad te merken is.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vergelijk het dan met een andere wereldstad inderdaad, zoals London
bedDaanktquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk is dat he. Toch uit zelfbescherming de hahahahhohoho of xD erachter.
Ik vond het echt grappig, Typisch. Ik ben trots op je
quote:
Ik wel, meerdere keren. Op vakantie enzo. Ik ben overal wel geweest denk ik.quote:
inderdaadquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Vergelijk het dan met een andere wereldstad inderdaad, zoals London
Af en toe eentje naar Vlissingen?quote:
echt?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:57 schreef essnhills het volgende:
[..]
Af en toe eentje naar Vlissingen?
Ik had uren geen internet doordat KPN een storing had en daarom had Tele2 ook een storing ook al zeiden ze vanmorgen dat de vele kleine storinkjes van de dagen daarvoor opgelost waren en dat er geen nieuwe storingen waren.quote:
ik weet alleen niet waar walibi ligtquote:
Het is ook ongeveer 100 keer zo grootquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:56 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
London bestaat wat langer. Dus ik neem aan dat dat enorm aan de stad te merken is.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
ik weet alleen niet waar walibi ligt
Ik wist geeneens dat Six Flags tegenwoordig Walibi heettequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
GOed hoorquote:
Hier ligt het internet er ook vaak zat uit. Tegenwoordig kun je gewoon niet meer zonder.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik had uren geen internet doordat KPN een storing had en daarom had Tele2 ook een storing ook al zeiden ze vanmorgen dat de vele kleine storinkjes van de dagen daarvoor opgelost waren en dat er geen nieuwe storingen waren.
biddinghuizenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef supersof het volgende:
[..]
londen is mijn favoriete buitenlands stad die ik tot nu toe bezocht heb denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het is ook ongeveer 100 keer zo groot
Dat is altijd vervelend en frustrerendquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef essnhills het volgende:
[..]
GOed hoor
AL had ik vanmiddag geen internet dus
Walibi Holland nuquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik wist geeneens dat Six Flags tegenwoordig Walibi heette
Het is 10 uurquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |