JA HOORquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh.
Nou ja, mijn naam was toch al geen geheim meer.
Letterlijk nog wel. Lijken me wel krappe kruispuntjes dan.. Is die iedere 10 meter gemeten vanuit het midden van ieder kruispunt of meet je van buitenrand naar buitenrand?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef JanCees het volgende:
[..]
NY heeft letterlijk elke 10 meter een kruispunt.
whahahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
ik ben nog nooit in flevoland geweest volgens mij
De uiterste waardenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Letterlijk nog wel. Lijken me wel krappe kruispuntjes dan.. Is die iedere 10 meter gemeten vanuit het midden van ieder kruispunt of meet je van buitenrand naar buitenrand?
Zelfs nooit doorheen gereden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
walibi ja tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
Ja precies dat ja.quote:
Hoi Daan/quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
Oh.
Nou ja, mijn naam was toch al geen geheim meer.
Ik in Six Flags vlak na de opening verder ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
waar zou ik dan naar toe rijden?quote:
Het is allebei erg.quote:
is dat in flevoland?quote:
Mijn internet doet het al een paar uur achetr elkaarquote:
Geen idee, maar het had gekund toch?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef supersof het volgende:
[..]
waar zou ik dan naar toe rijden?
Dat schreeuw jij morgen ook hard in de supermarkt kijkende wie er opkijkt.quote:
Ik heb het over mijn webbeshopquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Mijn internet doet het al een paar uur achetr elkaar![]()
![]()
Six Flagsquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik in Six Flags vlak na de opening verder ook niet.
seks grappen, dat is echt not daanquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat schreeuw jij morgen ook hard in de supermarkt kijkende wie er opkijkt.
En dan nu kijken wie er de eerste seksgrap maakt.
Hoe doe je dat?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:52 schreef supersof het volgende:
wat moet je daarquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Tjacka het volgende:
harderwijk is serieus een leuk stadje
ik ga daar later wonen
oh dan ben ik er wel geweest volgens mijquote:
ik kom uit arnhem, dan hoef je niet door flevoland voor dolfinarium tochquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hoe doe je dat?
Ben je ook nog nooit in Walibi geweest?
Of op doorreis naar het Dolfinarium?
Anders werd het ook wel erg krap natuurlijk. Nu kan er tussen elk kruispunt precies een auto staan.quote:
Leuk is dat he. Toch uit zelfbescherming de hahahahhohoho of xD erachter.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
seks grappen, dat is echt not daan
hahahahahohhoho
quote:
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
ja sorry mijn topografie is echt slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |