Ik zou dat ook wel willenquote:
ja is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef xcachet het volgende:
sof gaan we nog op vakantie in de zomer?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt de OP nog niet gecomplimenteerd.
[..]
Ik vlucht de stad straks nog even in om jouw vroege vertrek richting bed te vergeten.
Ja. Ik kan toch niet uren op FOK! zonder jouw aanwezigheid zitten.quote:
Dus je noemt mij infantiel voor mijn leeftijd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ook wel eens ja.
NYC is leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat winkels
omdat stad
wil een keer zien
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystadquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat winkels
omdat stad
wil een keer zien
heb je gisteren en vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik kan toch niet uren op FOK! zonder jouw aanwezigheid zitten.
[..]
Dus je noemt mij infantiel voor mijn leeftijd?
Kan ik meeleven
Ik heb een jaar op Long Island gewoond. Vond het leuk om daar bijna elk weekend naartoe te gaanquote:
GEWOOOONquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystad
waarom new york
Ik ook niet eigenlijk.. Inderdaad misschien een enkele keer dat ik ziek wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niet meer herinneren dat ik voor 11 uur ging slapen
ik durf te stellen dat sinds ik studeer ik dat niet meer gehaald heb, op een enkele keer ziek zijn na misschien
waarom rotterdam?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystad
waarom new york
Ik schaarde jou voor het gemak even aan dezelfde kant van de kloof als ik.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik kan toch niet uren op FOK! zonder jouw aanwezigheid zitten.
[..]
Dus je noemt mij infantiel voor mijn leeftijd?
Kan ik meeleven
Toen postte ik enkel sporadisch om vervolgens weg te gaan zoals FOK!ken hoort. Nu zit ik werkelijk al 3 uur vast achter mijn computer.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef supersof het volgende:
[..]
heb je gisteren en vandaag ook gedaan
ik heb van 22.00 tot 18.00 ofzo niet gepost
Lelystad heeft nare rotondes. Daar hadden we het gister nog over.quote:
ik vind het maar raar als mensen zonder uitleg te kunnen geven ergens heen willenquote:
omdat ik er dichtbij woon, er geboren ben, er op school zit, ik vrienden daar heb wonen en feyenoordquote:
okequote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het maar raar als mensen zonder uitleg te kunnen geven ergens heen willen
[..]
omdat ik er dichtbij woon, er geboren ben, er op school zit, ik vrienden daar heb wonen en feyenoord
geen dank voor deze uitleg
Oh gelukkig maar. Al kan ik hier wel alles volgen. Al ontgaat mij de zin van sommige grappen af en toe wel, dat dan weer wel.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:49 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik schaarde jou voor het gemak even aan dezelfde kant van de kloof als ik.
NY heeft letterlijk elke 10 meter een kruispunt.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lelystad heeft nare rotondes. Daar hadden we het gister nog over.
geen dankquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik vind het maar raar als mensen zonder uitleg te kunnen geven ergens heen willen
[..]
omdat ik er dichtbij woon, er geboren ben, er op school zit, ik vrienden daar heb wonen en feyenoord
geen dank voor deze uitleg
nee ny is andersquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doe ik niet
jij zegt winkels
en omdat stad
dan kun je ook naar lelystad
Jimbo houdt van mijquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat doe ik niet
jij zegt winkels
en omdat stad
dan kun je ook naar lelystad
Ja misschien is het soms ook meer dat laatste dan puur onbegrip. Maar soms vind ik dat op hetzelfde nakomen. Dat ik het nut van bepaalde grappen mis en het daarom maar onder het kopje 'begrijp ik niet' schuifquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Oh gelukkig maar. Al kan ik hier wel alles volgen. Al ontgaat mij de zin van sommige grappen af en toe wel, dat dan weer wel.
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:50 schreef essnhills het volgende:
[..]
Lelystad heeft nare rotondes. Daar hadden we het gister nog over.
hahahahaquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houdt van mij
[ afbeelding ]
ik ga mijn battle.net account eerst eens terug regelenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jimbo houdt van mij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |