Welke grappen?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat er een generatiekloof is tussen ons en de rest.
ja en ze hebben een kleine piemel of geen tietenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:45 schreef JanCees het volgende:
[..]
mensen die dat niet begrijpen hun moeder is een hoer
Soms denk ik dat ook wel eens ja.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik denk dat er een generatiekloof is tussen ons en de rest.
wow echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt de OP nog niet gecomplimenteerd.
[..]
Ik vlucht de stad straks nog even in om jouw vroege vertrek richting bed te vergeten.
Ik zou dat ook wel willenquote:
ja is goedquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef xcachet het volgende:
sof gaan we nog op vakantie in de zomer?
quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je hebt de OP nog niet gecomplimenteerd.
[..]
Ik vlucht de stad straks nog even in om jouw vroege vertrek richting bed te vergeten.
Ja. Ik kan toch niet uren op FOK! zonder jouw aanwezigheid zitten.quote:
Dus je noemt mij infantiel voor mijn leeftijd?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:46 schreef essnhills het volgende:
[..]
Soms denk ik dat ook wel eens ja.
NYC is leukquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat winkels
omdat stad
wil een keer zien
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystadquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef xcachet het volgende:
[..]
omdat winkels
omdat stad
wil een keer zien
heb je gisteren en vandaag ook gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja. Ik kan toch niet uren op FOK! zonder jouw aanwezigheid zitten.
[..]
Dus je noemt mij infantiel voor mijn leeftijd?
Kan ik meeleven
Ik heb een jaar op Long Island gewoond. Vond het leuk om daar bijna elk weekend naartoe te gaanquote:
GEWOOOONquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystad
waarom new york
Ik ook niet eigenlijk.. Inderdaad misschien een enkele keer dat ik ziek wasquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:47 schreef Typisch het volgende:
ik kan mij niet meer herinneren dat ik voor 11 uur ging slapen
ik durf te stellen dat sinds ik studeer ik dat niet meer gehaald heb, op een enkele keer ziek zijn na misschien
waarom rotterdam?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
die woorden kun je ook gebruiken voor lelystad
waarom new york
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |