SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Patronen:
ravelry
Bloemen haken
veel leuke patronen op Lucy's 'Attic24' weblog
Garnstudio Nederlandse patronen
Webshops
Hobbydoos.nl
hobbygigant
wolhalla
wolmarkt.nl
Zpagetti
't trendje
het wolhuis
woolly
juf steek
creamijn
echtstudio
Communities:
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Recent afgeronde projecten uit het vorig deel:
mooie omslagdoek voor mamiii3!
biefs kleurige onderzetters:
handbesteld by spring!
sunny is er helemaal klaar mee:
rechtsdragend olifantje van sunshineeva:
OMG, BT crocheted Kenny!
[ Bericht 4% gewijzigd door trui op 05-02-2014 21:39:58 ]in de haak.
Ik denk eerder dat de ogen gewoon te klein waren, ik had ze misschien wat groter moeten maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 08:12 schreef trui het volgende:
[..]
kan 't zijn dat je deze 'binnenstebuiten' hebt gehaakt?
Dat is een van mijn wip's.. heel erg leuk maar ook wel heel veel werk.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Sarabi het volgende:
Als ik klaar ben met mijn deken wil ik deze gaan maken:
http://www.ravelry.com/pa(...)ippo-crochet-pattern
Wel een kooppatroon dus eerst goed over nadenken of het wel gaat lukken.
ik had 't niet over de ogen, maar over hoe de steken eruit zien. maar ik kan me best vergissen hoor!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:59 schreef SunshineEva het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de ogen gewoon te klein waren, ik had ze misschien wat groter moeten maken.
Binnenste buiten haken doe ik volgens mij niet.
Ik heb winston nog eens van heel dichtbij bekeken en volgens mij haak ik inderdaad binenstebuitenquote:Op woensdag 5 februari 2014 21:29 schreef trui het volgende:
[..]
ik had 't niet over de ogen, maar over hoe de steken eruit zien. maar ik kan me best vergissen hoor!
ik heb Kenny nog even in de OP toegevoegd, die verdient toch wel even een ereplaatsje.quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:20 schreef BrainTeaser het volgende:
Ik heb Cartman onthoofd![]()
Pfff, waarom werk ik alle draadjes altijd zo goed weg?!
Ik bleef me maar storen aan z'n hoofd, dus dat moet echt groter. En er gaat teveel tijd in zo'n project zitten om maar half tevreden te zijn met het resultaat!
Is het moeilijk om te haken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:02 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Dat is een van mijn wip's.. heel erg leuk maar ook wel heel veel werk.
die wil ik ook ooit maken!quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:55 schreef Sarabi het volgende:
Als ik klaar ben met mijn deken wil ik deze gaan maken:
http://www.ravelry.com/pa(...)ippo-crochet-pattern
Wel een kooppatroon dus eerst goed over nadenken of het wel gaat lukken.
Haha, thanks!quote:Op woensdag 5 februari 2014 21:39 schreef trui het volgende:
[..]
ik heb Kenny nog even in de OP toegevoegd, die verdient toch wel even een ereplaatsje.en heel vervelend inderdaad, als je iets wil uithalen en je hebt de draadjes al weggewerkt. succes met 't hermaken van Cartmans hoofd!
Ja, dat ben ik!quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:22 schreef MarSuSt het volgende:
Leuke wanten, Janeway. En die omslagdoek is mooi geworden. Was iemand hem nou in petrol aan het haken? Ik heb hem in die kleur gemaakt en ik heb 2 bollen over. Dus mocht je tekort komen, geef maar een gil. Geinige titel, trouwens
quote:Op donderdag 6 februari 2014 10:29 schreef Stormqueen het volgende:
gezichten matchen aan de username dmv haaksels![]()
Goffer jij gaat snelquote:Op donderdag 6 februari 2014 10:24 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, dat ben ik!
Ik haak net bol 7 aan, ik laat het weten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |