De CD kostte ruim 160 euro en het gaat om deze titel, de verkoper zit in Japan en heeft wel 30 stuks 100 % positive feedback, maar vreemd vind ik het wel dat de verkoper zelf moet wachten op een brief of bewijs waar dan de verzendcode op moet staan. Hou wel rekening dat ik iets van kosten en inklaring zal moeten betalen, maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen. Overdags wandel ik veel in de stad en in het Hakuna bos. En ik zou het jammer vinden als ik dan deze voor mij bijzondere CD misloop.quote:
Ik heb met paypal betaald.quote:
160 euroquote:Op donderdag 6 februari 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
De CD kostte ruim 160 euro en het gaat om deze titel, de verkoper zit in Japan en heeft wel 30 stuks 100 % positive feedback, maar vreemd vind ik het wel dat de verkoper zelf moet wachten op een brief of bewijs waar dan de verzendcode op moet staan. Hou wel rekening dat ik iets van kosten en inklaring zal moeten betalen, maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen. Overdags wandel ik veel in de stad en in het Hakuna bos. En ik zou het jammer vinden als ik dan deze voor mij bijzondere CD misloop.
http://www.discogs.com/release/810476
[..]
Ik heb met paypal betaald.
Die CD op amazon is een latere remaster uit 2005 op Revisted records met een bonustrack die niet op de LP staat. Maar die Japanse CD die ik gekocht hebt is de enigste uitvoering van deze titel die op het oorspronkelijke label Brain is uitgebracht en dezelfde cover heeft als de LP, en niet onbelangrijk. hij is niet geremasterd. Zijn andere albums Timewind. Black Dance en Moondawn zijn wel op Brain uitgebracht made in West Germany bij MPO (eerste Target CD) alleen die Mirage niet, wel op een alternatief Engels label, maar ook die CDs zijn haast niet meer te vinden, of tegen vrij hoge prijzen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:47 schreef IrCute het volgende:
[..]
160 euro![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
hier gratis. en op amazon voor 30 euro
Je vindt vanzelf een briefje in de bus dat de bezorger langs is geweest en dat hij de volgende dag nog een keer langs komt of je kunt een afspraak maken wanneer het jou schikt. Moet je betalen dan staat dat er meestal ook gelijk op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 02:42 schreef -Hakuna- het volgende:
maar het belangrijkste is dat ik precies weet waneer het bezorgd wordt ivm thuis blijven en eventueel betalen.
Binnenkort weer een nieuwe schuldenreeks?quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:42 schreef Poesopstokje het volgende:
Godverdomme Hakuna.. 160,- voor een cdKun je nog wel eten deze maand?
Ik hoop oprecht dat hij geleerd heeft van z'n verleden, maar dit topic zegt misschien toch wat anders..quote:Op donderdag 6 februari 2014 09:44 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Binnenkort weer een nieuwe schuldenreeks?
Heb wat extra geld van mijn spaarrekening op mijn creditcard gezet en daarmee betaald. Krijg binnenkort weer de langdurigheids toeslag van 340 euro met elk jaar erbij 150 euro tegemoetkoming internet van de geneente, deze stort ik dan weer terug op mijn spaarrekening.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:20 schreef Poesopstokje het volgende:
Even eerlijk Hakuna.. hoe heb je dit nou betaald?
Ik niet, het is toch extra geld waar je niet veel voor hoeft te doen dan een paar formuliertjes invullen.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:59 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Langdurigheidstoeslag. Word je niet ontzettend treurig wanneer je zoiets krijgt?
Natuurlijk, als je er recht op hebt moet je dat belastinggeld binnenhalen. Maar het feit dat je daar recht op hebt geeft aan dat je in een uitzichtloze situatie zit. Daar zou ik treurig van worden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:01 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik niet, het is toch extra geld waar je niet veel voor hoeft te doen dan een paar formuliertjes invullen.
Maargoed dat is off topic. Ik wacht even af hoe het met die zending verder gaat.
Hahaha pwnd!quote:
Precies, wist je dat de oorspronkelijke Hakuna ook naar dit soort muziek luisterd, toen ik nog contact met haar had en zij mij eens thuis had uitgenodigd had vroeg ik naar welke soort muziek dat ze luisterde ze liet mij wat cassttebandjes met opmanes zien van oa Tangerine Dream, Jean Michel Jarre, Pat Metheny, Kitaro, Gandalf, Spyro Gyra, en diverse Klaus Schulze opnames waaronder Audentity. en opnames van het radio programme LP show van Win van Putten en Walhalla van de KRO.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:08 schreef mime_negert het volgende:
[..]
Je CD in je discman en dat "Hakuna-bos" in
Volgens mij wil jij de ''originele'' Hakuna zijn of niet? Nav je eerdere (stalk)topics over haar.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Precies, wist je dat de oorspronkelijke Hakuna ook naar dit soort muziek luisterd, toen ik nog contact met haar had en zij mij eens thuis had uitgenodigd had vroeg ik naar welke soort muziek dat ze luisterde ze liet mij wat cassttebandjes met opmanes zien van oa Tangerine Dream, Jean Michel Jarre, Pat Metheny, Kitaro, Gandalf, Spyro Gyra, en diverse Klaus Schulze opnames waaronder Audentity. en opnames van het radio programme LP show van Win van Putten en Walhalla van de KRO.
Maar ze had ook een stuk of 20 CDs waaronder werk van Tori Amos, Stevie Wonder, Seal (??), Toto, Yes, Barbara Streisand, en wat soundtracks van films die ik niet kon. Ik had voor haar uit mijn eigen collectie een hoop (electronische) muziek op CD gebrand die ze op haar discman kon afspelen.
Oja zij heeft geen computer of internet, dus ook geen Mp3 speler oid, wel een discman waar ze alleen die CDs op af kan spelen die ze zelf heeft en de copyen van mij.
Ik denk nog steeds aan haar, alhoewel ik haar meer als 2 jaar (of langer) niet meer gezien of gesproken heb. Maar ik laat het gewoon rusten misschien ontmoeten wel elkaar weer eens ergens per toeval en komt het op een of ander manier wel weer goed.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij de ''originele'' Hakuna zijn of niet? Nav je eerdere (stalk)topics over haar.
Niet om lullig te doen; maar ben jij 100% schuldenvrij inmiddels? Dat je je geld niet beter daar aan kan uitgeven?quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:43 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Heb wat extra geld van mijn spaarrekening op mijn creditcard gezet en daarmee betaald. Krijg binnenkort weer de langdurigheids toeslag van 340 euro met elk jaar erbij 150 euro tegemoetkoming internet van de geneente, deze stort ik dan weer terug op mijn spaarrekening.
Dit topic krijgt ineens een hele andere wendingquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:00 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Volgens mij wil jij de ''originele'' Hakuna zijn of niet? Nav je eerdere (stalk)topics over haar.
Niet helemaal, maar het schiet wel elke maand op.quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Niet om lullig te doen; maar ben jij 100% schuldenvrij inmiddels? Dat je je geld niet beter daar aan kan uitgeven?
Lieve jongen.. betaal alsjeblieft eerst je schulden af ipv cdtjes van 160,- te kopen..quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:13 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Niet helemaal, maar het schiet wel elke maand op.
Hakuna zit dan ook zwaar in de schulden.quote:Op donderdag 6 februari 2014 08:29 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Koop je een cd voor 160 euro van ons belastinggeld, stop je het geld in de Japanse economie.Maar goed, zolang uitkeringstrekkers zoveel geld kunnen uitgeven voor een cd'tje, kunnen de uitkeringen nog heel wat omlaag.
Zoek maar eens op FusionFreakquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:12 schreef RipMcPants het volgende:
[..]
Dit topic krijgt ineens een hele andere wending![]()
* RipMcPants duikt in -Hakuna-'s PoHi
Sommigen leren het nooitquote:Op donderdag 6 februari 2014 17:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Lieve jongen.. betaal alsjeblieft eerst je schulden af ipv cdtjes van 160,- te kopen..
Dat is het mooie, Hakuna weet zich er áltijd weer uit te redden. Waar een normaal iemand al duizend keer onder de brug had gelegen gaat meneer gewoon verder op oude voet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:14 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Sommigen leren het nooit![]()
TS moet een keer dusdanig hard op zijn bek gaan dat ie wél op straat komt te staan. Wellicht dat het dan tot hem doordringt.
Ik ken zijn geschiedenis. Maar geluk en mazzel houden een keer op natuurlijk, helemaal met instanties.quote:Op donderdag 13 februari 2014 15:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Dat is het mooie, Hakuna weet zich er áltijd weer uit te redden. Waar een normaal iemand al duizend keer onder de brug had gelegen gaat meneer gewoon verder op oude voet.
Hakuna is iemand die beschermd moet worden, en dat gebeurd ook echt wel. Als hij al met messen kan zwaaien én alsnog z'n huis mag houdenquote:Op donderdag 13 februari 2014 15:29 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ken zijn geschiedenis. Maar geluk en mazzel houden een keer op natuurlijk, helemaal met instanties.
Ik blijf hoop houden dat het een keer niet goed voor hem afloopt en dat ie dan met beide benen weer keihard op zijn plek gezet wordt. Dat is het enige wat wél helpt bij dit soort figuren.
En later..quote:Op donderdag 22 december 2011 18:16 schreef Fusionfreak het volgende:
Heb via maatrschappelijk werk budgetbeheer aangeboden gekregen, aar dan moet ik al mijn geld WAO uitkering uit handen gven en de kans is groot dat ik een deel van mijn inboedel vrijwillig moet afstaan, ze komen dan ook op huisbezoek. Dat zie ik tootaal niet zitten, wel dat ik met behoud van eigen uitkering een maandelijkse aflossing aan de kredietbank wil doen, mar de kredietbank eist dat ik dan onder beheer kom, dus al mijn geld en pas gaat naar de bewindvoerder, anders werken ze niet aan schuldsanering niet akkoord ga. Wil ook nog wel eens graag een CDtje kopen en mijn haarmedicijnen blijven gebruiken die niet worden vergoed. Dat is
mijn voorwaarde!
Met zo'n houding gaat hulp bij zijn schulden ook niet helpen. Als je zelf niet oprecht mee wilt werken heb je mazzel als je er überhaupt in komt. En al dwingen ze hem, dan leert hij er waarschijnlijk nog niets van.quote:Op dinsdag 31 januari 2012 18:14 schreef Fusionfreak het volgende:
In juni as ga ik eindelijk de schulkdsanering is en kunnen de schuldeisers minstens 3 jaar wachten en tot ieders verbazing ga ik er financieel gezien ook nog eens op vooruit.
Heb net bericht gekregen dat ik de gemeente belastingen volledig heb kwijtgescholden, en 330 euro bijzondere bijstand en daar bovenop nog tegenmoet komening 150 euro voor internet krijg bijgeschreven.
Mijn vakantie geld wil ik dt jaar nog cashen, daarna krijg iki 50 euro leefgeld en mag ik elk haar de 340 euro van het UWN in september behouden.
In mei as ga ik voor een complete haarverlening van Great lengst.
Ik heb gewoon alles volledig onder controlle, wat bewijst dat ik ook heel goed mijn mannetje |(lees vrouwtje) kan staan. Ook in moeilijke momenten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef VixenFromHell het volgende:
als je er überhaupt in komt. En al dwingen ze hem, dan leert hij er waarschijnlijk nog niets van.
Zolang Hakuna nog zelf de touwtjes in handen heeft zie ik zijn situatie niet veranderen in positieve zin. En ja hij komt het wonderbaarlijk genoeg tot nu toe idd overal steeds onderuit.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:15 schreef VixenFromHell het volgende:
Wat betreft de schulden....
WGR / Grote schuld hoe af te lossen??
[..]
En later..
[..]
Met zo'n houding gaat hulp bij zijn schulden ook niet helpen. Als je zelf niet oprecht mee wilt werken heb je mazzel als je er überhaupt in komt. En al dwingen ze hem, dan leert hij er waarschijnlijk nog niets van.
Zolang Hakuna nog zelf de touwtjes in handen heeft zie ik zijn situatie niet veranderen in positieve zin. En ja hij komt het wonderbaarlijk genoeg tot nu toe idd overal steeds onderuit.
quote:Op zondag 16 maart 2014 02:24 schreef -Hakuna- het volgende:
Heb een bod van 350 euro uitgebracht op een weekendkaart, kijken of de verkoper hiermee akkoord gaat.
Gelukkig kick jij het weer naar boven.quote:Op donderdag 15 mei 2014 10:56 schreef JeMoeder het volgende:
Gadverdamme wat een figuur ben je TS. Je leeft op de pof van de belastingbetaler en zit in diepe schulden. Jij hoort helemaal geen 10 euro voor een CD uit te geven, laat staan 160 euro...
Nou nou, wat een controle zeg, je zit nog steeds in de schulden en je loopt te parasiteren op de maatschappij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:39 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik heb gewoon alles volledig onder controlle, wat bewijst dat ik ook heel goed mijn mannetje |(lees vrouwtje) kan staan. Ook in moeilijke momenten.
Betaal gewoon iedere maand mijn schulden af en spaar nog automatisch 50 euro per maand.
In een ander topic van hem zie je ook dat hij 90 euro per maand 'afbetaald', terwijl de rente alleen al 94 euro per maand is. Hij betaald dus niets af, hij betaald elke maand 96% van de door hem verschuldigde rentequote:Op donderdag 15 mei 2014 14:45 schreef bluuf het volgende:
[..]
Nou nou, wat een controle zeg, je zit nog steeds in de schulden en je loopt te parasiteren op de maatschappij.
procentje meer aflossen en hij zit in dezelfde situatie als de nederlandse overheid..quote:Op donderdag 15 mei 2014 16:12 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
In een ander topic van hem zie je ook dat hij 90 euro per maand 'afbetaald', terwijl de rente alleen al 94 euro per maand is. Hij betaald dus niets af, hij betaald elke maand 96% van de door hem verschuldigde rente
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |