true storyquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef supersof het volgende:
[..]
alsof jij nog contact hebt met dat zwijn
OWWWW BRRA BRRA POW POWquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je doet je best maar
anders bel je haar even
al gedaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Je doet je best maar
anders bel je haar even
gewoon, bellen en als ze opneemt, dan zeggen van: 'ja, wietparkiet heeft iets over je gezegd in de SC' en zonder op het antwoord te wachten, ophangen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
hoe doe je dat dan? sluit je je telefoon op een stereoset aan ofzo?
LMI, waarom ben je in DM een chille gozer (en in EXA toen ook), maar hier in de SC een net zo grote debiel als ik?quote:
Dan kan toch juist jij deze vraag beantwoorden?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef Toto69 het volgende:
[..]
LMI, waarom ben je in DM een chille gozer (en in EXA toen ook), maar hier in de SC een net zo grote debiel als ik?
accepteren wij dit?quote:
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan kan toch juist jij deze vraag beantwoorden?
Toto waarom gedraag jij je zo?
ik keek laatst Doctor Whoquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
"How art thou fallen from heaven, O Lucifer, son of the morning! How art thou cut down to the ground, which didst weaken nations"
Isaiah 14:12
Wow, gekke lucifer ook.
wauwquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.
Dan heb je bij deze je antwoord. LMI ziet FOK! als zijn infantiele uitlaatklep. Al maakt het hem in zijn geheel alsnog wel ietwat infantiel, je moet er maar zin in hebbenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
GRTD is een goede uitlaatklep. In BIT SC gedraag ik me normaal.
Ah.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan heb je bij deze je antwoord. LMI ziet FOK! als zijn infantiele uitlaatklep. Al maakt het hem in zijn geheel alsnog wel ietwat infantiel, je moet er maar zin in hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |