ga je de nationale eettest kijken?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:26 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik moet ook maar eens kijken hoeveel porties boerenkool ik nog in de vriezer heb eigenlijk.
gekkerdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:28 schreef supersof het volgende:
[..]
ga je de nationale eettest kijken?
vind ik wel wat voor jou
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ben gelukkig niet autistisch op sociaalgebied enkel qua feitjes en details. Als kind kende ik de VI-seizoensgids uit mijn hoofd
geen ideequote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
eten testenquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh komt dat vanavond? Wat gaan ze doen dan?
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee
ik hoor nu namelijk mijn buren tegen elkaar schreeuwen
ga wegquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
en ik hoor het hondje 3 verdiepingen lager.
Je punt?
Wauw, verhelderendquote:
Oh, ik kijk wel even of het wat isquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef supersof het volgende:
[..]
geen idee
vanavond ja
over 1 minuut
Lekker rustigquote:
Tja. Al leer ik wel door een boek 1x te lezen, dus kennelijk blijven de details dan toch ook al snel hangen. Het gaat pas mis als ik het moet samenvatten/rijtjes maken, dat het ik nooit geleerd.quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
knap dat je dan niet wat betere schoolresultaten hebt
sorry LR
quote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Met zo'n tattoo ben je echt de weg kwijt.
Zegt de gene die zijn username naar een fictief gebied uit een sprookjesverhaal heeft vernoemdquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:33 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Met zo'n tattoo ben je echt de weg kwijt.
maar ik ben moequote:
Wil je slapen? Moet je er morgen vroeg uit?quote:
7.10 weer de wekkerquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wil je slapen? Moet je er morgen vroeg uit?
Nee, wietparkieten bestaan echtquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:34 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zegt de gene die zijn username naar een fictief gebied uit een sprookjesverhaal heeft vernoemd
Ik zou om 10 uur gaan slapen als ik jou was. Op tijd genoeg om lekker lang te kunnen slapen en laat genoeg om niet midden in de nacht wakker te worden.quote:
Gewoon doen, kan nooit slechter erop wordenquote:
Reflecteert mijn persoonlijkheidquote:Op woensdag 5 februari 2014 20:35 schreef Khazad-dum het volgende:
[..]
Nee, wietparkieten bestaan echt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |